Centrum Pomocy SalesCRM

Konfiguracja

Własna domena

Jak dodać własną domenę do panelu SalesCRM? 


W celu dodania własnej domeny:

  1. Przygotuj nazwę swojej domeny
  2. Przejdź do zakładki Konfiguracja > Własna domena
  3. Wklej nazwę swojej domeny w komórce Własna domena i zatwierdź przyciskiem Aktualizuj.
  4. Poczekaj na wygenerowanie unikalnego rekordu służącego do weryfikacji domeny. Operacja ta może potrwać kilka minut.

     

  5. Następnie odśwież stronę. Rekord do weryfikacji domeny będzie znajdował się w zielonej komórce.

     

  6. Po ich utworzeniu, rekordy należy ustawić w panelu administracyjnym swojej strony. Rekordy powinny zaświecić się na zielono co będzie znakiem, iż operacja została przeprowadzona prawidłowo.

     

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak ustawić własną domenę w SalesCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup