Centrum Pomocy SalesCRM

Zamówienia

Zamiana adresu dostawy i danych do faktury

Jak zmienić adres do dostawy i dane do faktury w panelu SalesCRM? 


W celu zmiany adresu do dostawy zamówienia lub danych do faktury przejdź do zakładki Zamówienia > Wszystkie.


Następnie odszukaj wybrane zamówienie, korzystając z wyszukiwarki zamówień.


Zmiana danych do dostawy zamówienia

  1. Przejdź do zakładki Dane do wysyłki
  2. Kliknij przycisk Edytuj dane do wysyłki

  3. Otrzymasz możliwość zmiany takich danych jak:

    – Kraj wysyłki

    – Imię adresata

    – Nazwisko adresata

    – Nazwę firmy

    – Telefon

    – Ulica

    – Numer budynku

    – Numer lokalu

    – Miasto

    – Kod pocztowy

  4. Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Zapisz.

Zmiana danych do faktury

  1. Przejdź do zakładki Dane do faktury
  2. Kliknij przycisk Edytuj dane do faktury

  3. Określ czy faktura została wystawiona na Osobę prywatną, czy Firmę
  4. Otrzymasz możliwość zmiany takich danych jak:

    – Kraj

    – Imię klienta

    – Nazwisko klienta

    – Nazwa firmy

    – Strona www

    – NIP

    – Ulica

    – Numer budynku

    – Numer lokalu

    – Miejscowość

    – Kod pocztowy

  5. Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Zapisz.

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak edytować adres do dostawy i dane do faktury!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup