Na temat współpracy z firmą outsourcingową w zakresie obsługi klienta pisaliśmy już nieco w naszej Akademii, jednak zdecydowanie warto rozwinąć ten temat nieco bardziej. Zadowolenie klientów to jeden z najważniejszych czynników sukcesu, dlatego nie można tej kwestii bagatelizować. Jak zewnętrzna firma może pomóc w obsłudze twoich czytelników? Obsługa klienta na najwyższym poziomie Jeśli sprzedajesz swoją […]
Sprzedaż własnej książki w sieci nie może ograniczać się jedynie do czekania na spływające zamówienia. Jednym z najważniejszych czynników sukcesu są rozbudowane działania promocyjne, o których szerzej opowiemy w dalszej części naszej Akademii. Dzisiaj skupimy się na innej, równie ważnej kwestii, czyli landing page’u sprzedażowym, który zgodnie z badaniami specjalistów konwertuje o wiele lepiej, niż […]
Wydawanie e-booków i audiobooków z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Wielu niezależnych twórców decyduje się na tę formę wydawniczą również dlatego, że wiąże się ze stosunkowo mniejszymi kosztami niż w przypadku tradycyjnej książki. Jak jednak zorganizować dystrybucję e-booka i audiobooka? Współpraca z platformami streamingowymi Na rynku dostępnych jest wiele serwisów, które oferują […]
Jeśli twoje dzieło zostało wydane w tradycyjnej formie, a drukarnia lada dzień wyśle zamówione egzemplarze, to z pewnością zastanawiasz się, jak rozwiązać kwestię ich magazynowania oraz późniejszego pakowania i wysyłki do klientów. Z logistycznego punktu widzenia nie jest to zbyt łatwa sprawa. W końcu trzeba zorganizować odpowiednią przestrzeń zapleczową, nawiązać współpracę z firmami kurierskimi, odpowiadać […]
Twoje dzieło przeszło już przez cały proces wydawniczy i jest gotowe ujrzeć światło dzienne? Wspaniale! Tylko od czego zacząć? Jak wprowadzić książkę do sprzedaży? Jak rozliczać płatności? Jednym ze skutecznych i praktycznych sposobów jest założenie własnego sklepu internetowego. Nieco więcej o tym rozwiązaniu opowiemy w dzisiejszym artykule. Dlaczego warto stworzyć własny sklep internetowy? Sprzedaż książki […]
Debiutujący autor książki powinien przyzwyczaić się do konieczności dokonywania wielu wyborów. Gdy dzieło jest już gotowe do sprzedaży, pojawia się kolejny. W jaki sposób sprzedawać swoją książkę i jak zorganizować jej dystrybucję? Jeśli autor współpracuje z profesjonalnym wydawnictwem, nie musi właściwie przejmować się kwestią sprzedaży i dystrybucji, ponieważ działania te są na liście obowiązków wydawcy. […]