Dzień dobry!
Wrzesień, październik i listopad to miesiące, w których klienci Imker mają najwięcej premier swoich produktów. Dotyczy to książek wydanych w ramach self-publishingu, ale nie tylko – również kursów, ebooków czy audiobooków. Wykres sprzedaży w większości przypadków wygląda bardzo podobnie – największy skok w momencie premiery, a potem stopniowe zbliżanie się do dolnej krawędzi osi.
Im więcej czasu mija, tym bardziej widać, że jest coraz mniejsze zainteresowanie (i to zarówno kupowaniem, jak i sprzedawaniem – ciężko jest bowiem utrzymać ten początkowy entuzjazm, który towarzyszy przy debiucie czyjegoś dzieła). Jeżeli zatem 12 miesięcy temu na rynku pojawił się Twój autorski produkt i szukasz teraz pomysłów, jak zrestartować jego sprzedaż, to mam dla Ciebie konkretne wskazówki. Jak maksymalnie wykorzystać okazję
|
Materiały warte Twojego kliknięcia:
Jak od zupełnych podstaw zebrać swoją publiczność w 2024 roku? »
Shaan Puri z konkretami na temat budowania społeczności od podstaw. Człowiek wie o czym mówi (lista mailingowa ponad 500 tys. adresów i również ponad 500 tys. subskrypcji na YouTube) i przekazuje to w dziewięciu krótkich punktach. Szkoda tylko, że wykonanie i wdrożenie tych wszystkich rzeczy zajmuje więcej czasu, niż przeczytanie tekstu Podoba mi się lekcja 4, a lekcja 8 to rzecz, na którą poświęcam coraz więcej uwagi w swoich nowych publikacjach.
Staram się oddzielać życie prywatne od zawodowego – wywiad z Joanną Rułkowską »
Nowy wywiad z mojego ulubionego cyklu Historie Twórców. Tym razem na nasze pytania odpowiedziała Joanna Rułkowska, twórczyni bloga “Prawo Mamy”, autorka książek i kursów o działalności nierejestrowanej i prawach kobiet w okresie okołoporodowym. Co zajmuje jej najwięcej czasu, z jakich narzędzi korzysta, jak wygląda jej praca na co dzień – to wszystko (i więcej) znajdziesz w tym materiale.
10 prostych sposobów na poprawę współczynnika otwarć Twoich wiadomości e-mail »
Zaktualizowana na lipiec wersja poradnika o tym, co można robić w nieskończoność jeżeli tylko zajmujesz się wysyłką newsletterów. Od prostych porad po bardziej zaawansowane (podoba mi się szczególnie segmentacja + pisanie z myślą o jednej osobie – jak ja o Tobie, Rafał ). Co ciekawe, na liście zabrakło ponownej wysyłki e-maila do wszystkich, którzy nie otworzyli za pierwszym razem – polecam to szczególnie!
Zwariowana historia o tym, jak można było zarobić na produkcie fizycznym podczas pandemii »
Zdecydowanie warty podania dalej wątek na X / Twitter, w którym Marshall Haas pokazał, jak udało mu się wygenerować ponad 1 mln dolarów przychodów w 60 dni po starcie pandemii w marcu 2020 roku. Być może widzieliście ten produkt (Shepherd) na reklamach lub artykułach w tamtym czasie – takie „proste” narzędzie do otwierania drzwi czy wciskania przycisków w miejscach publicznych. W tej historii jest zaś mnóstwo ciekawych, zakulisowych informacji. Szybkie działanie FTW!
Zapraszam Cię na webinar, który poprowadzę za dwa tygodnie: Jak sprzedawać e-booki na autopilocie?
Tworzysz własne e-booki od dawna, a może jesteś dopiero na początku swojej drogi i potrzebujesz wsparcia oraz wskazówek dotyczących ich skutecznej sprzedaży?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK! to z przyjemnością zapraszam Cię na mój nadchodzący webinar, który stworzyłem specjalnie dla osób takich jak Ty – autorów e-booków, którzy chcą w końcu zacząć zarabiać na swojej pracy.
Zarezerwuj czas 19 września (czwartek) o godzinie 19:00. Webinar jest darmowy, jedyne czego potrzebujesz to poświęcenie godziny swojego czasu.
Dowiesz się jak:
Przedstawię Ci przykłady twórców internetowych, którzy z sukcesem sprzedają duże ilości e-booków!
Jak zawsze możesz liczyć na moje wsparcie! To będzie świetna okazja, żeby poznać najlepsze praktyki i ruszyć z kopyta ze sprzedażą swoich e-booków.
Zapisz się na webinar o e-bookach! » |
(trzeba wypełnić formularz na stronie i potwierdzić zapis)
Czujesz, że ten webinar byłby przydatny komuś jeszcze? Śmiało, podeślij mu ten link! niech dobre wieści idą w świat.
Tyle na dziś.
Spodziewaj się ode mnie kolejnego maila na temat selfpublishingu oraz tworzenia i sprzedaży własnych produktów w Internecie.
Do przeczytania!
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl
PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
Pełne archiwum newsletterów »
Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
Linki do wszystkich materiałów z newslettera »
PS 2. Polecam Ci też nasze akademie:
Akademia Self-Publishing »
Akademia Tworzenia Kursów »
Akademia Tworzenia Ebooków »
Akademia Twórcy Internetowego »