Jak zmienić adres do dostawy i dane do faktury w panelu SalesCRM?
W celu zmiany adresu do dostawy zamówienia lub danych do faktury przejdź do zakładki Zamówienia > Wszystkie.
Następnie odszukaj wybrane zamówienie, korzystając z wyszukiwarki zamówień.
Zmiana danych do dostawy zamówienia
- Przejdź do zakładki Dane do wysyłki
- Kliknij przycisk Edytuj dane do wysyłki
- Otrzymasz możliwość zmiany takich danych jak:
– Kraj wysyłki
– Imię adresata
– Nazwisko adresata
– Nazwę firmy
– Telefon
– Ulica
– Numer budynku
– Numer lokalu
– Miasto
– Kod pocztowy
- Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Zapisz.
Zmiana danych do faktury
- Przejdź do zakładki Dane do faktury
- Kliknij przycisk Edytuj dane do faktury
- Określ czy faktura została wystawiona na Osobę prywatną, czy Firmę
-
Otrzymasz możliwość zmiany takich danych jak:
– Kraj
– Imię klienta
– Nazwisko klienta
– Nazwa firmy
– Strona www
– NIP
– Ulica
– Numer budynku
– Numer lokalu
– Miejscowość
– Kod pocztowy
-
Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Zapisz.