Centrum Pomocy SalesCRM

Dashboard

Regulaminy i podstrony


Co możemy sprawdzić oraz zmienić w dziale wszystkie produkty?


1. W tym miejscu możesz:

  • dodać produkt do twojego sklepu
  • ustalić jego cenę
  • wprowadzić rabat
  • dodać zdjęcie produktu
  • opis
  • SKU (skrócona nazwa produktu). SKU produktu jest skróconą nazwą dodawanego towaru, który pojawia się na etykiecie nadawczej. W przypadku produktów elektronicznych nie ma to większego znaczenia, natomiast rubryka zawsze musi zostać uzupełniona.

Produkty > Wszystkie

2. Jeśli w swojej ofercie posiadasz produkt elektroniczny, zaznacz opcję Produkt elektroniczny – nie podlega fizycznej formie dostawy. Ponadto dodaj pliki we właściwych formatach.

3. Do każdego dodanego produktu ustawiasz odpowiedni rodzaj dostawy oraz metodę płatności.

4. Gdy wykonasz wszystkie opisane powyżej kroki, produkt jest aktywny i od tej chwili, pokazuje się w koszyku sprzedażowym. W każdej chwili możliwe jest edytowanie wybranego produktu.

Gotowe! Od tego momentu dodany przez ciebie produkt jest aktywny, a klienci mogą składać na niego zamówienie.

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup