W jaki sposób edytować zamówienie w panelu SalesCRM?
- W celu edycji wybranego zamówienia przejdź do zakładki Zamówienia > Wszystkie
- Następnie odszukaj wybrane zamówienie, korzystając z wyszukiwarki zamówień.
- Po odnalezieniu zamówienia wybierz przycisk Edytuj znajdujący się u dołu ekranu
- W następnym kroku uzyskasz dostęp do edycji takich danych jak:
– Status zamówienia
– Sposób dostawy
– Koszt dostawy
– Rodzaj płatności
– Koszt płatności
– Produkt
– Cena produktu
– Ilość
– Rabat
– Opakowanie prezentowe
– Możliwość usunięcia zamówienia
- Ponadto będziesz mógł także:
– Zablokować automatyczne wysyłanie wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia
– Zablokować automatyczne wysyłanie sekwencji wiadomości przy zmianie statusu dla tego zamówienia
– Zablokować automatyczne generowanie faktury dla tego zamówienia
– Zablokować wywoływanie webhooków przy zmianie statusu dla tego zamówienia
– Zablokować raportowanie zamówienia do Google Analytics przy rozliczeniu tego zamówienia
– Zablokować przekazanie adresu e-mail do zewnętrznych systemów marketingowych przy rozliczeniu tego zamówienia
- Po uzupełnieniu wszystkich danych zatwierdź operację przyciskiem Aktualizuj.