Nie brakuje Ci kreatywności i coraz częściej myślisz o tym, by zacząć dzielić się swoją twórczością z szerokim gronem odbiorców? A może zależy Ci na tym, by móc połączyć przyjemne z pożytecznym i zarabiać na swojej pasji? Jeśli tak, to znaczy, że nasza Akademia Twórcy Internetowego powstała właśnie dla Ciebie. Przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji i praktycznych porad dla każdego, kto chce zaistnieć w sieci. Przydadzą Ci się niezależnie od tego, czy publikujesz ebooki, kursy online, […]
Czyli zdecydowałaś / eś, że chcesz zostać twórcą internetowym. Aby odnieść sukces w sieci i zyskać rozpoznawalność, musisz czymś się wyróżnić. Zastanawiasz się nad tym, jak to zrobić? Cały sekret tkwi w odnalezieniu niszy i umiejętnym jej wykorzystaniu. W poniższym wpisie podpowiemy Ci, jak znaleźć swoje miejsce na rynku online, jak budować swoją markę i jak ją rozwijać. Czym jest sukces w internecie? Zanim wyjaśnimy, jak go osiągnąć, […]
Stworzenie silnej i oryginalnej marki, która zapewni Ci przewagę nad konkurencją, to duże wyzwanie. Wymaga kompleksowego działania, świadomości swoich mocnych stron oraz kreatywności. Spokojnie, dzięki poniższemu poradnikowi dasz sobie z tym radę. Za chwilę wyjaśnimy, jak krok po kroku zbudować markę, o której nie sposób zapomnieć. Silna marka – czym jest? Silna, wyróżniająca się marka, to znacznie więcej niż ładne logo i chwytliwe hasło reklamowe. To unikalna obietnica dla klientów, […]
Trudno wyobrazić sobie proces budowania licznej, zaangażowanej społeczności bez korzystania z popularnych platform internetowych. Która z nich ma największy potencjał? Czy wystarczy, że będziesz obecny tylko na jednej, czy musisz wykazywać aktywność na wszystkich? Za chwilę spróbujemy wyjaśnić te wątpliwości. Czy musisz być obecny na wszystkich platformach społecznościowych? Jesteśmy przekonani, że dobrze znasz większość platform internetowych. Uznałeś, że najszybszym i najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest założenie profilu na każdej z nich? Nic bardziej mylnego. Wcale […]
Jako twórca, z pewnością zastanawiałeś się już, jak wykorzystać media społecznościowe do promowania swojego contentu i budowania marki. Trafiłeś w odpowiednie miejsce, bo dziś wyjaśnimy, jak maksymalnie wykorzystać potencjał Facebooka. Krok po kroku, od momentu zakładania konta, przez dobór interesujących treści, aż po monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych. Miłej lektury. Facebook od strony biznesowej Trzeba przyznać, że na przestrzeni lat Facebook ewoluował. Zmienił się z miejsca, które służyło do dzielenia się […]
Kontynuujemy przegląd platform internetowych, które zapewniają twórcom spore pole do popisu i na których warto być obecnym. Dziś skupimy się na Instagramie. Kiedyś służył do publikowania zdjęć z wakacji, obecnie jest cenionym narzędziem komunikacji dla marek. Cieszy się ogromną popularnością, więc warto upewnić się, że Twój profil nie utonie w morzu pozostałych kont. Jak to zrobić? Na to i na wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule. Instagram – dlaczego warto? […]
LinkedIn to narzędzie, które pozwala zbudować sieć profesjonalnych kontaktów i odkryć wiele możliwości biznesowych. Ten portal społecznościowy o międzynarodowym charakterze powinien znać każdy twórca internetowy, który poważnie myśli o robieniu kariery w wirtualnym świecie. Nie martw się, jeśli do tej pory nie miałeś styczności z tą platformą. W poniższym artykule wyjaśnimy Ci, jak krok po kroku zacząć na niej swoją działalność. Co to jest LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać? LinkedIn zaprojektowano z myślą […]
W poprzednich wpisach z cyklu Akademii Twórcy Internetowego podkreślaliśmy, jak ważne jest posiadanie społeczności skupionej wokół Twojej marki. Radziliśmy Ci, w jaki sposób ją zbudować i jesteśmy przekonani, że zastanawiasz się teraz, jak duże powinno być grono Twoich obserwatorów. Czy istnieje konkretna liczba followersów, do której musisz dążyć? I czy rzeczywiście istnieje zależność między wielkością społeczności a skalą generowanych zysków? Czy wielkość społeczności jest istotna? Większość twórców marzy o tym, by ich […]
Zaangażowana społeczność, która regularnie reaguje na treści, komentuje je i udostępnia, to ogromna wartość dla każdego internetowego twórcy. To również istotny czynnik brany pod uwagę podczas określania wartości budowanej marki. Co zrobić, by zebrać liczne grono oddanych obserwujących? Uzbroić się w cierpliwość, być konsekwentnym i kierować się kilkoma prostymi radami. Znajdziesz je w poniższym artykule. Korzyści z posiadania zaangażowanej społeczności Jak już wspominaliśmy w poprzednich artykułach z cyklu Akademii Twórcy Internetowego, […]
Aby newsletter przynosił pożądane efekty, musi być wiarygodny. W dobie spamu i wiadomości, które regularnie widujemy w swojej poczcie elektronicznej, kluczowe jest nie tylko zdobycie zainteresowania, ale i zaufania odbiorców. Jak to zrobić? I czym charakteryzuje się wiarygodny newsletter? Jak stworzyć newsletter? Podstawowe zasady Zacznijmy od kilku podstawowych zasad, którymi powinieneś się kierować, gdy zastanawiasz się nad tym, jak stworzyć newsletter. Jego głównym celem jest przyniesienie Ci korzyści, jednak […]
Lista adresowa to baza kontaktów, która przyda Ci się podczas kampanii informacyjnych, marketingowych i nie tylko. Zastanawiałeś się nad tym, w jaki sposób pozyskiwać dane niezbędne do jej utworzenia? Nie wiesz, od czego zacząć? Spieszymy z wyjaśnieniami. Lista adresowa. Dlaczego warto ją mieć? Lista adresowa to nic innego jak zbiór adresów e-mail należących do osób, które są, lub mogą być zainteresowane Twoją marką. Jej budowanie możesz potraktować jako tworzenie […]
Chęć zarabiania na swojej pasji to motywacja do działania wielu osób, które zaczynają karierę twórcy internetowego. Dziś nie będziemy jednak rozmawiać o pieniądzach. Wręcz przeciwnie, wyjaśnimy Ci, dlaczego warto posiadać produkt, który będziesz udostępniał swoim odbiorcom za darmo. Darmowy produkt – czym właściwie jest? Jak sama nazwa wskazuje, darmowy produkt to coś, co należy do Ciebie i czym postanowiłeś podzielić się z innymi bez pobierania za to opłat. Może to być […]
Z pewnością nie raz zastanawiałeś się nad tym, dlaczego niektóre produkty cieszą się ogromnym zainteresowaniem i odnoszą sukces na rynku, a inne nikną wśród setek swoich odpowiedników. W czym tkwi ich sekret? Jako twórca internetowy powinieneś wiedzieć, czym kierować się podczas procesu twórczego, aby Twoja oferta spotkała się z ciepłym odbiorem konsumentów. Nie będą Ci potrzebne żadne magiczne sztuczki, tylko odrobina kreatywności, znajomość swojej grupy docelowej […]
Odpowiednio zaprojektowany landing page pomoże Ci osiągać kluczowe cele, takie jak dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zainteresowanie ich swoją ofertą, a przede wszystkim zwiększenie sprzedaży. Dziś skupimy się na tym, jak powinien wyglądać wzorowy landing page, z jakich elementów powinien się składać oraz czym charakteryzować. Czym jest landing page i dlaczego jest tak ważny? Zacznijmy od wyjaśnienia, czym jest landing page. Najprościej rzecz ujmując, […]
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem platformy z kursami, sklepu internetowego, czy bloga, zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest konieczne do tego, by wzrosła sprzedaż. W poniższym artykule przedstawimy Ci kilka sprawdzonych, krótko i długoterminowych strategii, które pozwolą Ci odnieść sukces i realizować wyznaczone cele. Poznaj krótkoterminowe i długoterminowe strategie sprzedaży Dobry plan to podstawa działania. Zwłaszcza w życiu zawodowym. Przyjrzyjmy się więc dwóm kategoriom strategii sprzedaży. Strategie krótkoterminowe koncentrują się na szybkim […]