Centrum Pomocy SalesCRM

Zamówienia

Do wysłania

Do czego służy i jak działa zakładka Do wysłania?


W zakładce Do wysłania dowiesz się, które z zamówień złożonych w Twoim sklepie zostały przekazane do wysłania. By skorzystać z zakładki, wybierz Zamówienia > Do wysłania. Możesz wyszukać zamówienia według poniższych kategorii:

  • Numer zamówienia, imię i nazwisko klienta lub adres e-mail (jeżeli chcesz wyszukać konkretne zamówienie)
  • Status zamówień
  • Forma dostawy i rodzaj płatności
  • Czy zamówienie ma zawierać formę wysyłki
  • Zaznacz opcję opakowania prezentowego (opcjonalnie)
  • Liczbę produktów fizycznych w zamówienia – jeden lub więcej (opcjonalnie)
  • NIP (opcjonalnie)
  • Określ czy do wyszukiwanych zamówień mają być dołączone faktury
  • Czy wyszukiwane zamówienia mają zawierać jakieś uwagi klientów/obsługi sklepu
  • Źródło zamówień – dowolne lub SalesCRM albo Allegro
  • Produkty, na które mają być złożone zamówienia (opcjonalnie)
  • Które produkty mają być ignorowane (opcjonalnie)
  • Zaznacz opcję ignorowania anulowanych zamówień (opcjonalnie)
  • Zaznacz opcję ignorowania zamówień ze statusem „Zwrócone” (opcjonalnie)

Po uzupełnieniu wszystkich danych wybierz Wyszukaj. 

Twoim oczom ukaże się tabelka z zamówieniami przeznaczonymi do wysłania. Z tego poziomu możesz także złożyć nowe zamówienie wybierając przycisk +Nowe zamówienie.

Uzyskasz także wgląd do zestawienia ile produktów fizycznych jest przeznaczonych do wysłania.

Gotowe! Właśnie poznałeś funkcjonalność zakładki Do wysłania!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup