Dzień dobry!
Zapraszam Cię do najnowszej edycji newslettera dla Twórczyń i Twórców od IMKER, który w każdy wtorek ląduje w Twojej skrzynce pocztowej.
Poprzednia wiadomość, pt. Gdy e-mail marketing gaśnie… Trzeba działać! miała współczynnik open rate na poziomie 51,8%, a w linki kliknęło w niej 9,3% osób. Dzięki!
Jeżeli sprzedajesz swoje produkty i masz trochę „wolniejszego” czasu ze względu na wakacje chciałbym zaprosić Cię w tym tygodniu do zrobienia jednej rzeczy:
złóż testowe zamówienie w swoim sklepie.
Przejdź całą ścieżkę zakupową, sprawdź komunikaty i wiadomości, jakie otrzymasz po drodze.
Następnie popraw to, co Ci nie pasuje.
Zwyczajnie popatrz na swój sklep oczami klienta.
To zawsze pomaga.
Szczególnie przed startem ostatniego kwartału
(polecam też swoją listę)
A teraz zapraszam do dzisiejszych materiałów:
Co warto obejrzeć i przeczytać?
1. Publikowałem na TikTok i Instagram Reels KAŻDEGO DNIA przez 30 dni… Oto, co się stało »
Nie artykuł, lecz wideo na YouTube, w którym Adam Enfroy opisuje jak przez 30 dni publikował regularnie treści na Instagramie i TikToku oraz co z tego wyszło. Polecam spokojne oglądanie, napisy po PL dają radę. Mnóstwo konkretnych porad dla osób, które myślą o takim eksperymencie. Do mnie trafiło najbardziej stwierdzenie, że te serwisy są świetne do przyciągania ruchu / oczu użytkowników, ale bardzo trudne do monetyzacji.
2. Lekcja na temat cen, na przykładzie ebooka (która prawie kosztowała 10 tys. dolarów) »
W przypadku swojego własnego produktu, posiadanie tylko jednej opcji sprzedaży / zakupu na stronie to jeden z największych błędów, jakie można popełnić. Nathan Barry w tym wątku na Twitterze opisuje dokładnie dlaczego warto oferować swój produkt w więcej, niż jednym wariancie cenowym.
3. Siedem kroków do napisania najlepiej sprzedającej się książki biznesowej »
Infografika przygotowana przez Sachina Ramje, będąca świetnym podsumowaniem jednego z ciekawszych wątków od Nicolasa Cole na temat pisania bestsellerowej książki o biznesie. W tym porady na temat długości publikacji oraz sposobu wyceny (czy celujesz w zasięg czy zarabianie na swojej książce).
4. Jak rozwijać swoją listę e-mailową za pomocą mediów społecznościowych? Porady od 10 ekspertów »
Dobrych materiałów na temat tego, jak rozwijać listę mailingową nigdy dość, dlatego zapraszam do poradnika przygotowanego przez firmę AWeber. Tym razem dziesiątka wybranych twórczyń i twórców dzieli się swoimi pomysłami sprawdzonymi w praktyce.
Polecam Ci moje najnowsze publikacje w social media:
Dwie rzeczy, które warto wiedzieć o IMKER, a o których zdecydowanie zbyt rzadko mówię
Jak sprawić, by ludzie wiedzieli więcej o tym, czym aktualnie Ty (lub Twoja firma) się zajmujesz (zajmuje)? Po prostu trzeba o tym opowiadać!
Upragnione, regularne 1000 dolarów/złotówek miesięcznie z działalności online
Aby oszacować swoje potencjalne zarobki, sprawdź ten prosty kalkulator dla twórców internetowych.
Co jest do zrobienia przy sprzedaży kursu internetowego?
Konkretna lista
Jakub Mrugalski opisał krok po kroku co robi jako wydawca kursu internetowego (jeżeli nie jest jego autorem). Warto przeczytać!
Na zakończenie:
Mam do Ciebie prośbę.
Jak pewnie wiesz, w IMKER posiadamy oprogramowanie SalesCRM.
Niedawno uruchomiliśmy dla tego systemu nową stronę internetową.
Uważam, że to świetne rozwiązanie do sprzedaży własnych produktów (dla self-publisherów, twórców kursów i nie tylko).
Szukam teraz pomysłów (i testuję też swoje) na to, by jak najwięcej osób dowiedziało się o SalesCRM i z niego korzystało.
Czy możesz mi coś doradzić?
Śmiało klikaj „odpowiedz” i pisz.
Pogadajmy!
Tyle na dziś.
Super, że czytasz moje wiadomości!
Spodziewaj się kolejnych newsletterów na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl