Dzień dobry!
Zapraszam Cię do kolejnej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w najlepszych skrzynkach mailowych (czyli Twojej).
Ostatnia wiadomość, pt. Ile kosztują reklamy na Facebooku i w Google? Mixtape vol. 9
, miała współczynnik open rate na poziomie 44,9%, a w linki kliknęło 9,6% osób. Dziękuję!
Nie wysyłałem tym razem kampanii ponownie do wszystkich, którzy jej nie otworzyli (ze względu na święta).
Kontynuuję zapowiedziane pisanie na social media. Opublikowałem w sumie sześć wpisów:
- Korekta na rynku e-commerce
- Newsletter, który warto subskrybować
- Agency of one, czyli agencja jednoosobowa
- Dwie różne kampanie sprzedażowe, jeden wspólny mianownik
Trzy rewelacyjne książki – nauczą Cię pisać teksty, obok których nie można przejść obojętnie!
Dwa równania biznesowo-życiowe, z procentami w tle
Jeżeli ciekawi Cię któryś z tych tematów, to wszystkie znajdziesz na moim Facebooku czy LinkedIn.
Na wrażenia i odpowiedź na pytanie „czy coś daje codziennie pisanie na social media?” jeszcze zbyt wcześnie. Zobaczymy, jak będą wyglądać kolejne dni. Na razie docieram się z procesem.
Zapraszam Cię do dzisiejszych tematów
Zbieranie listy e-mailowej. Najlepsze praktyki
Pod jednym z wpisów na serwisach społecznościowych Anna (pozdrawiam serdecznie!) poprosiła o treści na temat tego, jak skutecznie zdobywać nowe kontakty na naszej liście adresowej.
To ciekawe zagadnienie, a jako że w newsletterze było już kilka materiałów dotyczących zbierania adresów, przytaczam je dla przypomnienia poniżej:
1) Jak zachęcić czytelników bloga do subskrypcji newslettera? – wprowadzenie do tematu
2) Jak zdobyć 1000 pierwszych subskrybentów? Konkretne sposoby – lista, jaką przygotował Stew Fortier. Oprócz swoich sposobów, Stew odsyła także do innych, ciekawych wątków na Twitterze, które opisują podobne działania. Warto zerknąć!
3) Jak budować listę e-mail marketingową? KONKRETNY system na pozyskiwanie 1000+ subskrybentów newslettera – to jest poradnik, do którego trzeba podchodzić na kilka razy… I to nie ze względu na jego długość (a jest zacna), tylko na liczbę faktycznych porad, jakie znajdziemy w środku!
19 Niewygodnych Prawd, których lepiej nie zapominać
Idealna infografika na wtorkowe (a raczej „poniedziałkowe po świętach”…) rozruszanie myślenia. Spisane przez Dickie Busha oraz narysowane przez Sachin Ramje.
Fragment:
Zatrzymaj się po każdym zdaniu na dłużej… A później bierz się do pracy!
Historie Twórców: Red Lipstick Monster
Na blogu IMKER pojawił się nowy wywiad z cyklu „Historie Twórców”.
Tym razem Bartek Przybyszewski przepytał Ewę Grzelakowską-Kostoglu, czyli Red Lipstick Monster – jedną z najpopularniejszych polskich influencerek, która w tym roku będzie świętowała 10 lat działalności na YouTubie.
Wywiad dotyczy działań Ewy na rzecz Ukrainy, ale nie tylko.
Fragment na zachętę:
Kalendarz okazji marketingowych na maj 2022
Do końca kwietnia już niewiele ponad tydzień, dlatego dobrym pomysłem jest zaplanowanie swoich działań marketingowych na maj.
Kolejny miesiąc (oprócz – mam nadzieję – ładnej pogody) przyniesie wiele świetnych okazji do promocji produktów dla Twórczyń i Twórców, z których warto skorzystać.
Pod ręką miej także kalendarz świąt nietypowych.
Oto kilka ciekawych okazji do wykorzystania w maju 2022:
Zaplanuj swoje komunikaty sprzedażowe z wyprzedzeniem i pamiętaj, by uwzględnić kilka dni na wysyłkę złożonych zamówień po przeprowadzeniu kampanii.
Chyba że wysyłasz paczki razem z nami w IMKER to spokojnie jeden, maksymalnie 2 dni robocze wystarczą
Tyle na dziś.
Spodziewaj się zatem kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl
PS Mam do Ciebie prośbę – poleć proszę ten newsletter jednej osobie. Przygotowałem nawet specjalną podstronę, na którą możesz odesłać znajomą lub znajomego: https://imker.pl/newsletter/.
Wielkie dzięki!
PS 2 #PomagamUkrainie