Podcast "Dodaj do koszyka"

Właśnie to, czego potrzebujesz, aby skutecznie rozwijać swój biznes w internecie.

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Koszt dostawy i obsługi zamówień – podcast „Dodaj do koszyka”, odcinek 5

Z tego odcinka na temat kosztu dostawy i obsługi zamówień dowiesz się: Jak self-publisher może podejść do procesu realizacji zamówień? O czym musisz pamiętać, kiedy samodzielnie pakujesz i wysyłasz paczki? Co to jest fulfillment i na czym polega? Jak prezentować koszty dostawy dla kupujących? Jak wysokość opłat za dostawę wpływa na opłacalność projektu wydawniczego?

Pełną treść piątego odcinka podcastu (transkrypt) znajdziesz po kliknięciu w przycisk „Czytaj całość” (poniżej).

  z dnia: 17 maja 2021

Cena książki i prognoza sprzedaży – podcast „Dodaj do koszyka”, odcinek 4

Z tego odcinka na temat ceny książki i prognozy sprzedaży dowiesz się: Jak ustalić cenę książki wydanej w modelu self-publishing? Od czego zależy koszt wytworzenia jednego egzemplarza? Po co tworzyć prognozę sprzedaży? W jaki sposób oszacować wielkość pierwszego nakładu? Dlaczego warto tworzyć elektroniczne wersje publikacji?

Pełną treść czwartego odcinka podcastu (transkrypt) znajdziesz po kliknięciu w przycisk „Czytaj całość” (poniżej).

  z dnia: 22 marca 2021

Etapy przygotowania książki do druku – podcast „Dodaj do koszyka”, odcinek 3

Z tego odcinka na temat etapów przygotowania książki dowiesz się: Co to znaczy wydać książkę? Co, poza napisaniem książki, musi zrobić autor, który decyduje się na self-publishing? Ile trwa proces wydawniczy i jak go zaplanować? Jakie są kolejne kroki, od napisania książki, aż do jej wydrukowania?

Pełną treść trzeciego odcinka podcastu (transkrypt) znajdziesz po kliknięciu w przycisk „Czytaj całość” (poniżej).

 

  z dnia: 18 lutego 2021

Self-publishing czy wydawnictwo? – podcast „Dodaj do koszyka”, odcinek 2

Na czym polega wydawanie książek w modelu self-publishing? Czym różni się od współpracy z wydawnictwem? Co sprawia, że autorzy coraz częściej rezygnują ze współpracy z tradycyjnym wydawcą? Na jakie zarobki może liczyć twórca? Czym są firmy wydawnicze typu “vanity” i dlaczego nie polecamy współpracy z nimi? Jakie warunki muszą zostać spełnione, żeby książka wydana w modelu self-publishing odniosła sukces?

Pełną treść drugiego odcinka podcastu (transkrypt) znajdziesz po kliknięciu w przycisk „Czytaj całość” (poniżej).

 

  z dnia: 5 lutego 2021

Czy D2C to przyszłość sprzedaży? – podcast „Dodaj do koszyka”, odcinek 1

Czym jest trend “direct to consumer” (d2c) i czy jest przyszłością e-commerce? Czym różni się od modelu B2B i B2C? Kto ustala zasady w tradycyjnym modelu dystrybucji, kto zarabia najwięcej i dlaczego? Jakie są mocne i słabe strony modelu D2C? D2C nie wyklucza outsourcingu – to na nim głównie się opiera. Wydawanie książek w modelu self-publishing jako najlepszy przykład zastosowania podejścia “direct to consumer”.

Pełną treść pierwszego odcinka podcastu (transkrypt) znajdziesz po kliknięciu w przycisk „Czytaj całość” (poniżej).

 

  z dnia: 16 stycznia 2021
email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup