Archiwum newslettera IMKER

Oto materiały, jakie co tydzień wysyłamy najpierw do naszych prenumeratorów!

Kiedyś newslettery były drukowane…

Cześć!  Przed Tobą już 83. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Możesz zacząć od „mniejszych” produktów , miała współczynnik open rate na poziomie 61,3%, a w linki kliknęło w niej aż 14,7% osób. Dzięki! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 52,8% open rate oraz 13,0% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj ») […]

Możesz zacząć od „mniejszych” produktów 📦

Dzień dobry! 👋 Jeżeli napisanie i wydanie książki to proces, który wydaje Ci się skomplikowany (choć tydzień temu opisałem przykład szybkiego osiągnięcia tego celu…), to zawsze możesz rozpocząć swoją przygodę z zarabianiem w Internecie od „mniejszych” produktów. Co możesz sprzedawać jako debiutująca Twórczyni czy debiutujący Twórca? Ebook z rozwiązaniem konkretnego problemu. Artykuł na wybrany temat. Specjalny odcinek podcastu. Mini-kurs (np. „TEMAT w godzinę”). Kalkulator w Excelu. Szablon do Notion. Dostęp do forum dyskusyjnego. Ikony, […]

Najlepiej pokazywać na przykładzie 🖼️

Dzień dobry! W dwóch ostatnich newsletterach zapraszałem Cię do ruszenia z tematem samodzielnego wydania Twojej książki i finalizacji projektu jeszcze w tym roku. Pisałem, że to możliwe, jakie są deadline’y i w czym możemy jako IMKER pomóc. Ciągle jestem przekonany, że startując jeszcze dzisiaj wyrobimy się w tym terminie! Oczywiście dużo można na ten temat odpowiadać i Cię zachęcać, ale chyba zgodzisz się ze mną, że jeszcze lepiej pokazać Ci konkretny przykład? Oto książka, która powstała w zeszłym […]

Odpowiedzi na Wasze pytania ❓📖

Dzień dobry! Przed Tobą 80. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jeszcze możesz uniknąć tej straty, miała współczynnik open rate na poziomie 59,7%, a w linki kliknęło w niej aż 11,4% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 52,0% open rate oraz 10,1% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj ») Zapraszam […]

Jeszcze możesz uniknąć tej straty

Dzień dobry, czy wiesz, że strata boli bardziej, niż zysk raduje? Że frustracja związana z utratą czegoś jest dwukrotnie silniejsza, niż radość wynikająca z zysku? Według teorii perspektywy autorstwa Kahnemana i Tversky’ego, lepiej poczujesz się, gdy nie zgubisz 100 zł, niż gdy znajdziesz te same 100 zł… (tutaj artykuł na ten temat, a tutaj świetna książka) Coś w tym jest, dlatego dzisiaj pomogę Ci uniknąć straty… Do końca roku zostało niewiele […]

Co daje codzienne pisanie w social media? ✍️

Dzień dobry ! Przed Tobą 78. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Ile trwa średni cykl życia twórcy internetowego?  miała współczynnik open rate na poziomie 59,3%, a w linki kliknęło w niej aż 15,9% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 50,0% open rate oraz 13,8% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób […]

Ile trwa średni cykl życia twórcy internetowego? 📅

Dzień dobry!   Jak w każdy wtorek, zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER. Moja ostatnia wiadomość, pt. Na czym (i ile) zarabiają Twórcy w Internecie? , miała współczynnik open rate na poziomie 63,1%, a w linki tam dostępne kliknęło 15,4% osób. Dzięki! Nie ukrywam, że zastanawiałem się, czy po poleceniu od Michała Szafrańskiego uda się utrzymać tak dobre statystyki i czy prezentowane tutaj treści przypadną nowym Czytelnikom do gustu… Wygląda na to, że jest OK!  Aktualnie […]

Na czym (i ile) zarabiają Twórcy w Internecie? 💰

Dzień dobry! 👋 Śmieję się, że przez moment chciałem dać inny temat tego newslettera. Miał on brzmieć: „Jakie wyniki miał newsletter o wynikach polecenia od Michała Szafrańskiego?”, bo nie spodziewałem się, że aż tak „siądzie” i zostanie ciepło przez Was przyjęty… Moja poprzednia wiadomość, pt. Ile daje polecenie od Michała Szafrańskiego? 🔎 🕵️ miała bowiem współczynnik open rate na zawrotnym poziomie 67,0%, a w linki kliknęło w niej 15,6% osób. Dziękuję! Cieszę się też, że nie krępujecie się […]

Ile daje polecenie od Michała Szafrańskiego? 🔎 🕵️

Dzień dobry!   Przed Tobą 75. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Nie wiem, co Ci polecić najbardziej miała współczynnik open rate na poziomie 49,1%, a w linki kliknęło w niej aż 12,2% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 40,1% open rate oraz 9,7% kliknięć… Jak to robić? opisałem tutaj ») ​ Zaraz po wysyłce powyższego maila, […]

Nie wiem, co Ci polecić najbardziej

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej. Poprzednia wiadomość, pt. Gdy e-mail marketing gaśnie… Trzeba działać!  miała współczynnik open rate na poziomie 51,8%, a w linki kliknęło w niej 9,3% osób. Dzięki! Jeżeli sprzedajesz swoje produkty i masz trochę „wolniejszego” czasu ze względu na wakacje chciałbym zaprosić Cię w tym tygodniu do zrobienia jednej rzeczy:  złóż testowe zamówienie w swoim sklepie. Przejdź całą […]

Gdy e-mail marketing gaśnie… Trzeba działać! 🛠️

Dzień dobry! Dzisiaj zaczynam od historii problemu jednego z Klientów IMKER, z którym wspólnie mierzyliśmy się od jakiegoś czasu. Klient posiada bazę niemal 20 tys. adresów i – co warte podkreślenia – cały czas ją buduje oraz regularnie się z nią komunikuje. Zaczął jednak czuć, że coś jest nie tak. Jakby jego e-mail marketing gasł, zamiast się rozwijać. Jakby każda coraz lepsza i ciekawsza wiadomość przynosiła… coraz słabszy efekt. […]

Więc chcesz wprowadzić na rynek swój produkt fizyczny? 🚚

Dzień dobry ! Oto już 72. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja ostatnia wiadomość, pt.  3 + 3 + 1 dla Ciebie, miała współczynnik open rate na poziomie 57,5%, a w linki kliknęło w niej 9,5% osób. Bardzo dziękuję! Dzisiaj prezentuję materiały w formule innej formule, niż zawsze   Na początek ​Więc chcesz wprowadzić na rynek swój produkt fizyczny? »​ Z biznesowego […]

✍️ 3 + 3 + 1 dla Ciebie

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej. Poprzednia wiadomość, pt. Magiczny sposób na budowanie własnej publiczności, miała współczynnik open rate na poziomie 46,3%, a w linki kliknęło w niej 8,7% osób. Dzięki! Moja obserwacja dla Ciebie: newslettery BEZ żadnych obrazków w środku notują u mnie lepsze rezultaty (szczególnie współczynnik kliknięć), niż jeżeli jest w nich wstawiona jakakolwiek […]

Magiczny sposób na budowanie własnej publiczności

Dzień dobry! Budowanie własnej publiczności to jedno z największych wyzwań stojących przez Twórczyniami i Twórcami internetowymi. Ten temat jako główny challenge wskazało najwięcej osób w badaniu Patreon, które opisywałem tydzień temu. Tymczasem trafiam ostatnio na propozycje w stylu: “Zbieranie grupy odbiorców idzie Ci za wolno? Poznaj magiczny sposób na to, jak przyspieszyć!”. Skrócenie drogi brzmi atrakcyjnie, jednak po sprawdzeniu tej propozycji wcale nie otrzymujemy tam recepty na to, by ze 100 subskrybentów […]

Znasz Lofi Girl z YouTube? 🐈

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w najlepszych skrzynkach mailowych (czyli Twojej 😎). Poprzednia wiadomość, pt. U mnie ta porada nie działa, miała współczynnik open rate na poziomie 50,7%, a w linki kliknęło w niej 8,1% osób. Dzięki! Jako, że już od ponad miesiąca publikuję codziennie na social media, zabieram się za podsumowanie tego eksperymentu na zasadzie: jak to robić? co mi to dało / co może dać Tobie? Raczej nie wyrobię […]

U mnie ta porada nie działa

Dzień dobry! Przez kilkanaście tygodni sprawdzałem jedną z często powtarzanych porad, która dotyczy pozyskiwania nowych odbiorców newslettera. Mówi ona o tym, żeby poprosić swoich subskrybentów o polecenie newslettera innym osobom (idealnie w każdej wysyłanej wiadomości). Ale nie rekomendacja ogólna, tylko indywidualna na zasadzie “poleć ten newsletter swojemu jednemu (tylko) znajomemu!”. I tak też robiłem. Oraz obserwowałem efekty. Co się okazało? Że ta porada w moim przypadku kompletnie nie działa. Na koniec każdego e-maila (sekcja PS) […]

Rynek Twórczyń i Twórców dopiero się zaczyna? 🚀

Dzień dobry! Ponowne wysłanie wiadomości do wszystkich, którzy nie otworzyli za pierwszym razem z innym tematem, CIĄGLE (!) działa i polecam Ci zastosowanie tego rozwiązania. Choć piszę o tym od dawna, niektórzy do sprawdzenia pomysłu przekonują się dopiero teraz… Moja poprzednia wiadomość, pt. Zmiany w newsletterze, miała dzięki opcji resend łączny współczynnik open rate na poziomie 54,6%, a w linki kliknęło 10,8% osób. Dzięki! Bez ponownej wysyłki byłoby to „tylko” 44,1% open rate i 9,4% kliknięć… A teraz […]

Zmiany w newsletterze

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w najlepszych skrzynkach mailowych (czyli Twojej). Poprzednia wiadomość, pt. Ponad 5 mln USD na sprzedaży książek. Co ta self-publisherka zrobiłaby inaczej?, miała współczynnik open rate na poziomie 49,7%, a w linki kliknęło w niej 8,3% osób. Dzięki! Począwszy od dzisiaj będę w newsletterach stosował metodę: ​minimum 3 + 3 + 1. Otrzymasz zatem ode mnie: co najmniej […]

Ponad 5 mln USD na sprzedaży książek. Co ta self-publisherka zrobiłaby inaczej?

Dzień dobry! Zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, która tym razem wyjątkowo pojawia się w Twojej skrzynce w środę (wczoraj było wolne). Kolejne wydanie standardowo we wtorek. Ostatnia wiadomość, pt. Pięć materiałów dla Ciebie ⏩ ✍️, miała współczynnik open rate na poziomie 41,9%, a w linki kliknęło w niej 8,5% osób. Dziękuję! Zaczynajmy! Ponad 5 mln USD na sprzedaży książek. Co ta self-publisherka zrobiłaby inaczej? […]

Pięć materiałów dla Ciebie ⏩ ✍️

Dzień dobry! Jak co tydzień, zapraszam Cię do lektury nowego newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER. Moja poprzednio wysłana wiadomość, pt. Jak zbierać listę adresową? 📝 + okazje do marketingu na maj 2022 🛍️, finalnie miała współczynnik open rate na poziomie 46,6%, a w linki kliknęło 10,6% osób. Dzięki! W dzisiejszym newsletterze znajdziesz: ​➡️ Raport o twórcach internetowych AD 2022 od Linktree ​➡️ Trzy praktyczne porady, których zastosowanie […]

Jak zbierać listę adresową? 📝 + okazje do marketingu na maj 2022 🛍️

Dzień dobry! Zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w najlepszych skrzynkach mailowych (czyli Twojej). Ostatnia wiadomość, pt. Ile kosztują reklamy na Facebooku i w Google? Mixtape vol. 9  , miała współczynnik open rate na poziomie 44,9%, a w linki kliknęło 9,6% osób. Dziękuję! Nie wysyłałem tym razem kampanii ponownie do wszystkich, którzy jej nie otworzyli (ze względu na święta). Kontynuuję zapowiedziane pisanie na social media. Opublikowałem w sumie […]

Ile kosztują reklamy na Facebooku i w Google? Mixtape vol. 9 ▶️ 💿

Dzień dobry! Jak w każdy wtorek, zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER. Moja ostatnia wiadomość, pt. 3,5 tys. klientów w tydzień na szkoleniu online? Case study 🚀, miała współczynnik open rate na poziomie 52,6%, a w link tam dostępny kliknęło 9,6% osób. Dziękuję! Ciągle duży wpływ na powyższe wyniki ma porada, żeby wysyłać newsletter ponownie, z innym tematem, do wszystkich, którzy nie otworzyli za pierwszym razem. […]

3,5 tys. klientów w tydzień na szkoleniu online? Case study 🚀

Dzień dobry! Oto #61 wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które wysyłam co wtorek do Ciebie. Ostatnia kampania, tj. Crowdfunding czy przedsprzedaż w self-publishingu?  A jakby to połączyć? , miała współczynnik open rate na poziomie 44,7%. Dzięki za lekturę! Dzisiaj polecam Ci najnowszy, konkretny artykuł mojego autorstwa: ​3,5 tys. klientów w tydzień podczas przedsprzedaży szkolenia online? Case study Atlas Pasywnego Inwestora Wczoraj, 4 kwietnia 2022 roku o 21:00, zakończyła się oficjalna przedsprzedaż […]

Crowdfunding czy przedsprzedaż w self-publishingu? 📚 A jakby to połączyć? 💡

Dzień dobry. Przed Tobą sześćdziesiąte wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które co wtorek ląduje w najlepszych skrzynkach e-mailowych (czyli Twojej ). Moja ostatnia kampania, tj.  Szybki i konkretny Mixtape dla Ciebie ⏩ ✍️  miała współczynnik open rate na poziomie 51,5% oraz zanotowała współczynnik kliknięć 10,9%. Bardzo dziękuję za lekturę! Dzisiaj polecam Ci jeden, konkretny artykuł: Crowdfunding czy przedsprzedaż w self-publishingu? A może to połączyć?   Self-publisher ma kilka różnych możliwości pokrycia […]

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup