Centrum Pomocy SalesCRM

Zamówienia

Nowe zamówienie

Jak stworzyć nowe zamówienie w panelu SalesCRM?


W celu stworzenia nowego zamówienia w panelu SalesCRM przejdź do zakładki Zamówienia > Nowe zamówienie.

Następnie podaj w arkuszu dane:

  • adres e-mail, na jaki chcesz złożyć zamówienie (jeden lub więcej)
  • kraj
  • imię
  • nazwisko
  • nazwę firmy (opcjonalnie)
  • telefon kontaktowy
  • ulicę
  • numer domu i lokalu (jeżeli jest)
  • miejscowość i kod pocztowy

Jeżeli dane do faktury mają być takie same jak podane wyżej informacje, to zaznacz pole Dane do faktury takie jak do wysyłki.

W następnej kolejności:

  • ustal status, jaki ma mieć zamówienie
  • sposób dostawy
  • koszt dostawy i kod punktu odbioru (w przypadku form dostawy: paczkomat InPost, Poczta Polska – Odbiór w punkcie lub Paczka w Ruchu)
  • rodzaj płatności
  • koszt płatności (opcjonalnie)

Naciskając, Dodaj pozycję zamówienia, dodaj produkty, jakie mają znaleźć się w zamówieniu. Określ cenę produktów, ilość, rabat (opcjonalnie), opakowanie prezentowe (opcjonalnie).

Możesz również zaznaczyć jedną z nieobowiązkowych opcji:

  • Zablokuj automatyczne wysyłanie wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia
  • Zablokuj przekazanie adresu e-mail do zewnętrznych systemów marketingowych przy rozliczeniu tego zamówienia
  • Zablokuj raportowanie zamówienia do Google Analytics przy rozliczeniu tego zamówienia
  • Zablokuj wywoływanie webhooków przy zmianie statusu dla tego zamówienia
  • Zablokuj automatyczne generowanie faktury dla tego zamówienia
  • Zablokuj automatyczne wysyłanie sekwencji wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia

Po uzupełnieniu wszystkich danych wybierz Utwórz. 

Gotowe! Właśnie utworzyłeś nowe zamówienie!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup