Kiedyś newslettery były drukowane…

Cześć! 👋

Przed Tobą już 83. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które dzięki IMKER trafia do Twojej skrzynki pocztowej w każdy wtorek.

Moja poprzednia wiadomość, pt. Możesz zacząć od „mniejszych” produktów 📦, miała współczynnik open rate na poziomie 61,3%, a w linki kliknęło w niej aż 14,7% osób. Dzięki!

(bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 52,8% open rate oraz 13,0% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj »)

Tak świetne statystyki pokazują mi, że czytacie newsletter głównie dla świetnych linków, które wyszykuję, dlatego dzisiaj bez żadnego wstępu zapraszam do lektury treści o tworzeniu i sprzedaży własnych produktów w Internecie.

(pamiętaj, że pełne archiwum newslettera zawsze znajdziesz tutaj »)

Zaczynamy!


📖 Polecane materiały, które warto przeczytać (i obejrzeć):

1️⃣ Kiedy newslettery były… drukowane (i co możesz się dowiedzieć z tamtych czasów) »

Prawdziwa perełka i moim zdaniem najciekawszy tekst w dzisiejszym newsletterze, choć nie jest poradnikiem. Ernie Smith opisuje czego współcześni twórcy newsletterów mogą dowiedzieć się o tej formie publikacji z czasów, kiedy takie biuletyny były drukowane i wysyłane w fizycznej formie. A historia newsletterów sięga 1704 roku!

2️⃣ Dlaczego powinieneś nauczyć się sprzedawać »

Świetny komiks (a jak!), który wyjaśnia, dlaczego im szybciej nauczysz się sprzedawać, tym lepiej dla Ciebie. Nie tylko produkty, ale też siebie i swoje pomysły.

3️⃣ Cztery proste sposoby na zatrzymanie nowych subskrybentów »

Jeżeli miałbym wybierać, to najwięcej treści w moich wiadomościach dotyczy tego, jak zdobyć nowych odbiorców newslettera. To nie jest prosty temat, a jak się zapiszą, to szkoda byłoby ich szybko stracić. Czas zatem na poradnik na temat tego, jak zatrzymywać nowych subskrybentów.

4️⃣ Lista pytań, które każda Twórczyni czy każdy Twórca powinien sobie zadać »

Prędzej czy później w karierze Twórcy internetowego nadchodzi moment, kiedy odpowiedzi na pytania znacznie ułatwiają życie. Czy chcesz być one man army, prowadzić biznes lifestyle’owy czy może być twórcą na szeroką skalę? Zadaj sobie te pytania.

5️⃣ Jak stworzyć rewelacyjny film na YouTube (który przebije wszystko, co do tej pory robisz na swoim kanale) »

17-minutowy wideo poradnik na temat tego, co robić lepiej podczas tworzenia i publikowania własnych materiałów na YouTube. Świetnie wyjaśniony proces, krok po kroku. Do sprawdzenia, czy to działa w praktyce, bo brzmi na bardzo sprawdzony proces.


Nad czym obecnie pracujemy w IMKER? Front sklepowy do/dla SalesCRM

Tydzień temu opisywałem, że dodaliśmy opcję streamingu wideo w naszej platformie tresci.online i pierwsi użytkownicy testują już działanie dla swoich kursów (czy po prostu nagrań).

To jednak niejedyna nowość, jaką szykujemy na ostatni kwartał.

Otóż kończymy obecnie pilotażowe wdrożenia szablonów czegoś, co nazywam roboczo Frontem sklepowym.

Przy małej liczbie produktów polecane przez nas rozwiązanie to dedykowany landing page + SalesCRM jako koszyk do sprzedaży (dowiedz się więcej »).

Z kolei front sklepowy jest rozwiązaniem dla większej liczby oferowanych produktów.

To elastyczny katalog wszystkich Twoich produktów, stworzony w oparciu o WordPress, który integrujemy bezpośrednio z SalesCRM (finalizacja zamówienia).

Długo mógłbym o tym pisać, ale wolę pokazać Wam kilka przykładów.

Tutaj możesz zobaczyć już ukończone, testowe wdrożenia:

Dodajcie sobie produkty do koszyka i zobaczcie jak wygląda przejście do finalizacji zamówienia. Możecie też coś kupić, czemu nie 😊

Za każdym razem wychodzimy tutaj z jednego, domyślnego szablonu i robimy jego pełne dostosowanie do wymagań Twórczyni czy Twórcy (logo, kolory, dodawanie produktów, zestawów, integracja z newsletterem, itd.)

Jestem przekonany, że połączenie w pełni elastycznego frontu sklepowego z naszym koszykiem świetnie sprawdzi się, gdy sprzedajesz więcej, niż jeden produkt.

Chcesz dowiedzieć się więcej i myślisz o takiej stronie dla siebie?

Masz szerszą ofertę i chcesz zadbać o jej jak najlepszą prezentację dla potencjalnych klientów?

Odpisz na tę wiadomość, a ustalimy wspólnie, co możemy dla Ciebie zrobić i podam Ci wszystkie szczegóły!


📣 Na zakończenie:

Jeśli chcesz o czymś napisać swój tekst, ale czujesz, że ten pomysł już był przez kogoś kiedyś wykorzystany i nie masz motywacji, to koniecznie przeczytaj to:

to już było?

źródło: David Perell na Twitter


​Tyle na dziś.

Za tydzień kolejna wiadomość ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie.

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

PS Ten newsletter powstał przy tej piosence: Silent Circle – Touch in the Night. Wpada w ucho! Polecam do tworzenia jako „dźwięki w tle”. U mnie działa 😎

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup