Centrum Pomocy SalesCRM

Konfiguracja

Tworzenie znaczników statusów zamówień

W jaki sposób dodać znaczniki w statusach wiadomości? 


Po utworzeniu statusów zamówień i opracowaniu treści wiadomości systemowej przejdź do kolumny znajdującej się po lewej stronie ekranu.

Masz możliwość dodania znaczników powiązanych z:

  • produktami
  • rodzajami dostaw
  • rodzajami płatności
  • z elektronicznymi treściami
  • z kodami na dodawanie treści
  • wiadomości przy zakupie kursu

Następnie rozwiń pasek z rodzajem znacznika, jaki chcesz dodać i kliknij przycisk Dodaj znacznik. Jeżeli jest to znacznik powiązany z produktem, rodzajem dostawy lub z rodzajem płatności z wysuwanej listy wybierz pozycję, do jakiej chcesz stworzyć znacznik. W kolejnym kroku uzupełnij treść, jaką ma zawierać znacznik.

Po wypełnieniu wszystkich komórek skopiuj znacznik i umieść go w treści wiadomości.

Przykładowa wiadomość z umieszczonymi znacznikami wygląda tak:

Dzień dobry
Właśnie otrzymaliśmy płatność za Twoje zamówienie o numerze {{NUMER_ZAMOWIENIA}}.  Dziękujemy!
{{DOSTAWA_573_1}}{{DOSTAWA_576_1}}{{DOSTAWA_577_1}}{{DOSTAWA_578_1}}{{DOSTAWA_959_1}}Jeszcze raz dziękujemy za Twoje zaufanie i zakup.

Pozdrawiamy

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak dodać znacznik w panelu SalesCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup