Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań fulfillment dedykowanych dla świata mody.
W prowadzeniu własnego sklepu internetowego nie chodzi o to, żeby robić więcej, tylko o to, żeby robić te rzeczy, które rzeczywiście są ważne.
➡️ sprawdzasz swój panel sklepowy i nadajesz przesyłki,
➡️ kompletujesz i pakujesz zamówienia,
➡️ wydajesz paczki przewoźnikom,
➡️ odpowiadasz na maile i odbierasz telefony od klientów,
➡️ przyjmujesz zwroty,
➡️ dbasz o przygotowanie zwróconych produktów do ponownej sprzedaży,
➡️ aktualizujesz stany magazynowe,
➡️ dbasz o zaopatrzenie w kartony, taśmy, papier do etykiet itd.
❓ Robisz tak wiele, a jednak masz wrażenie, że Twoja marka stoi w miejscu?
❓ Zaczyna brakować Ci czasu i przestrzeni magazynowej, a zatrudnienie pracownika i wynajęcie hali to ogromne koszty, których nie jesteś w stanie ponieść?
❓ Zastanawiasz się, czy jeśli będziesz pracować jeszcze kilka godzin więcej w ciągu dnia, uda Ci się wyjść na prostą?
Wyobraź sobie:
Poznaj ofertę fulfillmentu dla marek fashion od Imker
Przekaż nam obsługę zamówień, klienta i zwrotów i uwolnij swój czas. Zobacz, jak może wyglądać współpraca:
Kiedy Twoje produkty dotrą na naszą halę, sprawdzamy dostawę pod kątem ilościowym, a na życzenie również jakościowym, dlatego nie musisz obawiać się, że szwalnia nieodpowiednio wykona zamówienie, a wadliwe produkty zostaną wysłane do Twoich klientów.
Dzięki szybkiemu działaniu Imker Twój towar będzie mógł trafić do sprzedaży nawet w dniu otrzymania dostawy.
Przestrzeń magazynowa już nie będzie barierą w skalowaniu Twojego biznesu. Na naszej hali dedykowanej branży fashion znajdzie się miejsce dla Twoich nowych kolekcji.
Zadbamy o odpowiednie warunki przechowywania Twoich produktów, a Ty zapłacisz tylko za realnie zajmowaną przestrzeń.
Skompletujemy, spakujemy i nadamy zamówienia z Twojego sklepu internetowego zgodnie z ustalonymi procedurami.
To Ty decydujesz, jak będą wyglądać paczki – możesz wybrać pakowanie ekologiczne, pakowanie ozdobne czy personalizowane materiały z logo Twojej marki.
My dostosujemy się do wyznaczonych przez Ciebie standardów estetycznych i nadamy zamówienia maksymalnie na następny dzień roboczy od ich złożenia.
Nie będziesz musiał/musiała już czuwać nad skrzynką mailową Twojego sklepu.
Zaopiekujemy się Twoimi klientami, obsługując ich zgodnie z przyjętymi wspólnie procedurami. Zdejmiemy z Twoich barków obowiązek kontaktu z firmami kurierskimi i składanie reklamacji.
Wiemy, jak ważny element prowadzenia ecommerce modowego stanowią zwroty, dlatego przejmiemy od Ciebie proces ich przyjmowania i rozpatrywania.
Będziemy działać według sprawdzonej ścieżki, która pozwoli zminimalizować straty związane z tym obszarem. Przybrudzone ubrania nie muszą iść do utylizacji – oferujemy usługę odświeżania zwróconej odzieży tak, aby mogła trafić do ponownej sprzedaży.
Prowadzenie sklepu internetowego nie kończy się na obsłudze zamówień. Jednym z najważniejszych elementów e-biznesu jest marketing.
Rozumiemy, jak ważny jest content, dlatego w ramach dodatkowej usługi możemy przygotowywać dla Ciebie co miesiąc paczkę filmików i zdjęć Twoich produktów z naszego magazynu, które możesz wykorzystać w swoich mediach społecznościowych i materiałach promocyjnych.
Dlaczego Imker?
ponad 6000 m2 magazynów
8 lat doświadczenia
ponad 400 zadowolonych klientów
ponad 3 000 000 wysłanych zamówień
Co mówią o nas nasi Klienci?
Z wielką przyjemnością dzielę się naszymi pozytywnymi doświadczeniami wynikającymi ze współpracy z firmą IMKER.
Od samego początku naszej współpracy, IMKER odgrywa kluczową rolę w procesie realizacji zamówień online, co bezpośrednio wpływa na zadowolenie naszych klientów oraz na operacyjną sprawność naszej marki.
Szczególnie doceniamy profesjonalizm, niezawodność oraz nieustanną gotowość do dostosowywania się do unikalnych wymogów naszych zamówień. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wysoką jakość obsługi.
Zaangażowanie i profesjonalizm całego zespołu IMKER codziennie przyczyniają się do sukcesu naszej marki.
Bardzo polecam współpracę z Imker, wszystko super profesjonalnie i na czas, a z drugiej strony z indywidualnym podejściem.
Jestem na 100% zadowolona.
Prowadzenie mojego sklepu dzielę na okres przed rozpoczęciem współpracy z firmą IMKER, i po. Oczywiście niesamowicie poprawiły się takie mierzalne rzeczy, jak szybkość i dokładność realizacji zamówień.
Ale przede wszystkim pozbyłem się ogromnej ilości stresu, związanego z obsługą sklepu samemu. Bezstresowość to w ogóle cecha szczególna firmy IMKER. Niezwykle przejrzysta oferta i łatwe wdrożenie, niewymagające wypełnienia mnóstwa formularzy.
Niskie, i co ważniejsze proste i przewidywalne koszty. I w końcu przyjazny, bezpośredni kontakt z ekipą odpowiedzialną za mój sklep.
To wszystko sprawia, że gdy tylko mogę, to z całego serca polecam firmę IMKER ludziom z mojej branży.
Sprawdź treści Imker w mediach społecznościowych!
Przekonaj się, jakie to łatwe!
Skontaktuj się z Imker:
Jesteśmy dostępni dla Ciebie codziennie (dni robocze), w godzinach od 8:00 do 16:00.
Umów spotkanie poniżej lub skontaktuj się bezpośrednio z Opiekunami Klienta:
Adrian Typiak
Doradca i Opiekun Klienta
📞 +48 888 269 890
📨 adrian.typiak@imker.pl
Ewa Zwolińska
Doradca i Opiekun Klienta
📞 +48 608 544 831
📨 ewa.zwolinska@imker.pl