Dzień dobry,
czy wiesz, że strata boli bardziej, niż zysk raduje?
Że frustracja związana z utratą czegoś jest dwukrotnie silniejsza, niż radość wynikająca z zysku?
Według teorii perspektywy autorstwa Kahnemana i Tversky’ego, lepiej poczujesz się, gdy nie zgubisz 100 zł, niż gdy znajdziesz te same 100 zł…
Coś w tym jest, dlatego dzisiaj pomogę Ci uniknąć straty…
Do końca roku zostało niewiele ponad 4,5 miesiąca.
Tyle czasu wystarczy na to, by jeszcze w 2022 roku wydać swoją książkę. 📚
Jeżeli weźmiesz się za prace teraz, to pod koniec tego roku nie tylko weźmiesz swoją książkę do ręki, ale też unikniesz zawodu związanego z tym, że znów się nie udało tego zrobić!
Żeby Ci w tym pomóc mam dla Ciebie kontakty do firm / specjalistów oraz wszystkie potrzebne narzędzia!
- Poradniki dotyczące pisania z bloga IMKER i Akademii Self-Publishingu
- Biznesplan do policzenia czy wydanie własnej książki Ci się opłaci
- Specjalistów od redakcji i korekty
- Fachowców od składu książki czy projektu okładki
- Kontakty do drukarni trzymających się terminów i jakości
- Robimy landing page i/lub sklepy internetowe
- Uruchamiamy oprogramowanie SalesCRM do sprzedaży z pełną konfiguracją (płatności, faktury, integracje, itd.)
- Zapewniamy podpisywanie książek, pakowanie i wysyłkę paczek
- Obsługę klienta związaną z zamówieniami
- I wiele innych…
To wszystko możemy zrobić (lub zorganizować) dla Ciebie w IMKER.
I to szybko 🚀
Jeżeli zaczniesz działać teraz, to nie stracisz okazji na wydanie książki w tym roku.
To jak, zaczynamy?
Zrób pierwszy krok.
Kliknij w „odpowiedz” i pogadajmy na ten temat!
📖 Materiały, które warto przeczytać:
1️⃣ 20 przykładów wezwań do działania (call-to-action), które mogą szybko przynieść rezultaty »
Stworzenie silnego wezwania do działania (CTA) jest niezbędne do przekształcenia odwiedzających w klientów. Jak za pomocą słów (i jakich!) zwiększyć swoje szanse na uzyskanie pożądanego efektu.
2️⃣ Kiedy twórca powinien rzucić ręcznik? »
Ciekawe przemyślenia Simona Owensa na temat kariery twórcy internetowego. Czy i jak można rozpoznać, że już czas na zakończenie tej przygody? A kiedy lepiej zrobić sobie po prostu przerwę?
3️⃣ 15 pomysłów na zwiększenie sprzedaży online »
Dobry poradnik od OptinMonster dotyczący marketingu / e-commerce, czyli dla każdego, kto sprzedaje w sieci. Od zachęcania do zapisów na newsletter po poprawki SEO, które możesz zrobić samodzielnie.
4️⃣ Ponad 85 przetestowanych sposobów szybkiego powiększania listy e-mail »
Zestawienia tego typu należy nie tylko czytać, ale punkt po punkcie wprowadzać do swoich regularnych działań związanych z budowaniem listy adresowej.
5️⃣ Goście podcastów płacą do 50 000 dolarów za pojawienie się w popularnych programach, a podcasty tego nie ujawniają »
”Witamy w złotej erze płatnych podcastów, kiedy goście sowicie płacą za przeprowadzenie wywiadu na cały odcinek. W zamian gospodarz otrzymuje pewne dochody, wypełnia kalendarz programowy i może zgarnąć przyszłego reklamodawcę.”
6️⃣ Co wspólnego (i najlepszego) ma 61 ofert popularnych kursów internetowych »
Jon Brosio przeanalizował i opisał na Twitterze oferty 61 kursów, które miały co najmniej 400 recenzji. Wyodrębnił siedem wspólnych elementów (np. co obiecują twórcy, ile kosztują kursy i do kogo są kierowane). Dobry wątek.
📣 Na zakończenie:
7 wskazówek dotyczących pisania tekstów sprzedażowych, które mogą Ci się przydać -> Nicolas Cole opisał, a Sachin Ramje świetnie zilustrował (źródło):
Tyle na dzisiaj.
Super, że czytasz moje wiadomości! 👏
Spodziewaj się kolejnych newsletterów na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl