Jeszcze możesz uniknąć tej straty

Dzień dobry,

czy wiesz, że strata boli bardziej, niż zysk raduje?

Że frustracja związana z utratą czegoś jest dwukrotnie silniejsza, niż radość wynikająca z zysku?

Według teorii perspektywy autorstwa Kahnemana i Tversky’ego, lepiej poczujesz się, gdy nie zgubisz 100 zł, niż gdy znajdziesz te same 100 zł…

(tutaj artykuł na ten temat, a tutaj świetna książka)

Coś w tym jest, dlatego dzisiaj pomogę Ci uniknąć straty…

Do końca roku zostało niewiele ponad 4,5 miesiąca.

Tyle czasu wystarczy na to, by jeszcze w 2022 roku wydać swoją książkę. 📚

Jeżeli weźmiesz się za prace teraz, to pod koniec tego roku nie tylko weźmiesz swoją książkę do ręki, ale też unikniesz zawodu związanego z tym, że znów się nie udało tego zrobić!

Żeby Ci w tym pomóc mam dla Ciebie kontakty do firm / specjalistów oraz wszystkie potrzebne narzędzia!

  • Poradniki dotyczące pisania z bloga IMKER i Akademii Self-Publishingu
  • Biznesplan do policzenia czy wydanie własnej książki Ci się opłaci
  • Specjalistów od redakcji i korekty
  • Fachowców od składu książki czy projektu okładki
  • Kontakty do drukarni trzymających się terminów i jakości
  • Robimy landing page i/lub sklepy internetowe
  • Uruchamiamy oprogramowanie SalesCRM do sprzedaży z pełną konfiguracją (płatności, faktury, integracje, itd.)
  • Zapewniamy podpisywanie książek, pakowanie i wysyłkę paczek
  • Obsługę klienta związaną z zamówieniami
  • I wiele innych…

To wszystko możemy zrobić (lub zorganizować) dla Ciebie w IMKER.
I to szybko 🚀

Jeżeli zaczniesz działać teraz, to nie stracisz okazji na wydanie książki w tym roku.

To jak, zaczynamy?

Zrób pierwszy krok.

Kliknij w „odpowiedz” i pogadajmy na ten temat!


📖 Materiały, które warto przeczytać:

1️⃣ 20 przykładów wezwań do działania (call-to-action), które mogą szybko przynieść rezultaty »​
Stworzenie silnego wezwania do działania (CTA) jest niezbędne do przekształcenia odwiedzających w klientów. Jak za pomocą słów (i jakich!) zwiększyć swoje szanse na uzyskanie pożądanego efektu.

​2️⃣ Kiedy twórca powinien rzucić ręcznik? »​
Ciekawe przemyślenia Simona Owensa na temat kariery twórcy internetowego. Czy i jak można rozpoznać, że już czas na zakończenie tej przygody? A kiedy lepiej zrobić sobie po prostu przerwę?

​3️⃣ 15 pomysłów na zwiększenie sprzedaży online »​
Dobry poradnik od OptinMonster dotyczący marketingu / e-commerce, czyli dla każdego, kto sprzedaje w sieci. Od zachęcania do zapisów na newsletter po poprawki SEO, które możesz zrobić samodzielnie.

​4️⃣ Ponad 85 przetestowanych sposobów szybkiego powiększania listy e-mail »​
Zestawienia tego typu należy nie tylko czytać, ale punkt po punkcie wprowadzać do swoich regularnych działań związanych z budowaniem listy adresowej.

5️⃣ Goście podcastów płacą do 50 000 dolarów za pojawienie się w popularnych programach, a podcasty tego nie ujawniają »​
​”Witamy w złotej erze płatnych podcastów, kiedy goście sowicie płacą za przeprowadzenie wywiadu na cały odcinek. W zamian gospodarz otrzymuje pewne dochody, wypełnia kalendarz programowy i może zgarnąć przyszłego reklamodawcę.”

6️⃣ Co wspólnego (i najlepszego) ma 61 ofert popularnych kursów internetowych »​
Jon Brosio przeanalizował i opisał na Twitterze oferty 61 kursów, które miały co najmniej 400 recenzji. Wyodrębnił siedem wspólnych elementów (np. co obiecują twórcy, ile kosztują kursy i do kogo są kierowane). Dobry wątek.


📣 Na zakończenie:

7 wskazówek dotyczących pisania tekstów sprzedażowych, które mogą Ci się przydać -> Nicolas Cole opisał, a Sachin Ramje świetnie zilustrował (źródło):


Tyle na dzisiaj.

Super, że czytasz moje wiadomości! 👏

Spodziewaj się kolejnych newsletterów na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup