Dzień dobry!
Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie idzie OK i przy ulubionej kawie / herbacie / wodzie / czym tylko chcesz zapraszam Cię do lektury na nowe wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców od Imker.
Poprzednia wiadomość, pt. Jak sprzedać 1000+ egz. książki i…, którą wysłałem do 2251 adresatów, miała współczynnik open rate na poziomie 56,1%, zaś w linki kliknęło w niej 8,7% osób.
Dziękuję!
(Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 47,4% open rate oraz 7,4% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj »)
Oto najciekawsze materiały, jakie zebrałem dla Ciebie w tym tygodniu:
Chcesz wiedzieć jak idzie innym Twórcom w Polsce? Rusza badanie „Ekonomia Twórców po polsku 2024”
W tym roku Imker i Influencers Live Wrocław łączą swoje siły, by stworzyć raport o polskim sektorze ekonomii twórców. Sami jednak tego nie zrobimy… Potrzebna jest Twoja pomoc!
Jeśli działasz w Internecie, gromadzisz wokół swoich kanałów społeczność, dla której tworzysz wartościowe treści, Twój głos jest dla ważny!
Zapraszam Cię do wzięcia udziału w drugiej edycji badania skupionego na wyzwaniach i potrzebach, jakie spotykają na swojej drodze osoby tworzące do Internetu w Polsce:
W ramach podziękowania, za wypełnienie ankiety, mamy dla Ciebie coś wyjątkowego:
E-book “Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej” autorstwa Chrisa Duckera;
Link do wcześniejszej rejestracji na imprezę Influencers Live 2024 we Wrocławiu, które odbędzie się w dniach 1-2 czerwca. Będę tam na miejscu razem z ekipą Imker i chętnie przybiję z Tobą piątkę!
Oczywiście dam Ci znać o premierze raportu w tym newsletterze, gdy tylko zostanie opublikowany (celujemy w premierę na przełomie maja i czerwca)
Zapraszam do wypełnienia ankiety! »
Już ponad 100 osób chce w tym roku wydać i sprzedać swoją książkę. Dołączasz?
Pod koniec zeszłego roku grupa osób, która brała udział w pierwszym wyzwaniu książkowym liczyła 130 osób. Teraz, w niecały tydzień po starcie zapisów… Mamy już 103 chętnych!
Raz jeszcze zapraszam Cię zatem na bezpłatne wyzwanie, podczas którego:
Zapoznamy Cię ze światem self-publishingu! Wytłumaczymy, na czym on polega proces samodzielnego wydawania książki, jakie są jego zalety / wady i podpowiemy, co dokładnie musi się wydarzyć, żeby Ci się opłacał.
Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces wydania książki. Pisanie, motywacja, wszystkie prace wydawnicze (redakcja, korekta, skład, itd.). To wszystko omawiamy w trakcie wyzwania.
Powiemy Ci jak wypromować oraz SPRZEDAĆ swoją książkę. Jak stworzyć biznesplan, jak zorganizować system sprzedażowy online i logistykę wysyłki. A także jak zrobić przedsprzedaż!
Startujemy z wysyłką materiałów w tym tygodniu (workbook), a pierwsze wydarzenie na żywo odbędzie się na początku kwietnia.
Materiały warte Twojego kliknięcia:
Sekrety algorytmu LinkedIn (aktualizacja z marca) »
Świetny poradnik, który zaczyna się od tego, by generalnie nigdy nie opierać całej swojej działalności internetowej na czyimś terenie, a takim bez wątpienia jest serwis społecznościowy. Jeżeli zaś decydujemy się na publikowanie na LinkedIn, to zawiera świetne wskazówki do stosowania w codziennej pracy. Komentarz zamiast lajka (czy reakcji), warto wziąć pod uwagę treści wideo i ogólnie dużo konkretów, które warto brać pod uwagę. Polecam mocno!
Im lepiej zabezpieczymy wszystko w umowie, tym spokojniej będziemy spać – wywiad z Karoliną Gorczycą-Barszczewską »
Co robić, żeby spać spokojniej jako twórczynie czy twórca w internecie i nie martwić się kwestiami prawnymi? Karolina Gorczyca-Barszczewska, adwokatka, właścicielka kancelarii oraz twórczyni internetowa prowadząca w mediach społecznościowych kanał kancelaria_2.0, odpowiedziała na szereg moich pytań (w tym o AI) i zapraszam się do lektury spisanej formy naszej rozmowy.
Jak Ali Abdaal wydał swoją książkę »
Hasan Kubba przedstawia swoje własne spojrzenie na to, jak powstała książką Aliiego Abdaala, pt. „Feel Good Productivity”. Jeżeli interesuje Cię temat wydania książki (tutaj nie w self-publishingu, tylko ogólnie) i na co zwracać uwagę w tej całej wędrówce, to ten wpis jest zdecydowanie dla Ciebie. Oczywiście, że z dużym kanałem na YouTube taka ścieżka jest znacznie prostsza, co nie znaczy jednak, że jest łatwa…
Jak wygrać, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę »
Nie masz budżetu na płatne kampanie promujące twoje produkty? Jest na to wiele sposobów, ale inwestowanie we własny, ciekawy content to raczej najlepszy z pomysłów. W materiale znajdziesz ciekawe rozpisane przykłady, jak można tego dokonać. Warto się zainspirować i pomyśleć, jak to wdrożyć u siebie.
Tyle na dziś.
Za tydzień spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów
w Internecie.
Do przeczytania!
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl
PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
Pełne archiwum newsletterów »
Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
Linki do wszystkich materiałów z newslettera »
PS 2. Polecam Ci też szczególnie nasze akademie:
Akademia Self-Publishing »
Akademia Tworzenia Kursów »