Centrum Pomocy SalesCRM

Zamówienia

Edycja zamówień

W jaki sposób edytować zamówienie w panelu SalesCRM?


  1. W celu edycji wybranego zamówienia przejdź do zakładki Zamówienia > Wszystkie

  2. Następnie odszukaj wybrane zamówienie, korzystając z wyszukiwarki zamówień.
  3. Po odnalezieniu zamówienia wybierz przycisk Edytuj znajdujący się u dołu ekranu 
  4. W następnym kroku uzyskasz dostęp do edycji takich danych jak:

    – Status zamówienia

    – Sposób dostawy

    – Koszt dostawy

    – Rodzaj płatności

    – Koszt płatności

    – Produkt

    – Cena produktu

    – Ilość

    – Rabat

    – Opakowanie prezentowe

    – Możliwość usunięcia zamówienia

  5. Ponadto będziesz mógł także:

    – Zablokować automatyczne wysyłanie wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia

    – Zablokować automatyczne wysyłanie sekwencji wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia

    – Zablokować automatyczne generowanie faktury dla tego zamówienia

    – Zablokować wywoływanie webhooków przy zmianie statusu dla tego zamówienia

    – Zablokować raportowanie zamówienia do Google Analytics przy rozliczeniu tego zamówienia

    – Zablokować przekazanie adresu e-mail do zewnętrznych systemów marketingowych przy rozliczeniu tego zamówienia

  6. Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Aktualizuj.

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak edytować zamówienia w panelu SalesCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup