Centrum Pomocy SalesCRM

Konfiguracja

Proces zakupowy

Jak działa funkcja proces zakupowy w SalesCRM?


1. Przejdź do menu konfiguracja proces zakupowy.

2. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie 3 zakładek:

  • proces
  • wygląd koszyka
  • teksty w koszyku

3. W zakładce proces do wypełnienia masz następujące pola:

  • Strona główna sklepu
  • Adres przekierowania po udanej płatności (jeżeli inny, niż standardowy)
  • Adres przekierowania po nieudanej płatności (tylko dla Tpay)
  • Składanie zamówienia z podziałem na kroki
  • Pole do wpisania kodu rabatowego (do wyboru – pokazuj zawsze, nie pokazuj, pokazuj jeżeli kod jest dostępny dla produktów w koszyku)
  • Dodawanie komentarza do zamówienia
  • Automatyczne przekierowanie do płatności po złożeniu zamówienia
  • Numer telefonu wymagany przy składaniu zamówień na produkty elektroniczne
  • Wyświetlanie zgody na newsletter w koszyku
  • Polityka antyspamowa wymaga akceptacji w koszyku
  • Elektroniczne zamówienia wymagają dodatkowej zgody, zaakceptowania braku możliwości dokonania zwrotu

Ponadto możesz dodać własną zgodę marketingową, a także własny kod Javascript.

Każdą zmianę i wybór zatwierdzamy przyciskiem Aktualizuj, który znajduje się na dole strony.

4. Następnie Wygląd koszyka.

  • Wygląd koszyka (do wyboru masz podstawowy wygląd koszyka lub nowy koszyk czyli skonfigurowany przez ciebie
  • Kolor koszyka
  • Logo sklepu w koszyku
  • Favicon (ikona, która pojawia się przed adresem w polu adresowym przeglądarki internetowej lub na karcie z otwartą stroną www)
  • Własne style CSS (kod służący do nadawania wyglądu strony)

Każdą zmianę i wybór zatwierdzamy przyciskiem Aktualizuj, który znajduje się na dole strony.

5. Ostatni etap to uzupełnienie tekstów w koszyku. Przede wszystkim chodzi tutaj o regulamin oraz politykę prywatności oraz zgody na przetwarzanie danych.

  • regulamin oraz politykę prywatności, które pojawiać się będą w koszyku sprzedażowym znajdziesz przy tekście domyślnym: Zapoznałem się z <a href=’/regulamin’ target=’_blank’>regulaminem sklepu</a> i akceptuję go. W puste, białe pole wklej link z regulaminem oraz polityką prywatności z twojego sklepu.

  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych, znajdziesz przy tekście Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia, zgodnie z [RODO] przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 1000).

Każdą zmianę i wybór zatwierdzamy przyciskiem Aktualizuj, który znajduje się na dole strony.

Zakładka teksty w koszyku jest niezwykle obszerna i masz tutaj mnóstwo możliwości konfiguracji swojego koszyka sprzedażowego.

GOTOWE! OD TERAZ WIESZ JAK SKONFIGUROWAĆ KOSZYK SPRZEDAŻOWY NA SALESCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup