Archiwum newslettera IMKER

Oto materiały, jakie co tydzień wysyłamy najpierw do naszych prenumeratorów!

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Dzień dobry!  Przed Tobą już 93. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jak wykorzystać święta zakupów w self-publishingu? , miała współczynnik open rate na poziomie 58,0%, a w linki kliknęło w niej 8,7% osób. Dziękuję! (Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 48,7% open rate oraz 7,7% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj […]

Cześć! Jeżeli nie docierają do Ciebie żadne informacje, to wiedz, że w przyszły piątek odbędzie się Black Friday – swoiste rozpoczęcie sezonu zakupów przedświątecznych… Jak jednak podejść do Black Friday, Cyber Monday i Dnia Darmowej Dostawy, będąc jednocześnie sprzedawcą swojego produktu? Czy branie udziału w tych akcjach w ogóle ma sens z biznesowego punktu widzenia? A jeżeli tak, to w których? I z jakim komunikatem wyjść do odbiorców, by się przebić w gąszczu innych ofert […]

    Dzień dobry!  Przed Tobą już 91. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jakie treści produkować do social media?, miała współczynnik open rate na poziomie 60,1%, a w linki kliknęło w niej 14,4% osób. Dziękuję! (Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 48,2% open rate oraz 11,6% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? […]

Dzień dobry!  Czy wiesz, że moment, w którym jesteś znudzony opowiadaniem o tym, czym się zajmujesz, jest dokładnie tym momentem, w którym tak naprawdę dopiero teraz masz zacząć to robić? Ja też się często na tym łapię, że „przecież wszyscy wiedzą, czym IMKER się zajmuje”, a wcale tak nie jest… Bo IMKER zaczął się od wysyłek książek, a obecnie wysyła towary z różnych branż (odzież, zabawki, suplementy, itd.). Bo oprócz wysyłek robimy też kompleksową obsługę Twoich klientów. Bo oprogramowanie […]

Dzień dobry!  Przed Tobą już 89. wydanie z rzędu newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jakim wydawcą jesteś, drogi self-publisherze?, miała współczynnik open rate na poziomie 57,8%, a w linki kliknęło w niej 10,2% osób. Dziękuję! (Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 48,3% open rate oraz 8,2% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj […]

Dzień dobry !  Z ust Autorek czy Autorów decydujących się na self-publishing często pada taki argument, że tradycyjny wydawca nigdy (przenigdy!) NIE będzie tak dobrze promował książki, jak oni sami. Że tylko wrzuci informację o publikacji do swoich social media, zamieści krótki wpis o premierze na stronie i – co najwyżej – roześle informacje prasową do mediów. A to przecież nie przełoży się na sprzedaż! Po czym ta sama Autorka czy ten sam Autor pracuje kilka, […]

Dzień dobry  !  Przed Tobą 87. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jak zwiększać otwieralność newslettera, takiego jak ten?, miała współczynnik open rate na poziomie 55,9%, a w linki kliknęło w niej 8,3% osób. Dziękuję! (Przy okazji ta kampania zanotowała też rekord wypisów, ale to… dobrze!) (Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: […]

Dzień dobry! Jeżeli działasz w social media, to z pewnością wiesz, że Twoje treści nie docierają do wszystkich fanów czy obserwujących. Platformy społecznościowe systematycznie przycinają Twoje zasięgi po to, żebyś zaczął kupować reklamy. W przypadku e-mail marketingu nie ma na szczęście takiego pośrednika, któremu trzeba dodatkowo zapłacić za zasięg. Od samego początku działania z własnym newsletterem warto jednak monitorować to, jak często wiadomości są otwierane i klikane. Jeżeli sprawisz, że więcej osób przeczyta wiadomość, to zwyczajnie masz większy zasięg […]

Dzień dobry ! Przed Tobą już 85. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Twórca ≠ influencer? Czyli o patrzeniu na świat subami, lajkami i wyświetleniami, miała współczynnik open rate na poziomie 59,8%, a w linki kliknęło w niej aż 9,3% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 49,8% open rate oraz 7,8% kliknięć… […]

Dzień dobry! W archiwalnych newsletterach pisałem o tym, że porównywanie się z innymi Twórczyniami czy Twórcami to droga donikąd, ale bardzo łatwo się w nią wkręcić. Że tamten ma więcej lajków, tamta subów, a ten w ogóle to newsletter zbiera od dziesięciu lat i jak te moje ciężko zgromadzone 100 / 200 / 500 czy 1000 odbiorców można do tego porównać! A później, że jedna sprzedaje tyle produktów, a drugi tyle, a ja tu próbuję sprzedać 100 sztuk swojej […]

Cześć!  Przed Tobą już 83. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Możesz zacząć od „mniejszych” produktów , miała współczynnik open rate na poziomie 61,3%, a w linki kliknęło w niej aż 14,7% osób. Dzięki! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 52,8% open rate oraz 13,0% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj ») […]

Dzień dobry! 👋 Jeżeli napisanie i wydanie książki to proces, który wydaje Ci się skomplikowany (choć tydzień temu opisałem przykład szybkiego osiągnięcia tego celu…), to zawsze możesz rozpocząć swoją przygodę z zarabianiem w Internecie od „mniejszych” produktów. Co możesz sprzedawać jako debiutująca Twórczyni czy debiutujący Twórca? Ebook z rozwiązaniem konkretnego problemu. Artykuł na wybrany temat. Specjalny odcinek podcastu. Mini-kurs (np. „TEMAT w godzinę”). Kalkulator w Excelu. Szablon do Notion. Dostęp do forum dyskusyjnego. Ikony, […]

Dzień dobry! W dwóch ostatnich newsletterach zapraszałem Cię do ruszenia z tematem samodzielnego wydania Twojej książki i finalizacji projektu jeszcze w tym roku. Pisałem, że to możliwe, jakie są deadline’y i w czym możemy jako IMKER pomóc. Ciągle jestem przekonany, że startując jeszcze dzisiaj wyrobimy się w tym terminie! Oczywiście dużo można na ten temat odpowiadać i Cię zachęcać, ale chyba zgodzisz się ze mną, że jeszcze lepiej pokazać Ci konkretny przykład? Oto książka, która powstała w zeszłym […]

Dzień dobry! Przed Tobą 80. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Jeszcze możesz uniknąć tej straty, miała współczynnik open rate na poziomie 59,7%, a w linki kliknęło w niej aż 11,4% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 52,0% open rate oraz 10,1% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj ») Zapraszam […]

Dzień dobry, czy wiesz, że strata boli bardziej, niż zysk raduje? Że frustracja związana z utratą czegoś jest dwukrotnie silniejsza, niż radość wynikająca z zysku? Według teorii perspektywy autorstwa Kahnemana i Tversky’ego, lepiej poczujesz się, gdy nie zgubisz 100 zł, niż gdy znajdziesz te same 100 zł… (tutaj artykuł na ten temat, a tutaj świetna książka) Coś w tym jest, dlatego dzisiaj pomogę Ci uniknąć straty… Do końca roku zostało niewiele […]

Dzień dobry ! Przed Tobą 78. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Ile trwa średni cykl życia twórcy internetowego?  miała współczynnik open rate na poziomie 59,3%, a w linki kliknęło w niej aż 15,9% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 50,0% open rate oraz 13,8% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób […]

Dzień dobry!   Jak w każdy wtorek, zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER. Moja ostatnia wiadomość, pt. Na czym (i ile) zarabiają Twórcy w Internecie? , miała współczynnik open rate na poziomie 63,1%, a w linki tam dostępne kliknęło 15,4% osób. Dzięki! Nie ukrywam, że zastanawiałem się, czy po poleceniu od Michała Szafrańskiego uda się utrzymać tak dobre statystyki i czy prezentowane tutaj treści przypadną nowym Czytelnikom do gustu… Wygląda na to, że jest OK!  Aktualnie […]

Dzień dobry! 👋 Śmieję się, że przez moment chciałem dać inny temat tego newslettera. Miał on brzmieć: „Jakie wyniki miał newsletter o wynikach polecenia od Michała Szafrańskiego?”, bo nie spodziewałem się, że aż tak „siądzie” i zostanie ciepło przez Was przyjęty… Moja poprzednia wiadomość, pt. Ile daje polecenie od Michała Szafrańskiego? 🔎 🕵️ miała bowiem współczynnik open rate na zawrotnym poziomie 67,0%, a w linki kliknęło w niej 15,6% osób. Dziękuję! Cieszę się też, że nie krępujecie się […]

Dzień dobry!   Przed Tobą 75. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja poprzednia wiadomość, pt. Nie wiem, co Ci polecić najbardziej miała współczynnik open rate na poziomie 49,1%, a w linki kliknęło w niej aż 12,2% osób. Dziękuję! (bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 40,1% open rate oraz 9,7% kliknięć… Jak to robić? opisałem tutaj ») ​ Zaraz po wysyłce powyższego maila, […]

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej. Poprzednia wiadomość, pt. Gdy e-mail marketing gaśnie… Trzeba działać!  miała współczynnik open rate na poziomie 51,8%, a w linki kliknęło w niej 9,3% osób. Dzięki! Jeżeli sprzedajesz swoje produkty i masz trochę „wolniejszego” czasu ze względu na wakacje chciałbym zaprosić Cię w tym tygodniu do zrobienia jednej rzeczy:  złóż testowe zamówienie w swoim sklepie. Przejdź całą […]

Dzień dobry! Dzisiaj zaczynam od historii problemu jednego z Klientów IMKER, z którym wspólnie mierzyliśmy się od jakiegoś czasu. Klient posiada bazę niemal 20 tys. adresów i – co warte podkreślenia – cały czas ją buduje oraz regularnie się z nią komunikuje. Zaczął jednak czuć, że coś jest nie tak. Jakby jego e-mail marketing gasł, zamiast się rozwijać. Jakby każda coraz lepsza i ciekawsza wiadomość przynosiła… coraz słabszy efekt. […]

Dzień dobry ! Oto już 72. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek. Moja ostatnia wiadomość, pt.  3 + 3 + 1 dla Ciebie, miała współczynnik open rate na poziomie 57,5%, a w linki kliknęło w niej 9,5% osób. Bardzo dziękuję! Dzisiaj prezentuję materiały w formule innej formule, niż zawsze   Na początek ​Więc chcesz wprowadzić na rynek swój produkt fizyczny? »​ Z biznesowego […]

Dzień dobry! Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej. Poprzednia wiadomość, pt. Magiczny sposób na budowanie własnej publiczności, miała współczynnik open rate na poziomie 46,3%, a w linki kliknęło w niej 8,7% osób. Dzięki! Moja obserwacja dla Ciebie: newslettery BEZ żadnych obrazków w środku notują u mnie lepsze rezultaty (szczególnie współczynnik kliknięć), niż jeżeli jest w nich wstawiona jakakolwiek […]

Dzień dobry! Budowanie własnej publiczności to jedno z największych wyzwań stojących przez Twórczyniami i Twórcami internetowymi. Ten temat jako główny challenge wskazało najwięcej osób w badaniu Patreon, które opisywałem tydzień temu. Tymczasem trafiam ostatnio na propozycje w stylu: “Zbieranie grupy odbiorców idzie Ci za wolno? Poznaj magiczny sposób na to, jak przyspieszyć!”. Skrócenie drogi brzmi atrakcyjnie, jednak po sprawdzeniu tej propozycji wcale nie otrzymujemy tam recepty na to, by ze 100 subskrybentów […]

Odbierz wartościowy bonus przy zapisie do newslettera!

Wzór biznesplanu książki dla selfpublishera na 12 miesięcy! Będziemy Ci także regularnie (co wtorek) wysyłać ciekawe inspiracje dotyczące świata twórców online.

    Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez IMKER spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej „IMKER KRZYSZTOF BARTNIK”) z siedzibą w Zamościu, ul. Szczebrzeska 55A, 22-400 Zamość, KRS: 0000967893, na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować.

    Twoje dane są u nas bezpieczne. 🛡️

    email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup