Support / Obsługa klientów

Twoje biuro obsługi klienta w naszych rękach

Obsługa klientów

Zapewniamy obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy o dobre relacje z klientami w Twoim imieniu. Szanujemy Twój czas i czas Twoich klientów!

Zespół IMKER to świetnie wyszkoleni i cierpliwi ludzie – dla nas nie ma trudnych przypadków. Zawsze ze zrozumieniem i empatią odnosimy się do każdego zgłaszanego przez klienta problemu. Wyjaśniamy wątpliwości i doradzamy najlepsze rozwiązanie.

Zaangażowanie naszego zespołu jest legendarne – jeśli trudno Ci w to uwierzyć, przeczytaj, co o nas mówią nasi klienci!

Jako IMKER zapewniamy pełen pakiet usług związanych z wzorcową obsługą klienta.

Mailowa i telefoniczna obsługa klienta

  • udzielamy odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące przesyłek oraz dostępności produktów
  • odpowiadamy także na podstawowe pytania dotyczące samych produktów
  • na większość wiadomości od Twoich klientów reagujemy w ciągu godziny

Wystawianie oraz korygowanie faktur

  • nasz zespół na życzenie Twojego klienta wystawia oraz koryguje faktury zgodnie z Twoimi wytycznymi

Stały kontakt

  • jesteśmy w stałym kontakcie z Tobą, na bieżąco ustalając wszelkie procedury i inne ważne dla Ciebie sprawy
  • co najmniej dwóch pracowników jest przypisanych do obsługi Twoich klientów, dzięki czemu gwarantujemy ciągłość i niezawodność pracy

Informacje dodatkowe:

Zwracamy uwagę na zgodność z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa konsumenckiego oraz ochrony danych osobowych. Powierzając nam komunikację ze swoimi klientami, masz pewność, że zostaną obsłużeni zgodnie z najwyższymi standardami.

Wybierz zakres usług, aby otrzymać bezpłatną wycenę

Zwroty i reklamacje

Nasz zespół koordynuje wszelkie kwestie związane ze zwrotami i reklamacjami Twoich produktów. Dbamy o to, by jak najszybciej rozwiązać pojawiające się problemy, np. z przesyłkami, uszkodzonymi towarami czy zaginioną paczką.

Obsługa zwrotów i odstąpień od umowy

  • dokonujemy wstępnej oceny stanu zwracanego towaru – czy nadaje się do dalszej sprzedaży, czy jest np. uszkodzony
  • zwroty wprowadzamy ponownie na stan magazynowy, dzięki czemu masz porządek w dokumentacji

Składanie reklamacji

  • reagujemy po zgłoszeniu każdego problemu z doręczeniem przesyłki
  • w razie potrzeby składamy reklamację dotyczącą przesyłki

Interwencje u przewoźników

  • w razie problemów z terminowym dostarczeniem przesyłki dowiemy się, gdzie znajduje się paczka
  • odpowiadamy za kontakt z przewoźnikami, dzięki czemu oszczędzasz czas na ważniejsze sprawy

Rozliczanie pobrań

  • monitorujemy płatności za pobraniem
  • rozliczamy płatności w programie fakturowym lub panelu sklepowym

Wybierz zakres usług, aby otrzymać bezpłatną wycenę

Usługi uzupełniające

Na Twoje życzenie oferujemy także:

  • obsługę chatbotów (np. Messengera lub wiadomości na Instagramie)
  • opracowywanie standardów obsługi klienta i szablonów odpowiedzi
  • przygotowywanie dedykowanych raportów i zestawień dostosowanych do Twoich potrzeb

Pracujemy na wszystkich platformach sklepowych dostępnych w Polsce:

Shoplo
Woocommerce
atomstore
idosell
selly
Shoper

Skontaktuj się z nami

Klaudia Wancisiewicz

Doradca i Opiekun Klienta

+48 698 673 481

klaudia.wancisiewicz@imker.pl

Ewa Zwolińska

Doradca i Opiekun Klienta

+48 608 544 831

ewa.zwolinska@imker.pl

Katarzyna Tymicka

Doradca i Opiekun Klienta

+48 600 386 340

katarzyna.tymicka@imker.pl

Adrian Typiak

Doradca i Opiekun Klienta

+48 888 269 890

adrian.typiak@imker.pl

Kontakt z nami