Biuro prasowe IMKER

Wiadomości i pliki dla mediów zainteresowanych naszą firmą i świadczonymi usługami.

Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się pomysłem na biznes dla wielu twórców. Praca nad własnym kursem jest czasochłonna, ale również, jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Imker, lukratywna. Ile zarabiają twórcy kursów internetowych i jak wygląda ich praca? 57 z prawie […]

Po erze influencera przyszła pora na twórców internetowych. Z ankiety przeprowadzonej przez Imker wynika, że niemal połowa respondentów osiąga przychody w wysokości ponad 10 tys. zł miesięcznie. Dla 40 proc. ankietowanych internetowa działalność stała się głównym zajęciem zarobkowym. Na czym zarabiają ankietowani twórcy i jak wygląda ich praca? Rozwój nowoczesnych technologii wykreował nowe możliwości zawodowe […]

Już 300 mln ludzi na świecie określa się mianem twórcy internetowego. Globalne grono twórców podwoiło się od początku pandemii. Tworzą przede wszystkim na Instagramie, zarabiają na YouTubie. Według najnowszych danych z zestawienia The Creator Economy Statistics (2023) przygotowanego przez portal Supplygem.com, sektor ekonomii twórców osiągnie wartość 200 mld dolarów do 2026 roku. Do wysokiego wyniku […]

IMKER chce przyczynić się do wzrostów w polskim self-publishingu, udostępniając autorom narzędzia do samodzielnego wydania i sprzedaży książek. W firmę zainwestował właśnie Paweł Fornalski, współtwórca IAI i IdoSell największej platformy sklepowej w Polsce. Self-publishing, czyli samodzielne wydawanie i sprzedaż książek (papierowych czy cyfrowych), z pominięciem wydawnictw, niesie dla autorów szereg korzyści. Główną z nich jest […]

W dniu 2 maja 2022 r. nastąpiło przekształcenie jednoosobowej działalności IMKER Krzysztof Bartnik w spółkę IMKER spółka z o.o. W zarządzie spółki poszczególne funkcje objęli: prezes – Krzysztof Bartnik, wiceprezeska i dyrektorka finansowa – Ewa Bartnik, wiceprezeska i dyrektorka operacyjna – Anna Szalczyńska. Zmiana formy prawnej podyktowana była znaczącym rozwojem firmy. – W ciągu pięciu […]

Demokratyzacja kultury przekłada się na coraz większą partycypację uczestników i mieszanie się ról, wcześniej zarezerwowanych dla “profesjonalnych” autorów i autorek. Bloger, vlogerka, podcaster czy instagramerka to internetowi twórcy i twórczynie, którzy chętnie monetyzują swoją popularność wydając książki – tradycyjne i cyfrowe. Jak wygląda ten rynek wydawniczy? Jak będzie wyglądał za rok, gdy nasilą się problemy […]

Self-publishing staje się coraz popularniejszą metodą wydawania książek. Własne wydawnictwa wypuszcza na rynek coraz więcej popularnych osób – nie tylko youtuberzy czy blogerzy, ale też postacie znane z telewizji i estrady.   Rynek self-publishingowy rozwija się i profesjonalizuje coraz dynamiczniej. W ostatnich miesiącach Magda Gessler rozpoczęła sprzedaż swojej autobiografii pt. “Magda”, napisanej wspólnie z Dominikiem […]

Tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą bezprecedensowe. Polacy nie tylko będą masowo kupować prezenty w internecie, ale planują też wysyłać więcej paczek do rodziny, z którą nie uda im się spotkać. Firmy kurierskie jeszcze nigdy nie mierzyły się z podobnym wyzwaniem. To, kiedy należy złożyć zamówienie w sklepie internetowym lub nadać przesyłkę, aby dotarła na czas […]

Twórcy internetowi coraz chętniej decydują się na wydawanie swoich książek w modelu self-publishing. Dystrybucja online wśród odbiorców zgromadzonych wokół bloga, podcastu lub kanału na YouTube jest skuteczniejsza, a autor może zarobić nieporównywalnie więcej niż podczas współpracy z tradycyjnym wydawnictwem. Potwierdzają to dane IMKER, jednej z największych w Polsce firm wspierających niezależnych autorów.

Polacy lubią mieć wybór. Nie inaczej jest w przypadku decydowania o sposobie dostarczenia paczki z towarami zakupionymi przez internet. Firma fulfillmentowa IMKER sprawdziła, jaką firmę kurierską preferują klienci obsługiwanych przez nią sklepów, kiedy te oferują taki sam koszt dostawy. Z raportu E-commerce w Polsce 2020 wynika, że dla aż 53 proc. polskich internautów, jednym z […]

Kontakt dla mediów:

Maria Wagner

Agencja Profeina

maria@profeina.pl