Jak skutecznie wykorzystać święta zakupów w self-publishingu? 🎄🎅

 

Cześć !


Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy 2021 📈

Ostatni kwartał roku kalendarzowego zawsze obfituje w emocjonujące wydarzenia związane ze sprzedażą produktów w Internecie.

W ten piątek odbywa się Black Friday (26 listopada, a za nim bezpośrednio idzie Cyber Monday (29 listopada 2020). Z kolei grudniu odbywa się „nasz rodzimy” Dzień Darmowej Dostawy (w tym roku 14 grudnia).

Sprzedawcy wykorzystują te magiczne daty do znacznego zwiększenia przychodów i oferują klientom niesamowite okazje, niedostępne w inne dni roku.

W przypadku typowych sklepów internetowych z setkami (jeśli nie tysiącami) produktów, „święta zakupów” wydają się dość łatwe do ogarnięcia, bo kierujemy potencjalnego kupującego do naszego katalogu z ofertą.

Inaczej jest w przypadku self-publishingu i sprzedaży jednego produktu (bądź maksymalnie kilku) .

➡️ Jak zatem podejść do Black Friday, Cyber Monday i Dnia Darmowej Dostawy, będąc jednocześnie sprzedawcą swojego produktu?

➡️. Czy branie udziału w tych akcjach w ogóle ma sens z biznesowego punktu widzenia?

➡️. A jeżeli tak, to w których?

➡️. I z jakim komunikatem wyjść do odbiorców, by się przebić w gąszczu innych ofert pojawiających się dokładnie samego dnia?

TYM poradniku  zebrałem odpowiedzi na powyższe pytania. Pochodzą one z moich obserwacji działań self-publisherów z ostatnich 5 lat i jestem przekonany, że pomogą Tobie w zwiększeniu sprzedaży w tym roku.

(Poradnik był opublikowany rok temu, ale jego zawartość jest ciągle aktualna – nie oglądaj się zatem na datę samej publikacji :))


W świecie Twórczyń i Twórców IMKER ✍️

Ruszam z nową kolumną (zakładam, nieregularną) na łamach newslettera. Będę w niej przedstawiał ciekawe wydarzenia ze świata Twórczyń 👩‍💻 i Twórców współpracujących 👨‍💻 z IMKER.

Zobaczysz jakie produkty wydają, z jakich narzędzi korzystają – liczę, że zapoznasz się z tymi pomysłami i zainspirują Cię to działania!

Zaczynamy!

  • Artur Kurasiński wystartował z BiznesPodcast.com– serią wywiadów audio dotycząca branży internetowej – startupów, VC, sprzedaży, rynku twórców, PR, tworzenia nowoczesnych produktów i wielu innych tematów, które powinien poznać przedsiębiorca działający online. Całość oparliśmy o SalesCRM do sprzedaży  i platformę do audiobooków tresci.online.

 

  • Justyna Mazur rozpoczęła przedsprzedaż swojego najnowszego produktu – Półdekadnika – notesu osobistego na pięć lat. Można go zobaczyć i kupić na stronie  MaleKonceSwiata.pl. Całość opiera się na SalesCRM do sprzedaży  oraz usłudze fulfillment IMKER  do realizacji zamówień. Dodatkowo, nasz support odpowiada na maile i telefony klientów.

 

  • Robert Karaś (mistrz i rekordzista świata w triathlonach ultra – 19 km pływania, 900 km jazdy rowerem i 211 km biegu = 67 h 58 min 1 sek.) w książce Łukasza Grassa  „Moja siła. Jak oszukać umysł”  opisuje swoje zmagania ze sportem. Całość opiera się na SalesCRM do sprzedaży  oraz usłudze fulfillment IMKER  do realizacji zamówień. Dodatkowo,nasz support odpowiada na maile i telefony klientów.

 

  • Trwa premierowa sprzedaż nowych książek Michała Wrzoska i jego ekipy o żywieniu dla dzieci, pt.„Ale jadka!”. Pierwsza pozycja dotyczy drugich śniadań i obiadów dla 2-6 latka, zaś druga dopasowana jest do 7-12 latka. Do sprzedaży używany jest  SalesCRM, a wysyłki zrealizujemy w ramach usługi fulfillment.

 

Oczywiście nie są to wszystkie działania Twórczyń i Twórców, które wydarzyły się ostatnio w IMKER. Od czegoś trzeba jednak zacząć ✔️

Spodziewajcie się kolejnych przeglądów w nadchodzących newsletterach!


„W podcastach jestem zawsze na drugim miejscu. Albo tuż za Myszką, albo za Okuniewską” – wywiad z Justyną Mazur 🎙️️

Na koniec zapraszam Cię do równie wartościowego materiału, co na początku.

Przeprowadziliśmy kolejny wywiad z cyklu Historie Twórców. Rozmawialiśmy tym razem z Justyną Mazur – autorka podcastów (w tym m.in. audycji kryminalnej „Piąte: Nie zabijaj”), blogerką i autorką książki „Małe końce świata”.

Wybrany fragment na zachętę:

– Kilka lat przed tym, jak wystartowałam z podcastami, odpuściłam sobie przy blogu. Miałam już pierwsze sukcesy i współprace, co pozwoliło mi przetrwać pół roku na „bezrobociu”. Ale później poszłam do pracy, „dla bezpieczeństwa”. Zamiast rozwijać siebie i swoje pasje przez całe dnie, rozpoczęłam niesatysfakcjonujący etat za 3 tys. złotych miesięcznie. I blog zszedł na dalszy plan, a ja nie dostałam już drugiej szansy. Jeśli mamy przeczucie, że się uda, to warto zacisnąć pasa, może zaoszczędzić trochę pieniędzy i skoczyć na główkę”.


Spodziewaj się kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.


Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik /  imker.pl

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup