Centrum Pomocy SalesCRM

Zamówienia

Zestawienie płatności

W jaki sposób korzystać z funkcji zestawienie płatności w SalesCRM?


1. Zestawienie płatności znajdziesz w sekcji Zamówienia > Zestawienie płatności.

2. Funkcja ta umożliwia uzyskanie szczegółowego raportu płatności w wybranym okresie i dla wybranych produktów.

3. Wybierz okres płatności i produkty, dla których chcesz otrzymać raport lub posiłkuj się odpowiednią frazą. Następnie kliknij wyszukaj.

4. Otrzymasz dwa raporty za wybrany okres sprzedaży:

  • raport produktowy – wyróżniony jest tu: sprzedany produkt, cena jednostkowa, zamówienia z wpłatą automatyczną, zamówienia rozliczone ręcznie oraz zamówienia opłacone + rozliczone.
  • raport szczegółowy – tutaj wyszczególnione są następujące dane: data, sprzedany produkt, cena jednostkowa, zamówienia z wpłatą automatyczną, zamówienia rozliczone ręcznie oraz zamówienia opłacone + rozliczone.

GOTOWE! OD TERAZ WIESZ, JAK KORZYSTAĆ Z FUNKCJI ZESTAWIENIE PŁATNOŚCI NA SALESCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup