Dzień dobry!
Przed Tobą 173. wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców od Imker, który trafia do najlepszych skrzynek pocztowych – takich, jak Twoja Ostatnia wiadomość, pt. Twórca-cień . Czy to o Tobie?, którą wysłałem do 3301 adresatów, miała współczynnik open rate na poziomie 57,4%, zaś w linki kliknęło w niej 5,1% osób. Dziękuję! (Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 48,0% open rate oraz 4,3% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj »)
W dzisiejszym newsletterze znajdziesz:
Naprzód! |
18-minutowe case study, które zawiera więcej konkretów o sprzedaży, niż niejeden masterclass
Alex Cattoni opublikowała na swoim kanale na YouTube wideo pt. „Sukcesy i lekcje z premiery ostatniego produktu (co zrobiłbym inaczej)”, kiedy w ciągu 8 dni wygenerowała sprzedaż na poziomie 472 tysięcy dolarów.
Wideo sprowadza się do siedmiu konkretnych lekcji, jakie wyniosła z tego wydarzenia i zdecydowanie polecam zapoznanie się z nim każdemu, kto planuje kampanię sprzedażową. Oczywiście pamiętaj, że to nie sprawdza się zawsze i u każdego, jednak wszystkie wskazówki są warte przetestowania.
Moje notatki z tego materiału:
Lekcja 1: Deadline’y ciągle działają najlepiej
Lekcja 2: Bycie elastycznym i reagowanie w trakcie premiery
Lekcja 3: Zbuduj DEDYKOWANĄ listę mailingową na potrzeby premiery
Lekcja 4: Zwiększ wartość klienta na etapie finalizacji
O tworzeniu upselli za pomocą narzędzi Imker pisałem więcej tutaj: Zrób to raz, a będzie działać cały czas.
Lekcja 5: Wysyłaj ponownie e-maile do osób, które ich nie otworzyły
Lekcja 6: Daj najlepszym leadom dodatkową uwagę
Lekcja 7: ankietuj osoby, które NIE kupiły
Jeżeli masz wolne 18 minut to przesłuchaj / obejrzyj całe nagranie i wyciągnij z niego swoje wnioski. 472 tysiące dolarów z listy 11 tysięcy zainteresowanych osób… Naprawdę fajny wynik!
Pozostałe materiały warte Twojego kliknięcia:
Posiadanie obserwujących to nie jest to samo, co posiadanie społeczności (WYWIAD) »
Bardzo wartościowa rozmowa z Aleksandrą Pakułą (trenerką etykiety i ekspertką savoir-vivre, założycielką Instytutu Etykiety, autorką książek i kursów) na temat jej twórczości internetowej. Nie brakuje historii, ale też porad dla nowych osób, które chcą zacząć działać online. Nie brakuje wątku o hejcie i… frajdzie z tego, co się robi. Polecam lekturę, super mieć takich Klientów w Imker!
Nie zaczynaj podcastu, czyli 10 lekcji z 10 tys. pobrań podcastu Ahrefs »
Tim Soulo podzielił się swoimi przemyśleniami po tym, jak jego firma przekroczyła 10 tysięcy pobrań swojego podcastu. Gdy Ahrefs startował z podcastem to wydawało się, że ten moment uda się osiągnąć szybciej, tymczasem rzeczywistość zweryfikowała te założenia. Więcej w materiale, jestem ciekaw opinii entuzjastów podcastów o tym!
Czy wykorzystanie danych do kierowania reklam do konkretnych odbiorców sprawia, że reklamy są skuteczniejsze? Rozbudowany, wymagający skupienia materiał o rynku reklamowym, który zdecydowanie warto przeczytać. Jeżeli żyjesz w przekonaniu, że precyzyjne targetowanie Twoich komunikatów przekłada się na większe efekty, to ten artykuł wyprowadzi Cię z takiego myślenia. Jak się okazuje, ze swoim przekazem reklamowym lepiej „iść szeroko”. Oczywiście jest też dużo „to zależy”.
Sprzedałem 50 tys. książek (i tego też nie przewidziałem) »
Paul Millerd gościł już na łamach tego newslettera z rewelacyjną prezentacją na temat self-publishingu (sprawdź wydanie: Jak grać w self-publishing?), a teraz przygotował ciekawe podsumowanie z okazji przekroczenia magicznej granicy 50 tysięcy sprzedanych książek. Nie brakuje liczb, zestawień i wniosków autora, dlatego polecam lekturę!
Na zakończenie
Przesłanie od Dakoty Robertsona, aktualne dla wielu osób, które jeszcze nie zaczęły tworzenia:
10 godzin na tworzenie własnych.
Tyle na dziś.
Za tydzień spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów
w Internecie.
Do przeczytania!
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl
PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
Pełne archiwum newsletterów »
Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
Linki do wszystkich materiałów z newslettera »
PS 2. Polecam Ci też nasze akademie:
Akademia Self-Publishing »
Akademia Tworzenia Kursów »
Akademia Tworzenia Ebooków »
Akademia Twórcy Internetowego »