Jak napisać powieść science fiction? Od pomysłu do książki
Często lubimy przenieść się do odległego świata fantazji, który nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Interesująca powieść science fiction to sprawdzony sposób na to, żeby to zrobić. Zastanawiasz się jak napisać książkę, która poruszy wyobraźnię i serca czytelników? Podzielimy się z Tobą skuteczną receptą na sukces. W tym celu dokładnie przeanalizujemy cały proces twórczy, od […]
Nie trzeba robić od razu dzieła swojego życia – wywiad z Jakubem Bielem
Na początku nagrywałem niektóre lekcje po kilkanaście razy i szlifowałem tysiące slajdów, żeby były idealne. Dziś myślę, że gdybym stworzył kilka mniejszych kursów, to nikt by na tym nie stracił i wszyscy byliby zadowoleni – mówi Jakub Biel, twórca kreatywnych kampanii reklamowych i kursów internetowych, w tym pierwszego w Polsce kursu o TikToku. Zacznijmy od […]
Jak fulfillment może zrewolucjonizować e-commerce w branży modowej?
Trudno wyobrazić sobie życie bez Internetu. Ten wynalazek sprawił, że cieszymy się dziś szeregiem udogodnień i wykonujemy wiele zadań bez konieczności opuszczania własnych czterech ścian. Jednym z nich są zakupy, a Ty możesz wykorzystać ten fakt, by rozwijać swoją firmę. Poznaj fulfillment – usługę, która odmieni sposób prowadzenia biznesu online. Od zarządzania zamówieniami, przez obsługę […]
Cyfrowi twórcy dowożą regularnie – wywiad z Przemysławem Gerschmannem
Jednym podstawowych problemów dla cyfrowych twórców jest wybór tematyki. Jeżeli nie chcesz pisać na tematy związane z pracą, zacznij pisać o rzeczach, które mogą zainteresować ciebie samego lub mają dla ciebie praktyczny wymiar – przekonuje Przemysław Gerschmann, autor newslettera 52Notatki (sezon 1 i substack) w rozmowie z Krzysztofem Bartnikiem. Najważniejsza jednak rada brzmi – zacznij […]
Fulfillment dla branży kosmetycznej – zapewnij klientom najlepsze doświadczenia
Obecnie właściciele zarówno niewielkich, jak i sporych firm mogą korzystać z szeregu udogodnień stworzonych z myślą o nowoczesnych przedsiębiorcach. Jednym z nich jest fulfillment, który pomoże Ci wejść w nowy wymiar zarządzania biznesem. Dzięki niemu zyskasz konkurencyjną przewagę, zaoferujesz doskonałą obsługę klienta i przyspieszysz rozwój swojej firmy. Czy takie rozwiązanie sprawdzi się w branży kosmetycznej? […]
Odbiorcom podoba się opisywanie wszelkich wpadek – wywiad z Jakubem Mrugalskim
Rozpisuję wszystkie projekty, które realizuję, opisuję, co udało się zrobić, co nie zadziałało. Po pierwsze, ludzie lubią czytać, że komuś się coś nie udaje, po drugie jest to uczenie się na cudzych błędach. Ja nie muszę tego błędu popełniać, bo ty już go popełniłeś – mówi Jakub Mrugalski, posługujący się w internecie pseudonimem Unknow, wydawca […]
Historia opowiedziana na nowo – jak napisać książkę historyczną?
Zastanawiasz się, jak napisać książkę historyczną? To zadanie dla tych, którzy nie boją się stawiać czoła wyzwaniom. Będą Ci potrzebne wnikliwe badania, umiejętności pisarskie i solidny plan. Tylko wtedy stworzysz historię pełną faktów, która będzie pasjonująca dla czytelników. Za chwilę wspólnie prześledzimy najważniejsze etapy pisania książki historycznej – od wyboru tematu, przez fact-checking, aż do […]
Nie działamy jak typowe wydawnictwo – wywiad z Kamilą Kruk z OSMPower
„W OSMPower wydajemy głównie książki biznesowe, jednak nie narzucamy sobie jednego gatunku. Mam poczucie, że jesteśmy bliżej naszych klientów i często wiemy, co może ich zainteresować” – mówi Kamila Kruk, współwłaścicielka wydawnictwa OSMPower, autorka i wydawczyni książek zagranicznych. Jak wygląda proces wyszukiwania tytułów zagranicznych w OSMPower? W jaki sposób podejmujecie decyzje, że chcecie wydać daną […]
Jak dotrzeć do czytelników zainteresowanych historią?
Jesteś autorem książki historycznej i zastanawiasz się nad tym, jak dotrzeć do czytelników zainteresowanych historią? Znalazłeś się we właściwym miejscu. Pomożemy Ci zrozumieć, kto stanowi Twoją grupę docelową i podpowiemy, w jaki sposób się z nią komunikować. Przedstawimy kilka ciekawych rozwiązań i przydatnych narzędzi, do których należą między innymi media społecznościowe, czy własna strona internetowa. […]
Jak napisać książkę marketingową, która dostarczy wartościową wiedzę?
Różnorodność rynkowa oraz spora konkurencja stanowią nie lada wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorców. Atrakcyjne ceny i wysoka jakość świadczonych usług bądź oferowanych produktów nie są już gwarancją odniesienia sukcesu. Konieczne stało się umiejętne kreowanie marki i zabieganie o uwagę odbiorców. Tu z pomocą przychodzi marketing. Czujesz, że nie ma przed Tobą tajemnic? Podziel się swoją wiedzą […]
Jak wypromować książkę marketingową – skuteczne strategie dla autorów
Za Tobą bardzo ważny krok. Napisałeś swoją książkę marketingową! Z pewnością znalazłeś już czas na to, by wznieść toast za ten sukces, dlatego teraz możemy skupić się na kolejnym bardzo ważnym etapie, którym jest promowanie Twojego dzieła. Jakie działania podjąć, żeby usłyszało o nim szerokie grono odbiorców? Co zrobić, by publikacja znakomicie się sprzedawała i […]
Jak stworzyć kurs marketingowy online, żeby był interesujący dla klientów?
Żyjemy w czasach intensywnego postępu technologicznego. To jedna z przyczyn wielu dynamicznych zmian, które nieustannie wokół nas zachodzą. Ma to duży wpływ na nasze życie zawodowe, zwłaszcza jeżeli pracujemy w takiej branży, jak marketing. Aby pozostać na bieżąco, trzeba systematycznie aktualizować posiadaną wiedzę. Wykorzystaj to i stwórz własny kurs marketingowy, który pozwoli Ci generować zyski […]
Gdyby ktoś zapytał co jest lepsze, wydawnictwo czy selfpublishing, odpowiedziałabym, że to zależy – wywiad z Asią z ALAANTKOWEBLW
Po przeczytaniu artykułu zapaliła mi się w głowie taka lampka, że wydałyśmy już chyba z 3 książki z wydawnictwem, jesteśmy dość znane, dlaczego by więc nie zrobić tego samodzielnie – mówi Asia, która wraz z Anią prowadzi kanał oraz bloga ALAANTKOWEBLW. Twórczynie są propagatorkami metody BLW w Polsce, autorkami bestsellerowych książek kucharskich oraz organizatorkami Ogólnopolskiej […]
Promowanie kursu marketingowego online – jak zdobyć więcej uczestników?
Stało się. Możesz nazwać się autorem kursu online poświęconego marketingowi. Spora część pracy już za Tobą, ale żeby cieszyć się sukcesem, czeka Cię jeszcze jedno wyzwanie. Musisz postarać się o to, by o Twoim produkcie zrobiło się głośno i odpowiednio go wypromować. W poniższym tekście czeka na Ciebie garść praktycznych rad, sprawdzonych sposobów i inspiracji, […]
Profesjonalny twórca internetowy musi nauczyć się dbać o samego siebie
Działalność internetowa wiąże się nie tylko z popularnością, ale także z ogromną presją. Umiejętne zarządzanie stresem ma kluczowe znaczenie dla zdrowia i jakości życia twórców, pozwala im również na budowanie autorytetu wśród ich społeczności. Obserwując spiralę trendów można zaryzykować twierdzenie, że wpływ internetu na zdrowie psychiczne będzie rósł wprost proporcjonalnie do sektora ekonomii twórców. Tym […]
Jak promować książkę biznesową? Te sposoby warto wypróbować
Reklama dźwignią handlu. Każdy przedsiębiorca wie, ile prawdy jest w tym powiedzeniu. Nie dziwi więc, że jako autor książki biznesowej zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób ją wypromować. Obecnie możesz korzystać z tak wielu narzędzi marketingowych, że z pewnością wybierzesz coś dla siebie. Dziś podzielimy się z Tobą kilkoma sprawdzonymi sposobami! Promowanie książki biznesowej […]
Jak stworzyć książkę do nauki języka angielskiego?
Wiedzą warto się dzielić i na niej zarabiać. Jeżeli biegle władasz językiem angielskim i czujesz, że możesz pomóc innym poznać go od podszewki, zrób użytek ze swoich umiejętności. Znakomitym pomysłem jest stworzenie książki przeznaczonej do jego nauki. Jak to zrobić? Poniżej prezentujemy przydatny poradnik. Zastanów się, dla kogo zamierzasz tworzyć Z pewnością doskonale zdajesz sobie […]
Jak stworzyć kurs programowania online? Krótki poradnik
Coraz więcej osób wychodzi z założenia, że najlepsza inwestycja to inwestycja w siebie. Postęp technologiczny sprawił, że obecnie możemy uczyć się w komfortowych warunkach i bez wychodzenia z domu. Dysponujesz wiedzą z zakresu programowania i zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób podzielić się nią z innymi i na tym zarobić? Stwórz kurs programowania online! […]
Jak wypromować swoją książkę do nauki angielskiego?
Praca autora nie kończy się na napisaniu książki i jej wydaniu. To właśnie wtedy przychodzi czas na działania promocyjne, które sprawią, że trafi ona do wielu odbiorców z różnych zakątków kraju. Aby odniosły pożądany efekt, muszą być one starannie przemyślane, kreatywne i profesjonalne. Poniżej prezentujemy kilka inspiracji i sprawdzonych rozwiązań, którym warto się przyjrzeć! Zacznij […]
Wśród podróżników nie ma takiego podziału, że nie mogę czegoś zrobić, bo jestem kobietą – wywiad z Dodo Knitter
Gdybym wzięła z ulicy przypadkowego faceta, który nie ma doświadczenia w podróży, nie ma za sobą żadnych kursów samoobrony, po prostu jest facetem i tyle, ludzie od razu by twierdzili, że to dobrze, że z nim podróżuję, że dzięki temu jestem bezpieczniejsza – mówi Dominika Dodo Knitter, podróżniczka oraz autorka książek, która od 2018 roku […]
Jak promować książkę dla dzieci? Krótki poradnik
Napisanie książki dla dzieci to spory wyczyn. Z pewnością rozpiera Cię duma i pragniesz, by Twoje dzieło trafiło do jak największej liczby maluchów z różnych zakątków kraju i nie tylko, by dostarczać im rozrywki i radości. Jak to zrobić? Kluczem do sukcesu są odpowiednie działania promocyjne. Oto kilka sprawdzonych rad! Jak promować książkę dla dzieci? […]
Jak zamienić pomysł na książkę kucharską w rzeczywistość?
Gotowanie to Twoja pasja i uwielbiasz spędzać długie godziny na kulinarnych eksperymentach? Serwowane przez Ciebie dania zbierają szczere pochwały rodziny i przyjaciół? W takim razie warto zrobić coś, żeby o Twoim talencie usłyszało znacznie więcej osób! Znakomitym pomysłem jest napisanie i wydanie książki kucharskiej. Od czego zacząć? Pomysł to podstawa, czyli jak wydać książkę kucharską? […]
Jak wypromować swoją książkę kucharską? Zbiór pomysłów
Możesz już z dumą nazwać się autorem książki kucharskiej? Nasze gratulacje! Jesteśmy przekonani, że to wartościowa i interesująca publikacja, która zasługuje na to, by odnieść sukces. Dziś podzielimy się z Tobą sprawdzonymi sposobami na to, jak skutecznie ją promować i cieszyć się licznym gronem czytelników. Wykorzystaj social media, czyli jak wypromować książkę kucharską? Zaczniemy od […]
Najbardziej motywuje mnie to, gdy widzę, że ludzie uświadamiają sobie swoją sprawczość – wywiad z Doktor Anią
Cieszy mnie, kiedy ktoś pisze, że zmienił swoje nawyki żywieniowe, przestał przeznaczać pieniądze na byle co, rozstał się z toksycznym partnerem lub partnerką, złożył papiery rozwodowe, przełamał schemat, spojrzał na swoje życie z innej perspektywy. Bo ja za tych ludzi nie pracuję, nie podejmuję za nich decyzji. Moją rolą jest tylko pokazanie, że można coś […]