Dzień dobry!
W swojej książce „Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę” (polecam!) Julia Cameron opisuje postać artysty-cienia. Taka osoba rodzi się w momencie „wyrzeczenia słonecznych marzeń o artystycznej karierze, gdy osiada w świecie niespełnionych i rozżalonych dusz. (…) gdzieś między snem o działaniu a lękiem przed porażką. To postacie zbyt zahukany, by zostać artystami, mający zwykle zbyt niskie poczucie własnej wartości, by choćby przed sobą przyznać się do artystycznych marzeń.” Zamiast tworzyć, konsumują tylko dzieła innych i wzdychają (czy denerwują się) obserwując jak innym „się udaje”… Jak bardzo jest to trafne w odniesieniu do Twórczyń i Twórców internetowych! Być może nawet, Lambert, odnosi się to do Ciebie, choć nawet nie chcę Cię o to podejrzewać… Twórcy-cienie, podobnie jak artyści-cienie, osądzają samych siebie, zadręczają się miesiącami, że nie odważyli się urzeczywistnić swoich marzeń z wystartowaniem własnego produktu online. Oglądają materiały innych twórców, czytają o ich kampaniach sprzedażowych, jednak – jak przystało na cienie – nie decydują się zrobić pierwszego kroku. Też chcą mieć własną książkę czy kurs. Ale z jakiegoś powodu nie traktują siebie na poważnie i przejść do realizacji planów. Co Cię powstrzymuje? – pytam bardzo często osoby, które mówią, że chcą zacząć. I tu pada wiele różnych odpowiedzi, ale gdy drążę temat dalej, to zwykle sprowadza powstrzymują nas jakieś wewnętrzne blokady. Julia Cameron pisze (a ja zmieniam artystę na twórcę): By opuścić królestwo cienia i zamieszkać w blasku kreatywności, twórca-cień musi nauczyć się traktować siebie poważnie. Twórczość jest zabawą, ale twórcy-cienie muszą się porządnie napracować, zanim nauczą się bawić.
Właśnie o tym, jak wykonać ten pierwszy krok „w nieznane”, czyli realne bycie twórczynią czy twórcą sprzedającym własne produkty, opowiem podczas webinaru 25 lipca (czwartek) o godz. 11:00, pt. Twój pierwszy autorski produkt. Od czego zacząć, jak go stworzyć i sprzedać? W (zapewnie trochę ponad) godzinę pokażę Ci: kiedy jest dobry moment, aby zacząć sprzedawać swoje produkty? Wyjdziesz z tego spotkania nie tylko z wiedzą, ale przede wszystkim z konkretnymi krokami i sprawdzoną ścieżką do realizacji swoich planów! Chcę, żeby każda z osób czytających te słowa, poczuła zachętę do działania i wiedziała, że ma w Imker całe potrzebne do tego wsparcie. Nie zabraknie konkretnych przykładów (case study), dlatego nie przedłużam, tylko zachęcam Cię do dołączenia. Wystarczy, że klikniesz poniższy przycisk (przy okazji sprawdź też jednorazową propozycję zakupu świetnej książki Minimalistyczny przedsiębiorca w świetnej cenie i z darmową dostawą): |
Jak wydać własną książkę i ile można na niej zarobić?
Podczas nagrywania podcastu „Jesteśmy w zapisie”, do którego zachęcałem w poprzednim newsletterze został poruszony temat wydania własnej książki.
Jako, że mógłbym o tym mówić bez końca, dlatego Miłosz Jaroszewicz dograł ze mną dogrywkę o self-publishingu!
W niecałe 20 minut starałem się przekazać jak najwięcej konkretów o tym, co należy zrobić, aby samodzielnie wydać książkę, ile są w stanie zarobić twórcy internetowi oraz jak mądrze zaplanować działania, aby osiągnąć sukces sprzedażowy
Zapraszam do obejrzenia materiału na YouTube:
NOWOŚĆ! Akademia Twórcy Internetowego
Jeżeli masz w wakacje trochę więcej czasu na lekturę, zapraszam Cię do najnowszego, bezpłatnego kompendium wiedzy od Imker.
Po Akademii Self-publishingu, Akademii Tworzenia Kursów oraz Akademii Tworzenia Ebooków, teraz przygotowaliśmy materiały dla początkujących twórców internetowych i tak powstała Akademia Twórcy Internetowego.
Całość to 15 dłuższych poradników, które opisują pierwsze etapy potrzebne do sprzedaży własnych produktów. Od budowania siebie w social media, przez newsletter, aż do faktycznych kampanii marketingowych oraz ofert.
Wszystkie materiały powstały z myślą o bardziej początkujących osobach, ale nawet osoby z doświadczeniem znajdą tu coś dla siebie.
Zapraszam do lektury tekstów tutaj:
Na zakończenie: polecam newsletter
e-commerce od Oskara Lipińskiego!
Na koniec zapraszam Cię do wystartowania nowej prenumeraty, czyli zapisania się do newslettera Oskara Lipińskiego.
Oskar to założyciel marki Daag, w której z powodzeniem handluje w sieci świetnymi torebkami (ponad 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 3 lata mówi samo za siebie).
Z Oskarem poznaliśmy się podczas niedawnych imprez dla twórców internetowych i złapaliśmy wspólny flow do tego stopnia, że niecałe trzy tygodnie później jest po pierwszej kampanii sprzedażowej swojego produktu online za pomocą rozwiązań Imker. Przede mną zaś pewnie zakup torebki w jego sklepie!
Choć e-commerce to niekoniecznie wprost świat twórców internetowych, tak bardzo wiele treści o budowaniu marki czy sprzedaży jest na tyle uniwersalna, że jestem w 100% przekonany, że ten newsletter Ci się przyda.
Zapisz się poniżej, a ja namawiam Oskara, by przedstawił kompletny case-study swojego produktu cyfrowego podczas webinaru 25 lipca! Z Twoją pomocą będzie to prostsze:
Tyle na dziś.
Za tydzień spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów
w Internecie.
Do przeczytania!
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl
PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
Pełne archiwum newsletterów »
Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
Linki do wszystkich materiałów z newslettera »