Jak korzystać z funkcji rozbudowana wyszukiwarka zamówień w SalesCRM?
1. Rozbudowaną wyszukiwarkę zamówień w SalesCRM znajdziesz w sekcji Zamówienia > Wszystkie.
2. Po wybraniu opcji Wszystkie zobaczysz wszystkie zamówienia złożone w Twoim sklepie na SalesCRM.
3. Ponadto znajdziesz tam dodatkowe informacje:
- numer zamówienia
- datę złożenia zamówienia
- wpłaconą kwotę i wartość produktów
- metodę płatności
- opcję dostawy
- dane klienta (adres e-mail)
- status zamówienia (opłacone, nieopłacone, złożone, wysłane)
- dodatkowe opcje (pokaż, edytuj, zwrot)
4. Po wybraniu jednego z zamówień masz możliwość:
- edytowania danych klienta
- wykonania zwrotu
- wygenerowania faktury
- anulowania zamówienia
- zmiany statusu zamówienia
5. Konkretne zamówienie możesz znaleźć dzięki wyszukiwarce zamówień dostępnej na górze strony.