Zarządzanie zwrotami w sklepie internetowym z odzieżą | Imker
Zarządzanie zwrotami w sklepie internetowym z odzieżą Nie od dziś, że w branży modowej zwroty stanowią nieodłączny element prowadzenia biznesu. Są bardzo częstym zjawiskiem, zwłaszcza w przypadku internetowych sklepów odzieżowych. W Twoich oczach stanowią spory problem? Potraktuj je raczej jako wyzwanie. Aby sobie z nim poradzić, będziesz musiał nauczyć się skutecznie zarządzać zwrotami. Klucz do […]
Logistyka dla e-commerce – na czym polega? | Imker
W dynamicznie rozwijającym się świecie handlu internetowego logistyka jest kluczowym elementem decydującym o sukcesie sklepu online. Dostęp do odpowiedniego zaplecza magazynowego i szereg działań o kompleksowym charakterze pozwalają na szybkie realizowanie zamówień. To z kolei przekłada się na zadowolenie konsumentów. Dziś wyjaśnimy, na czym dokładnie polega logistyka dla e-commerce. Zastanowimy się też nad tym, jak […]
Obsługa klienta sklepu odzieżowego online – o czym pamiętać? | Imker
Właściwa obsługa klienta to podstawa w każdym sklepie odzieżowym online z prawdziwego zdarzenia. W tej branży konkurencja jest ogromna, więc dbanie o satysfakcję konsumentów ułatwi Ci zyskanie przewagi nad innymi markami. Jak to zrobić? Najrozsądniej jest działać kompleksowo. Musisz zadbać o to, by należycie powitać klienta na stronie internetowej sklepu, zagwarantować mu fachowe doradztwo i […]
Wystarczy po prostu odważyć się i zacząć mówić po angielsku – wywiad z English Speaking Mum
Ważne jest, aby nie nakładać na siebie presji, że musimy mówić perfekcyjnie i nie popełniać błędów. To naturalne, że czasami nie wiemy, jak coś powiedzieć. Nie musimy też mówić przez cały czas w obcym języku, wystarczy nawet 15 min dziennie – mówi Justyna Winiarczyk, znana w internecie jako English Speaking Mum, autorka bloga, kursów i […]
Jak zapewnić szybkie dostawy klientom sklepu odzieżowego? | Imker
Nikt nie lubi zbyt długo czekać na zamówiony towar. Szybka i bezproblemowa dostawa jest więc jednym z najważniejszych aspektów, które decydują o sukcesie internetowego sklepu odzieżowego. Zasada jest bardzo prosta – im krótszy czas oczekiwania na przesyłkę, tym lepiej. Warto więc zastanowić się nad tym, jak zoptymalizować procesy logistyczne i z jakich rozwiązań korzystać. Poniżej […]
Zarządzanie magazynem sklepu odzieżowego | Imker
Zarządzanie magazynem w sklepie odzieżowym to jedno z kluczowych wyzwań, z którymi mierzą się właściciele internetowych biznesów. Wymaga kompleksowego działania, skrupulatności i nieustannego trzymania ręki na pulsie. Właściwa organizacja przestrzeni, kontrola stanów magazynowych i sprawna realizacja zamówień to elementy, które mają ogromny wpływ na efektywność sklepu oraz satysfakcję klientów. Właśnie dlatego warto zainwestować w fulfillment, […]
Wydajemy książki, które tworzą wyjątkowe wrażenia wizualne i tekstowe – wywiad ze Zbigniewem Jankowskim
Małe wydawnictwa, działające w duchu self-publishingu, będą coraz popularniejsze i atrakcyjniejsze dla twórców. Duże, tradycyjne wydawnictwa będą jednak odgrywały wciąż ogromną rolę, ponieważ współpracują ze wspaniałymi autorami, mają odpowiednie know-how i zaplecze. Mogą też w każdej chwili dostosować się do nowych realiów czy modeli biznesowych – mówi Zbigniew Jankowski, założyciel wydawnictwa Gamebook, redaktor naczelny i […]
Influencer marketing w branży fashion – współpraca z influencerami | Imker
Influencer marketing cieszy się rosnącą popularnością w branży fashion. Współpraca z odpowiednimi twórcami internetowymi może przynieść spore korzyści. Zwiększy rozpoznawalność marki i jej zasięgi. Sprawi również, że konsumenci szybciej obdarzą ją zaufaniem i zdecydują się na skorzystanie z oferty Twojego sklepu. Czym kierować się podczas selekcji influencerów i w jaki sposób ustalać zasady biznesowego partnerstwa? […]
E-mail marketing sklepu z odzieżą – od czego zacząć? | Imker
E-mail marketing może zauważalnie pomóc w rozwijaniu sklepu z odzieżą. Odpowiednio zaplanowane kampanie ułatwią nawiązywanie i zacieśnianie relacji z klientami. Przyczynią się do zwiększenia sprzedaży i umocnienia pozycji marki na rynku. Jak wiadomo, najtrudniejsze zawsze są początki, więc zanim przystąpisz do działania, powinieneś dobrze się do nich przygotować. Jak to zrobić? Oto zbiór sprawdzonych sposobów, […]
Social media marki odzieżowej – jak nimi zarządzać? | Imker
Założenie firmowych profili w mediach społecznościowych to dopiero początek. Aby konta Twojej marki odzieżowej cieszyły się sporą liczbę obserwujących i przynosiły Ci korzyści, musisz umiejętnie nimi zarządzać. W tym celu konieczne jest zrozumienie, że social media to nie tylko narzędzie do promowania produktów. To również platformy służące do budowania relacji z klientami i tworzenia społeczności. […]
Nie podejmuję się projektów, w których musiałabym kopiować innych artystów. Mam swój unikalny styl – wywiad z Gosią Tchorzewską
Porównuję to do języka – mogę mówić po angielsku lub niemiecku, ale w moim rodzimym języku wyrażam się najprecyzyjniej i najfajniej. Podobnie jest z „językiem rysunkowym” – posługuję się nim biegle, mogę wprowadzać różne elementy, ale zawsze w obrębie mojego stylu. Klienci często rozpoznają moje prace po charakterystycznych wielkich oczach moich postaci. Kiedyś ktoś poprosił […]
Marzenia nie spełniają się same. Marzenia się spełnia – wywiad z POLAND ON AIR
Czujemy radość, kiedy widzimy, że ludzie do nas wracają. Kolekcjonują nasze kolejne albumy, pojawiają się na wszystkich wystawach. Wiele osób pamiętamy, są z nami od samego początku – od pierwszej wystawy “WARSAW ON AIR”, często przychodzą z rodzinami, a my obserwujemy, jak dorastają ich dzieciaki – mówią Aleksandra i Maciej, duet z POLAND ON AIR, […]
Content marketing w branży odzieżowej – jakie materiały tworzyć? | Imker
Content marketing odgrywa niezwykle istotną rolę w branży odzieżowej. Dzięki dobrze przemyślanej strategii dopasowanej do Twojej marki możesz nie tylko pozyskać nowych klientów, ale i konsekwentnie budować pozytywne relacje z tymi, których już posiadasz. To bardzo ważne, bo pozwoli Ci cieszyć się przewagą konkurencyjną. Aby odnieść sukces, musisz tworzyć i odpowiednio selekcjonować materiały, które będziesz […]
SEO dla sklepu odzieżowego – jak przyciągnąć ruch organiczny? | Imker
Założenie firmowych profili w mediach społecznościowych to dopiero początek. Aby konta Twojej marki odzieżowej cieszyły się sporą liczbę obserwujących i przynosiły Ci korzyści, musisz umiejętnie nimi zarządzać. W tym celu konieczne jest zrozumienie, że social media to nie tylko narzędzie do promowania produktów. To również platformy służące do budowania relacji z klientami i tworzenia społeczności. […]
Jak pisać opisy produktów w sklepie odzieżowym online? | Imker
Do prezentacji asortymentu Twojego sklepu odzieżowego online posłużą Ci nie tylko zdjęcia i filmy. Równie istotne są opisy. To one pomagają potencjalnym klientom zrozumieć, co dokładnie oferujesz. Są też w stanie przekonać ich do dokonania zakupu, pod warunkiem, że zostały odpowiednio napisane. O czym powinieneś pamiętać, tworząc opisy poszczególnych artykułów, by były skuteczne? Oto zbiór […]
Znaczenie fotografii produktowej w branży odzieżowej | Imker
W przeciwieństwie do klientów butików stacjonarnych, internauci nie mogą dotknąć i przymierzyć ubrań dostępnych w Twoim sklepie odzieżowym online. Aby wzbudzić zainteresowanie konsumentów na tyle, by zechcieli złożyć zamówienie, musisz odpowiednio zaprezentować swój asortyment. Powinieneś zrobić to w sposób atrakcyjny, realistyczny i spójny z wizerunkiem marki. Postaramy się ułatwić Ci to zadanie i w poniższym […]
Identyfikacja wizualna marki odzieżowej | Imker
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Aby zwiększyć szanse na to, że Twój internetowy sklep z odzieżą odniesie sukces, upewnij się, że posiada odpowiednią identyfikację wizualną. Tkwi w niej ogromny potencjał, który warto wykorzystać, aby wzbudzić zainteresowanie odbiorców oraz im zaimponować. Wizerunek Twojej marki to nie tylko logo, ale także kolorystyka, typografia, a nawet sposób […]
Jak stworzyć unikalny sklep odzieżowy online? | Imker
W Internecie nie brakuje sklepów, które zajmują się sprzedażą odzieży. Choć niektóre z nich kierują swoją ofertę do innej grupy docelowej, wciąż trzeba przyznać, że będziesz musiał stawić czoła ogromnej konkurencji. Co zrobić, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów i znaleźć swoje miejsce na rynku? Nie wystarczy niestety odpowiedni asortyment i atrakcyjne ceny. Konieczne jest stworzenie […]
Przygotowanie sklepu odzieżowego online do sprzedaży | Imker
Uruchomienie sklepu odzieżowego online to wyzwanie, do którego musisz się właściwie przygotować. Sukces w e-commerce zależy nie tylko od atrakcyjnej oferty, ale także od odpowiedniego zaplecza technicznego, logistycznego i prawnego. Zanim pozwolisz konsumentom robić zakupy w swoim internetowym butiku, musisz upewnić się, że wszystko działa, jak należy i że o niczym nie zapomniałeś. Z pozoru […]
Platformy e-commerce dla sklepów odzieżowych – jaką wybrać? | Imker
Przyjazny i przejrzysty interfejs sklepu odzieżowego to jeden z najważniejszych elementów decydujących o tym, czy konsumenci zdecydują się na dłużej pozostać na stronie. Właśnie dlatego tak istotny jest wybór odpowiedniej platformy e-commerce, na której będziesz budował swój biznes. Jak znaleźć rozwiązanie, które będzie korzystne zarówno dla Ciebie, jak i dla potencjalnych klientów? Czym kierować się […]
Jak dobrać produkty do sklepu odzieżowego? | Imker
Trudno wyobrazić sobie odnoszący sukcesy sklep odzieżowy online, który ma niewłaściwy asortyment. Słabej jakości towary, albo takie, które nie odpowiadają na potrzeby konsumentów, nie zachęcą internautów do zrobienia zakupów i ponownego odwiedzenia strony. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu silnego biznesu, który generuje wysokie obroty, musisz odpowiednio wybierać produkty, które znajdą się w ofercie. W jaki […]
Jak założyć sklep odzieżowy online? | Imker
Zdecydowałeś, że chcesz mieć swój własny sklep odzieżowy online. Gratulacje, to bardzo dobry wybór. Teraz przyszedł czas na to, by przejść do działania i nadać swoim pomysłom realny kształt. Nie masz doświadczenia w biznesie i czujesz się lekko zagubiony? Nie musisz niczym się martwić. W poniższym artykule dokładnie wyjaśnimy, w jaki sposób rozpocząć działalność polegającą […]
Rekomenduję każdemu, żeby na początku nauczył się duplikować czyjś sukces – wywiad z Szymonem Mierzwą
Nie trzeba wymyślać nowych rolek, mieć nowych pomysłów, tematów, które nie zostały jeszcze wykorzystane. Wystarczy wejść na zagraniczne konta, które szybko się rozwinęły w danej niszy, branży i skopiować jeden do jednego daną rolkę. To gwarantuje nam, że ta treść się poniesie. Kiedy już nauczymy się powielać te schematy, wtedy możemy zacząć tworzyć swoje własne […]
Czy warto otworzyć sklep internetowy z odzieżą?
Planujesz rozpoczęcie działalności w branży modowej? W takim razie bardzo możliwe, że zastanawiasz się nad tym, czy otworzyć sklep online. Nie da się ukryć, że internetowe zakupy zyskały na popularności. Ecommerce rozwija się bardzo dynamicznie, a moda to jeden z segmentów tego rynku, które rosną wyjątkowo szybko. Duży potencjał to jedno. Wraz z nim wiążą […]