Jak stworzyć nowe zamówienie w panelu SalesCRM?
W celu stworzenia nowego zamówienia w panelu SalesCRM przejdź do zakładki Zamówienia > Nowe zamówienie.
Następnie podaj w arkuszu dane:
- adres e-mail, na jaki chcesz złożyć zamówienie (jeden lub więcej)
- kraj
- imię
- nazwisko
- nazwę firmy (opcjonalnie)
- telefon kontaktowy
- ulicę
- numer domu i lokalu (jeżeli jest)
- miejscowość i kod pocztowy
Jeżeli dane do faktury mają być takie same jak podane wyżej informacje, to zaznacz pole Dane do faktury takie jak do wysyłki.
W następnej kolejności:
- ustal status, jaki ma mieć zamówienie
- sposób dostawy
- koszt dostawy i kod punktu odbioru (w przypadku form dostawy: paczkomat InPost, Poczta Polska – Odbiór w punkcie lub Paczka w Ruchu)
- rodzaj płatności
- koszt płatności (opcjonalnie)
Naciskając, Dodaj pozycję zamówienia, dodaj produkty, jakie mają znaleźć się w zamówieniu. Określ cenę produktów, ilość, rabat (opcjonalnie), opakowanie prezentowe (opcjonalnie).
Możesz również zaznaczyć jedną z nieobowiązkowych opcji:
-
Zablokuj przekazanie adresu e-mail do zewnętrznych systemów marketingowych przy rozliczeniu tego zamówienia
-
Zablokuj raportowanie zamówienia do Google Analytics przy rozliczeniu tego zamówienia
-
Zablokuj wywoływanie webhooków przy zmianie statusu dla tego zamówienia
-
Zablokuj automatyczne generowanie faktury dla tego zamówienia
-
Zablokuj automatyczne wysyłanie sekwencji wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia
Po uzupełnieniu wszystkich danych wybierz Utwórz.