Perpetuum mobile dla twórców? 🔄

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

Perpetuum mobile dla twórców? 🔄

  z dnia: 7 lutego 2024

Dzień dobry! 👋

Dzisiaj szybko i konkretnie – cztery punkty, z którymi polecam Ci się zapoznać!


1. Trzy książki w cenie jednej i do tego darmowa dostawa!

Jako że zawsze wychodzę z założenia, że dotychczasowi odbiorcy i klienci nie powinni mieć gorszych ofert, niż nowi (w końcu nie jesteśmy telekomem…), zapraszam Cię do przyjrzenia się temu zestawowi.

Mam dla Ciebie 3 części książki “Historii Twórców” od Imker, w których łącznie znajdziesz aż 41 inspirujących rozmów. To w sumie aż 700 stron wypełnionych treścią o tworzeniu biznesów w sieci.

Historie Twórców zestaw 3 części

Tylko teraz ten zestaw o łącznej wartości 149,70 zł możesz kupić za jedyne 47 zł! Do tego DARMOWA DOSTAWA!

Zestaw możesz zamówić tutaj / dowiesz się też więcej o wszystkich wydaniach:


2. Jednorazowa oferta jako motor napędowy wzrostu biznesu twórcy internetowego?

Powyższa oferta jest związana z testami jednorazowej oferty (OTO), z którymi ruszamy lada moment.

Chcę obecnie zbudować większą listę adresową, dzięki czemu jestem w stanie sprzedawać więcej usług Imker. (Myślę, że podobnie jest u Ciebie, tylko z konkretnymi produktami).

Założenie jest takie:

1. Ruszają płatne reklamy na FB / Google / Tik Tok zachęcające do zapisu do newslettera.
2. Gdy ktoś się zapisze, otrzymuje propozycję zakupu trzech książek (taką, jak Ty powyżej).
3. Zakupy OTO finansują dalszą emisję reklam, a lista cały czas rośnie.


Oczywiście to tylko teoria, która wymaga konfrontacji z rzeczywistością.

Bardzo chciałbym, żeby to wyszło, ale też mam wrażenie, że to zbyt piękne (i proste), żeby było prawdziwe… Zobaczymy.

Wiem też, że praktycznie każdy z kroków do wykonania (od reklam, przez landing page, po sprzedaż) wymaga przyglądania się i ew. optymalizacji.

Od czegoś jednak trzeba zacząć.

Będę testował OTO w najbliższych tygodniach i chętnie przedstawię Ci rezultaty!

Zapraszam Cię też do wykonania takiego testu samodzielnie, równolegle do moich działań.

Jeżeli masz jakiś mały / tani produkt (niekoniecznie cyfrowy, ale taka forma generuje mniej kosztów), to spróbuj przerobić ścieżkę zapisu do Twojego newslettera i uruchomić płatne reklamy na zapis.

Gdy koszt reklamy będzie mniejszy, niż przychody z zakupów takiej oferty jednorazowej, to znaczy, że dzięki takiemu działaniu uda Ci się znaleźć perpetuum mobile!

Warto zatem spróbować.

Nawet jeżeli to będzie działać tylko przez jakiś czas, to czemu nie skorzystać.


3. W ten czwartek wyjątkowy live z cyklu Imker Office Hours!

Po raz przedostatni przypominam, że już jutro (czwartek) o godzinie 11:00 ruszam z kolejnym sezonem spotkań live z serii Imker Office Hours.

Temat spotkania: Nowy Start w Biznesie Online – Case Study z przejścia Andrzeja Tucholskiego na Narzędzia Imker »

Sam Andrzej zapowiedział swoją obecność na wydarzeniu (ukłony!) i opowie o migracji z innych rozwiązań do Imker ze swojej perspektywy.

Imker Office Hours #7

Podczas spotkania będzie oczywiście okazja do zadawania pytań na chacie, dlatego zapraszam do udziału na żywo.

Kliknij w poniższy przycisk, a wówczas będę wiedział, żeby wysłać Ci link do spotkania:


4. Ankieta do wypełnienia dla Ciebie

Jeżeli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić sklep internetowy, to zapraszam Cię do wypełnienia krótkiej ankiety. Zajmie Ci to dosłownie 3-4 minuty.

Zbieram informację dla Ewy Bartnik z Imker na targi fashion o tym, co właściciele tego typów biznesu lubią i jednocześnie nie lubią robić w swojej codziennej pracy.

Chcemy poznać Waszą opinię w tym zakresie i później zderzyć to z przemyśleniami Ewy na temat rozwoju sklepu internetowego.

Ze swojej strony obiecuję zaś podzielić się prezentacją w ramach newslettera 😎


Tyle na dziś.

Za tydzień spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów
w Internecie.

Do przeczytania!

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl


PS
Z kronikarskiego obowiązku podaję, że ostatnia wiadomość,
pt. Zaczynasz od dzieła swojego życia? ✨, którą wysłałem do 2106 adresatów, miała współczynnik open rate na poziomie 57,1%, zaś w linki kliknęło w niej 7,9% osób. Dziękuję! 🚀

(Bez ponownej wysyłki do wszystkich osób, które nie otworzyły za pierwszym razem wynik byłby taki: 47,8% open rate oraz 6,5% kliknięć… Jak zwiększać te liczby? Swój sposób opisałem tutaj »)
Newsletter IMKER
Newsletter IMKER

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup