PLATFORMA DO KURSÓW 

Zacznij tworzyć i sprzedawać własne kursy w Internecie

Zarabiaj na swojej wiedzy i pasji. Rozwiązuj problemy Twojej społeczności. Skuteczna strona sprzedażowa 🖥️, prosty koszyk do składania zamówień z automatyzacjami 🛒, intuicyjne rozwiązanie do prezentacji Twoich materiałów ⚙️, a także kompleksowa obsługa klienta ☎️. To wszystko składa się na platformę kursów od Imker, na której szybko zaczniesz działać.

👉 Kompleksowe rozwiązanie (sprzedaż + platforma)
👉 Prosty, przejrzysty interfejs = szybkość tworzenia i przyswajania lekcji
👉 Perfekcyjnie dopasowane do mobile
👉 Bez znajomości programowania, ale ze wsparciem technicznym!

Produkt

Jak stworzyć swój wymarzony kurs online? 🧑‍🏫

Jaki jest cel tworzenia kursu?

Kurs tworzysz przede wszystkim dla swoich odbiorców. Ma im dawać możliwość rozwoju w danej dziedzinie i nieść unikalną, realną wartość. Treść powinna być spójna i ściśle trzymać się wybranego tematu. Forma kursu – audio, wideo, tekst – powinna być dostosowana do potrzeb i preferencji odbiorców, aby ułatwić im przyswajanie wiedzy.

Jak działa platforma kursowa?

Platforma kursowa powinna być prosta i przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i twórców. Wygląd platformy z łatwością dostosujesz do swojej marki i od razu możesz zacząć tworzyć w niej moduły kursu. Do każdej lekcji łatwo i szybko dodasz wideo, tekst i pliki do pobrania. Użytkownicy otrzymują dostęp do bezpiecznego logowania i widzą swoje postępy, co ich motywuje do systematycznej pracy. Możesz zarządzać dostępami dla swoich kursantów, a na koniec wygenerować każdemu certyfikat ukończenia kursu.

Jak sprzedawać kurs internetowy? 🛒

Dlaczego landing page?

Landing page jest najskuteczniejszym sposobem na sprzedaż Twojego kursu online. Jest to strona w całości poświęcona tylko Twojemu produktowi. Możesz na niej szczegółowo opisać zawartość, pokazać odbiorcom fragmenty lekcji czy materiały demonstracyjne, a także przekonać ich do dokonania zakupu opiniami innych uczestników. Dobrze wykonany landing page sprzedaje nawet do czterech razy skuteczniej niż standardowy sklep internetowy (!).

Dlaczego warto sprzedawać kurs w okienku sprzedażowym?

Dzięki sprzedaży kursu w okienkach sprzedażowych, czyli w określonych dniach, sprawiasz, że wszyscy kursanci rozpoczynają naukę w tym samym czasie. Dodatkowo, czasowe limitowanie oferty dobrze wpływa na sprzedaż, sprawiając, że klienci nie odkładają zakupu na później. Ty zaś masz czas, żeby w trakcie trwania okienka maksymalizować działania promocyjne. Z kolei po zamknięciu sprzedaży możesz się w pełni skupić na realizacji części merytorycznej i dowiezieniu wartości dla kursantów.

Jak wycenić kurs internetowy?

Jeśli chcesz, aby cena Twojego kursu była w zasięgu możliwości Twoich odbiorców, a jednocześnie nie chcesz zamykać sobie drogi do generowania większych przychodów, rozważ wprowadzenie kilku pakietów cenowych. Im droższy pakiet, tym więcej korzyści i bonusów powinien zawierać.

Aby łatwiej było Ci określić ostateczną cenę każdego wariantu, wynotuj, jakie korzyści otrzymają Twoi klienci. Zwróć uwagę na to, ile godzin materiału otrzyma kursant oraz czy będą dodatkowe spotkania na żywo.

Wskaż, ile czasu i pieniędzy zaoszczędzi, w porównaniu do korzystania z płatnych konsultacji czy tradycyjnych szkoleń.

Jak promować kurs internetowy? 📣

Produkt

Dlaczego newsletter to fundament sukcesu?

Własna lista odbiorców to najlepszy sposób na uniezależnienie się od serwisów społecznościowych. To Ty decydujesz, kiedy chcesz się z nimi skontaktować i jakie treści przekazać. Według statystyk, newslettery są otwierane średnio przez 30-50% czytelników, tymczasem treści w mediach społecznościowych docierają maksymalnie do 8-12% obserwujących. Newsletter pozwala też nawiązać bardziej bezpośredni, indywidualny kontakt z odbiorcą.

Produkt

Dlaczego warto dać gwarancję satysfakcji?

Jeśli tworzysz wartościowe treści edukacyjne, koniecznie daj gwarancję satysfakcji. Część klientów obawia się, że kupując kurs o wartości kilkuset lub kilku tysięcy złotych, nie otrzyma realnej wartości, a materiały nie pomogą we wprowadzeniu zmian i uzyskaniu korzyści z przerobienia kursu. Gwarancja satysfakcji pomoże rozwiać te obawy i da kupującym poczucie bezpieczeństwa.

Produkt

Dlaczego live dobrze sprzedaje kursy?

Organizowanie live’ów sprzedażowych dla kursów staje się coraz popularniejsze, ponieważ takie transmisje na żywo są bardzo skuteczne. Podczas live’a możesz zaprezentować się jako ekspert w danej dziedzinie i dać próbkę swoich umiejętności trenerskich. Przedstawiając prezentację związaną z tematyką kursu, dajesz klientom wersję demo tego, czego mogą się spodziewać, kupując Twój produkt. Co więcej, organizując taką transmisję, zbierasz na niej wyłącznie osoby faktycznie zainteresowane tematem, czyli swoją grupę docelową.

Sprawdź treści Imker w social media:

Przekonaj się, jakie to łatwe!
Skontaktuj się z Imker:

Jesteśmy dostępni dla Ciebie codziennie (dni robocze), w godzinach od 8:00 do 16:00.
Umów spotkanie poniżej lub skontaktuj się bezpośrednio z Opiekunami Klienta:

Ewa Zwolińska

Adrian Typiak

Katarzyna Tymicka

Jak może wyglądać ścieżka Twojego Klienta?

Test

Jakub Biel - opinia o platformie kursowej od Imker:

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch spotify website search menu close arrow-v1 arrow-v2 arrow-v3 arrow-v4 arrow-v5 arrow-v5 contrast letter shopping-cart