Witaj na blogu IMKER

Zobacz, co robimy i co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu.

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Rozmawiamy z Dominiką Nawrocką – przedsiębiorczynią, edukatorką finansową i autorką książek. Założycielka marki Kobieta i Pieniądze, od lat wspiera kobiety w budowaniu niezależności finansowej, ucząc je, jak zarządzać budżetem, inwestować i rozwijać swoją przedsiębiorczość. Prowadzi warsztaty, szkolenia oraz społeczność kobiet świadomych finansowo, inspirując do działania i podejmowania odważnych decyzji finansowych. Czy zaradność finansowa to twój […]

Dopiero co opublikowałem podsumowanie wspaniałej rozmowy Tima Ferrisa z Brandonem Sandersonem, a dosłownie chwilę później wyszedł podcast, w którym Steven Bartlett zadał masę interesujących pytań Jimmy’emu Donaldsonowi (bardziej znanemu światu jako MrBeast). I tego też nie można ominąć! Mnie przede wszystkim interesowało, czy Mr Beast jest w ogóle szczęśliwy z bycia najpopularniejszym YouTuberem na świecie, […]

Rozmawiamy z Piotrem Koniecznym – ekspertem ds. cyberbezpieczeństwa, założycielem i redaktorem naczelnym serwisu Niebezpiecznik, największego w Polsce serwisu poświęconego bezpieczeństwu IT. Od 19 lat doradza firmom, jak chronić ich sieci przed atakami, szkoli administratorów, programistów i użytkowników, a jego wykłady pomogły już ponad 500 tys. Polaków zwiększyć swoją cyfrową odporność. Regularnie występuje na konferencjach, prowadzi […]

Powiedzieć, że Brandon Sanderson jako pisarz i samodzielny wydawca jest “na fali” od wielu lat, to jakby mocno umniejszyć jego dokonania. Według niektórych źródeł ten autor sprzedał w 2023 roku więcej książek, niż sam Stephen King, a według innych innych – zdecydowanie więcej zarabia na swojej twórczości! W świecie, gdzie 90% debiutów literackich znika bez […]

Wszyscy tkwimy w bańkach zgodnych z naszymi przekonaniami na temat młodych, dojrzałych, kobiet, mężczyzn i tak dalej. Wbrew temu, jest to często wąski zakres wiedzy, co zmotywowało nas do decyzji o opowiadaniu i pokazywaniu, że świat może wyglądać trochę inaczej niż nam się wydaje – mówią Katarzyna Krzywicka-Zdunek oraz Dorota Peretiatkowicz, założycielki bloga i kanałów […]

W ostatnim programie „Godzina Zero” na YouTube Maria Stepan rozmawiała z Katarzyną Bondą – jedną z najbardziej znanych polskich autorek kryminałów, która właśnie wydała kolejną powieść (w sumie ten ostatni fragment jest zawsze aktualny!). W rozmowie autorka odsłania kulisy swojej twórczości, dzieląc się inspiracjami, wyzwaniami i procesem pisarskim, a po przesłuchaniu całości uważam, że ten […]

Uwielbiam zgłębiać rzeczy do samego dna, niemal do atomu. Pod tym względem pieczenie, które z perspektywy laika to po prostu mieszanie składników, to dla mnie dużo ciekawszy proces – mówi Beata Kuryło znana jako Orchideli, domowa cukierniczka, autorka książek i bloga, która z pasji do wypieków dzieli się swoimi przepisami oraz filmami instruktażowymi w internecie. […]

Sezonowe szczyty sprzedaży to ogromna szansa dla internetowych sklepów z odzieżą. Popyt gwałtownie rośnie, a klienci są bardziej skłonni do wydania pieniędzy na oferowany przez Ciebie towar. Aby sprostać temu wyzwaniu i cieszyć się zauważalnym wzrostem dochodów, musisz właściwie się do niego przygotować. Większa liczba zamówień nie powinna powodować znaczącego wydłużenia czasu ich realizacji oraz […]

Zarządzanie zwrotami w sklepie internetowym z odzieżą Nie od dziś, że w branży modowej zwroty stanowią nieodłączny element prowadzenia biznesu. Są bardzo częstym zjawiskiem, zwłaszcza w przypadku internetowych sklepów odzieżowych. W Twoich oczach stanowią spory problem? Potraktuj je raczej jako wyzwanie. Aby sobie z nim poradzić, będziesz musiał nauczyć się skutecznie zarządzać zwrotami. Klucz do […]

W dynamicznie rozwijającym się świecie handlu internetowego logistyka jest kluczowym elementem decydującym o sukcesie sklepu online. Dostęp do odpowiedniego zaplecza magazynowego i szereg działań o kompleksowym charakterze pozwalają na szybkie realizowanie zamówień. To z kolei przekłada się na zadowolenie konsumentów. Dziś wyjaśnimy, na czym dokładnie polega logistyka dla e-commerce. Zastanowimy się też nad tym, jak […]

Właściwa obsługa klienta to podstawa w każdym sklepie odzieżowym online z prawdziwego zdarzenia. W tej branży konkurencja jest ogromna, więc dbanie o satysfakcję konsumentów ułatwi Ci zyskanie przewagi nad innymi markami. Jak to zrobić? Najrozsądniej jest działać kompleksowo. Musisz zadbać o to, by należycie powitać klienta na stronie internetowej sklepu, zagwarantować mu fachowe doradztwo i […]

Ważne jest, aby nie nakładać na siebie presji, że musimy mówić perfekcyjnie i nie popełniać błędów. To naturalne, że czasami nie wiemy, jak coś powiedzieć. Nie musimy też mówić przez cały czas w obcym języku, wystarczy nawet 15 min dziennie – mówi Justyna Winiarczyk, znana w internecie jako English Speaking Mum, autorka bloga, kursów i […]

Nikt nie lubi zbyt długo czekać na zamówiony towar. Szybka i bezproblemowa dostawa jest więc jednym z najważniejszych aspektów, które decydują o sukcesie internetowego sklepu odzieżowego. Zasada jest bardzo prosta – im krótszy czas oczekiwania na przesyłkę, tym lepiej. Warto więc zastanowić się nad tym, jak zoptymalizować procesy logistyczne i z jakich rozwiązań korzystać. Poniżej […]

Zarządzanie magazynem w sklepie odzieżowym to jedno z kluczowych wyzwań, z którymi mierzą się właściciele internetowych biznesów. Wymaga kompleksowego działania, skrupulatności i nieustannego trzymania ręki na pulsie. Właściwa organizacja przestrzeni, kontrola stanów magazynowych i sprawna realizacja zamówień to elementy, które mają ogromny wpływ na efektywność sklepu oraz satysfakcję klientów. Właśnie dlatego warto zainwestować w fulfillment, […]

Małe wydawnictwa, działające w duchu self-publishingu, będą coraz popularniejsze i atrakcyjniejsze dla twórców. Duże, tradycyjne wydawnictwa będą jednak odgrywały wciąż ogromną rolę, ponieważ współpracują ze wspaniałymi autorami, mają odpowiednie know-how i zaplecze. Mogą też w każdej chwili dostosować się do nowych realiów czy modeli biznesowych – mówi Zbigniew Jankowski, założyciel wydawnictwa Gamebook, redaktor naczelny i […]

Influencer marketing cieszy się rosnącą popularnością w branży fashion. Współpraca z odpowiednimi twórcami internetowymi może przynieść spore korzyści. Zwiększy rozpoznawalność marki i jej zasięgi. Sprawi również, że konsumenci szybciej obdarzą ją zaufaniem i zdecydują się na skorzystanie z oferty Twojego sklepu. Czym kierować się podczas selekcji influencerów i w jaki sposób ustalać zasady biznesowego partnerstwa? […]

E-mail marketing może zauważalnie pomóc w rozwijaniu sklepu z odzieżą. Odpowiednio zaplanowane kampanie ułatwią nawiązywanie i zacieśnianie relacji z klientami. Przyczynią się do zwiększenia sprzedaży i umocnienia pozycji marki na rynku. Jak wiadomo, najtrudniejsze zawsze są początki, więc zanim przystąpisz do działania, powinieneś dobrze się do nich przygotować. Jak to zrobić? Oto zbiór sprawdzonych sposobów, […]

Założenie firmowych profili w mediach społecznościowych to dopiero początek. Aby konta Twojej marki odzieżowej cieszyły się sporą liczbę obserwujących i przynosiły Ci korzyści, musisz umiejętnie nimi zarządzać. W tym celu konieczne jest zrozumienie, że social media to nie tylko narzędzie do promowania produktów. To również platformy służące do budowania relacji z klientami i tworzenia społeczności. […]

Porównuję to do języka – mogę mówić po angielsku lub niemiecku, ale w moim rodzimym języku wyrażam się najprecyzyjniej i najfajniej. Podobnie jest z „językiem rysunkowym” – posługuję się nim biegle, mogę wprowadzać różne elementy, ale zawsze w obrębie mojego stylu. Klienci często rozpoznają moje prace po charakterystycznych wielkich oczach moich postaci. Kiedyś ktoś poprosił […]

Czujemy radość, kiedy widzimy, że ludzie do nas wracają. Kolekcjonują nasze kolejne albumy, pojawiają się na wszystkich wystawach. Wiele osób pamiętamy, są z nami od samego początku – od pierwszej wystawy “WARSAW ON AIR”, często przychodzą z rodzinami, a my obserwujemy, jak dorastają ich dzieciaki – mówią Aleksandra i Maciej, duet z POLAND ON AIR, […]

Content marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w branży odzieżowej. Dzięki dobrze przemyślanej strategii dopasowanej do Twojej marki możesz nie tylko pozyskać nowych klientów, ale i konsekwentnie budować pozytywne relacje z tymi, których już posiadasz. To bardzo ważne, bo pozwoli Ci cieszyć się przewagą konkurencyjną. Aby odnieść sukces, musisz tworzyć i odpowiednio selekcjonować materiały, które będziesz […]

Założenie firmowych profili w mediach społecznościowych to dopiero początek. Aby konta Twojej marki odzieżowej cieszyły się sporą liczbę obserwujących i przynosiły Ci korzyści, musisz umiejętnie nimi zarządzać. W tym celu konieczne jest zrozumienie, że social media to nie tylko narzędzie do promowania produktów. To również platformy służące do budowania relacji z klientami i tworzenia społeczności. […]

Do prezentacji asortymentu Twojego sklepu odzieżowego online posłużą Ci nie tylko zdjęcia i filmy. Równie istotne są opisy. To one pomagają potencjalnym klientom zrozumieć, co dokładnie oferujesz. Są też w stanie przekonać ich do dokonania zakupu, pod warunkiem, że zostały odpowiednio napisane. O czym powinieneś pamiętać, tworząc opisy poszczególnych artykułów, by były skuteczne? Oto zbiór […]

W przeciwieństwie do klientów butików stacjonarnych, internauci nie mogą dotknąć i przymierzyć ubrań dostępnych w Twoim sklepie odzieżowym online. Aby wzbudzić zainteresowanie konsumentów na tyle, by zechcieli złożyć zamówienie, musisz odpowiednio zaprezentować swój asortyment. Powinieneś zrobić to w sposób atrakcyjny, realistyczny i spójny z wizerunkiem marki. Postaramy się ułatwić Ci to zadanie i w poniższym […]

Odbierz wartościowy bonus przy zapisie do newslettera!

Wzór biznesplanu książki dla selfpublishera na 12 miesięcy! Będziemy Ci także regularnie wysyłać ciekawe inspiracje dotyczące świata twórców online.

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Imker Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zamościu, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość, KRS: 0000967893, na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować.

    Twoje dane są u nas bezpieczne. 🛡️