Dwa świetne pytania do zadania

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Dwa świetne pytania do zadania

  z dnia: 20 marca 2024

Dzień dobry ! 👋

Dwa świetne pytania, które mogą Ci się przydać do kampanii sprzedażowych czy własnych przemyśleń.

TRANSFORMACJA
1. Gdzie byłabyś / byłbyś dzisiaj, gdybyś zaczął rok temu?

Z jednej strony można powiedzieć, że to niepotrzebne “gdybanie”,
a z drugiej – to jest świetny punkt wyjścia do rozpoczęcia sprzedaży
i zachęcenia do działania.

Np. zacząć zbieranie newslettera.
Albo budowanie własnej społeczności w social media.
Albo promocję własnej książki.

Ludzie odkładają działanie, zawsze jest coś ważniejszego do zrobienia. I nagle mija rok….

Ale wyobraź sobie, gdyby rok temu zacząć odpowiednie działanie?

Najlepszy moment na był rok temu, a drugi najlepszy moment jest teraz.

Dołóż do tego dowody na to, gdzie są ludzie, którzy zaczęli 12 miesięcy temu.

I masz świetny punkt wyjścia do wprowadzenia własnego rozwiązania / produktu!

⬇️


PRIORYTETY W DZIAŁANIU
2. Gdyby na Twoje miejsce zatrudnić inną osobę, to czym powinna się zajmować w pierwszej kolejności?

Koncepcja zwolnienia siebie / zastąpienia siebie inną osobą zdecydowanie pobudza myślenie.

Nagle okazuje się, że gdy myślisz o zastąpieniu siebie to a) kimś lepszym b) od razu wiesz, czym ktoś taki powinien się zająć (np. marketingiem)

Dzięki temu wiesz, czym warto zająć się teraz.

Odepchnij na bok rozpraszacze i spróbuj skupić się na tym obszarze.

I – żeby nie było – sam wiem, że to TRUDNE. Walczę z tym niemal każdego dnia….

Ale efekty z takiego działania zostają na dłużej…


Jednorazowa oferta za zapis do newslettera Imker – jak idzie? Część #2

Trzy tygodnie temu po raz pierwszy pokazywałem, jak idzie testowanej przeze mnie koncepcji płatnego pozyskiwania subskrybentów do tego newslettera w połączeniu z jednorazową ofertą na wszystkie książki z serii Historie Twórców (link do pomysłu i update #1).

Wyniki top kampanii

Na ten moment… Jest gorzej.

Koszt pozyskania jednego wzrósł z 10,72 zł do 14,67 zł (średnio).
Liczba zapisów: 235.

W marcu stawki FB są ogólnie wyższe, niż w lutym.

W międzyczasie testowaliśmy jeszcze reklamy kierujące na nowy landing page zapisu, ale pomysł nie wypalił (17 dodatkowych zapisów po 30,87 zł; wyłączyliśmy te kampanie).

Czyli w sumie od samego początku działania na pozyskiwanie zapisów do newslettera poszło już 4098,93 zł (nie licząc kosztów konfiguracji i obsługi).

Z kolei sprzedaż jednorazowa wygenerowała w tym czasie… przychód 1504 zł.

O ile zatem trzy tygodnie temu koszt był blisko przychodów, tak odległość między kosztami i przychodami znacznie się powiększa na niekorzyść zamawiającego 😎

Nie można zatem powiedzieć, że to perpetuum mobile…

Pomysł do przetestowania: oprócz oferty jednorazowej, potrzebna jest sprzedaż droższych produktów. Takich jak nasza platforma kursowa. I to jest do sprawdzenia w kolejnych tygodniach tego eksperymentu.

Daj znać jak to wygląda u Ciebie!

Testujesz taką jednorazową ofertę OTO przy zapisie do newslettera / sprzedaży produktów czy raczej czekasz na konkretne efekty takiego eksperymentu u mnie? 😉


📰 Materiały warte Twojego kliknięcia:

👉 Dziewięć paradoksów współczesnego życia »
Infografika w wykonaniu Sachina Ramje, która powstała na podstawie wpisu Davida Perella. Sporo tych paradoksów (np. czytania czy pisania) zdecydowanie można odnieść do życia twórcy i ogólnie do prowadzenia swojego biznesu. Czytanie newsów prowadzi do apatii, a nie do działania!

👉 Ponad 50 pomysłów na kursy online, które możesz uruchomić w tym roku (i o tym, jak znaleźć temat na kurs) »
Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć swój pierwszy, czy kolejny kurs, ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak znaleźć dochodowe pomysły na kursy online, które będą odpowiednie dla Twojej niszy (od branży tech, po gotowanie i podróżowanie). W materiale nie brakuje też konkretnych wskazówek co zrobić, a gdy już zapadnie decyzja o wykonaniu to zapraszam do Imker po kompleksową platformę kursową.

👉 10 świetnych sposób na zwrócenie czyjeś uwagi (z przykładami) »
Neal O’Grady w swoim wpisie z początku lutego pokazuje konkretne metody złapania uwagi odbiorcy (tzw. hooki). Od strachu, przez ciekawość, aż do dostarczania wartości i radzenia sobie z obiekcjami. Do tego masa przykładów konkretnych zastosowań, więc poradnik zdecydowanie wart Twojej uwagi.

👉 Jak przejść od bycia „zwykłym twórcą” do odnoszącego sukcesy przedsiębiorcy, piszącego online
Bardzo kompleksowe case study, w którym Kieran Drew opisuje swoją drogę i przekazuje MASĘ podpowiedzi na temat tego, jak może wyglądać kariera twórcy online, który decyduje się na pisanie. Zaczyna się od dowodu potwierdzającego to, że autor wie, o czym mówi (sprawdź wykres przychodów i zebranej publiczności), a potem jest tylko lepiej. Gotowy przepis na to, co i jak robić. Polecam bez wahania!


Tyle na dziś.

Za tydzień spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów
w Internecie.

Do przeczytania!

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl


⬇️

PS. Już ponad 150 osób chce w tym roku wydać i sprzedać swoją książkę. Na początku kwietnia ruszamy z wyzwaniem na ten temat. Zapraszam Cię do zapisania się!​

Niemal 12 miesięcy temu wiedzę z tego bezpłatnego wyzwania przekazałem przynajmniej kilkunastu Autorkom i Autorom, którzy wyrobili się z premierą książki i każda osoba przekroczyła 1000 sprzedanych egzemplarzy…

Rok szybko minie, dlaczego zatem nie zaczniesz działać teraz? 🔝

Newsletter IMKER
Newsletter IMKER

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup