Nie wiem, co Ci polecić najbardziej

Dzień dobry!

Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej.

Poprzednia wiadomość, pt. Gdy e-mail marketing gaśnie… Trzeba działać! 🛠️ miała współczynnik open rate na poziomie 51,8%, a w linki kliknęło w niej 9,3% osób. Dzięki!

Jeżeli sprzedajesz swoje produkty i masz trochę „wolniejszego” czasu ze względu na wakacje chciałbym zaprosić Cię w tym tygodniu do zrobienia jednej rzeczy:

➡️ złóż testowe zamówienie w swoim sklepie.

Przejdź całą ścieżkę zakupową, sprawdź komunikaty i wiadomości, jakie otrzymasz po drodze.

Następnie popraw to, co Ci nie pasuje.

Zwyczajnie popatrz na swój sklep oczami klienta.

To zawsze pomaga.

Szczególnie przed startem ostatniego kwartału 📊

(polecam też swoją listę)

A teraz zapraszam do dzisiejszych materiałów:


📖 Co warto obejrzeć i przeczytać?

1. Publikowałem na TikTok i Instagram Reels KAŻDEGO DNIA przez 30 dni… Oto, co się stało »

Nie artykuł, lecz wideo na YouTube, w którym Adam Enfroy opisuje jak przez 30 dni publikował regularnie treści na Instagramie i TikToku oraz co z tego wyszło. Polecam spokojne oglądanie, napisy po PL dają radę. Mnóstwo konkretnych porad dla osób, które myślą o takim eksperymencie. Do mnie trafiło najbardziej stwierdzenie, że te serwisy są świetne do przyciągania ruchu / oczu użytkowników, ale bardzo trudne do monetyzacji.

2. Lekcja na temat cen, na przykładzie ebooka (która prawie kosztowała 10 tys. dolarów) »

W przypadku swojego własnego produktu, posiadanie tylko jednej opcji sprzedaży / zakupu na stronie to jeden z największych błędów, jakie można popełnić. Nathan Barry w tym wątku na Twitterze opisuje dokładnie dlaczego warto oferować swój produkt w więcej, niż jednym wariancie cenowym.

3. Siedem kroków do napisania najlepiej sprzedającej się książki biznesowej »

Infografika przygotowana przez Sachina Ramje, będąca świetnym podsumowaniem jednego z ciekawszych wątków od Nicolasa Cole na temat pisania bestsellerowej książki o biznesie. W tym porady na temat długości publikacji oraz sposobu wyceny (czy celujesz w zasięg czy zarabianie na swojej książce).

4. Jak rozwijać swoją listę e-mailową za pomocą mediów społecznościowych? Porady od 10 ekspertów »

Dobrych materiałów na temat tego, jak rozwijać listę mailingową nigdy dość, dlatego zapraszam do poradnika przygotowanego przez firmę AWeber. Tym razem dziesiątka wybranych twórczyń i twórców dzieli się swoimi pomysłami sprawdzonymi w praktyce.


✍️ Polecam Ci moje najnowsze publikacje w social media:

Dwie rzeczy, które warto wiedzieć o IMKER, a o których zdecydowanie zbyt rzadko mówię 🚚 📖 🏢
Jak sprawić, by ludzie wiedzieli więcej o tym, czym aktualnie Ty (lub Twoja firma) się zajmujesz (zajmuje)? Po prostu trzeba o tym opowiadać!

Upragnione, regularne 1000 dolarów/złotówek miesięcznie z działalności online 💰
Aby oszacować swoje potencjalne zarobki, sprawdź ten prosty kalkulator dla twórców internetowych.

Co jest do zrobienia przy sprzedaży kursu internetowego? 👩‍🏫 👨‍🏫 Konkretna lista
Jakub Mrugalski opisał krok po kroku co robi jako wydawca kursu internetowego (jeżeli nie jest jego autorem). Warto przeczytać!


📣 Na zakończenie:

Mam do Ciebie prośbę.

Jak pewnie wiesz, w IMKER posiadamy oprogramowanie SalesCRM.

Niedawno uruchomiliśmy dla tego systemu nową stronę internetową.

Uważam, że to świetne rozwiązanie do sprzedaży własnych produktów (dla self-publisherów, twórców kursów i nie tylko).

Szukam teraz pomysłów (i testuję też swoje) na to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o SalesCRM i z niego korzystało.

Czy możesz mi coś doradzić?

Śmiało klikaj „odpowiedz” i pisz.

Pogadajmy! 🤝


Tyle na dziś.

Super, że czytasz moje wiadomości!

Spodziewaj się kolejnych newsletterów na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

PS #PomagamUkrainie

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup