Jak odzyskać 21% nieopłaconych zamówień? 🛒 🛍️

Cześć !

Wielkie dzięki za lekturę mojego ostatniego newslettera, tj. 33 nowe artykuły 📝 Akademia Self-Publishingu 🎓.

Cała kampania miała wskaźnik open rate na poziomie 24,39%, co pokazuje, że jeszcze nie do końca udało mi się wygrzebać po „aferze spamowej”, którą opisywałem w zeszłym tygodniu.

Dostałem od Was sygnały, że i ostatnia wiadomość niektórym wylądowała w niepożądanym folderze, dlatego z mojej strony serdeczna prośba o dodanie dwóch adresów e-mail:

Do Twojej książki adresowej w programie pocztowym lub skrzynce webowej.

A jeżeli ten e-mail jakimś cudem znów trafił to spamu, to proszę wyciągnij go do skrzynki odbiorczej. To pomoże na przyszłość.

Co jeszcze można zrobić, gdyby przydarzyła Ci się taka sama sytuacja? Dodaj powyższą prośbę do automatyzacji wysyłanej przy zapisie na newsletter. Wysyłaj jeszcze więcej ciekawych treści i testuj przed wysyłką jak najlepszym narzędziem. To najważniejsze porady.

Zobaczymy wspólnie, jakie będą tego efekty…


Case study: Jak odzyskaliśmy dla klientów SalesCRM aż 21% nieopłaconych zamówień w 2021 roku?

 

Czy może być coś gorszego, niż klienci porzucający koszyk? Gdy już dodali produkt, ale nie zdecydowali się dokończyć swojego zamówienia? Otóż okazuje się, że… tak, może być coś gorszego.

Mówię tu o sytuacji, w której Twój kupujący złoży u Ciebie nowe zamówienie, ale z różnych powodów nie udaje mu się go opłacić.

Masz wówczas zawartą umowę, dane klienta, informacje o wybranym produkcie, jednak płatność niestety nigdy nie dociera… To boli! 😢

Na myśl przychodzi od razu kilka „ręcznych” sposobów na walkę z nieopłaconymi zamówieniami, które są dość czasochłonne (np. telefon do klienta). Wiedząc jednak, że takie sytuacje się zdarzają, warto postawić na automatyzację całego procesu.

Zapraszam Cię do lektury poniższego case study, w którym opisuję cały mechanizm odzyskiwania nieopłaconych zamówień, które na co dzień stosujemy u klientów IMKER korzystających z naszego systemu SalesCRM.. Przedstawiam też dane o skuteczności tego rozwiązania:

 


Kalendarz okazji marketinowych na luty 📅

Ostatni tydzień stycznia to świetna okazja na zaplanowanie akcji marketingowych na luty.

Jeżeli ten temat jeszcze się u Ciebie nie pojawił, to przychodzę z pomocą i listą najciekawszych wydarzeń, przy okazji których możesz przypomnieć swoim odbiorcom o swoich produktach.

W lutym najważniejsze będą według mnie Walentynki, Dzień Singla, Tłusty Czwartek oraz start i koniec Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Warto jeszcze przyjrzeć się świętom nietypowym (Dzień Kota!), których pełne zestawienie odnajdziesz np.  tutaj.

Kalendarz na luty 2022 przedstawia się następująco:

Zaplanuj swoje komunikaty sprzedażowe z wyprzedzeniem i pamiętaj, by uwzględnić kilka dni na wysyłkę złożonych zamówień po przeprowadzeniu kampanii.

Chyba, że wysyłasz paczki razem z nami w IMKER  to spokojnie jeden, maksymalnie 2 dni robocze wystarczą 😎

Ankieta dla subskrybentów 📝

Jako, że powoli zbliżam się do roku regularnych publikacji tego newslettera, przygotowałem dla Ciebie krótką ankietę do wypełnienia..

Chcę, by każdy kolejny e-mail ode mnie coraz lepiej odpowiadał na Twoje aktualne potrzeby. Bez informacji zwrotnej ciężko jednak wybierać ścieżki do skręcenia…

Dlatego serdecznie proszę o dosłownie 2-3 minuty Twojego czasu na uzupełnienie formularza.

Oczywiście podzielę się wynikami!


Na zakończenie

Zapraszam na Twittera do wątku zawierającego 12 prostych, odręcznych rysunków, które mogą sprawić, że zmienisz swoje podejście do niektórych aspektów biznesu i życia (link).

Jeden z moich faworytów – inwestuj długoterminowo:

Spodziewaj się zatem kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.


Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl


PS. Pomyśl proszę o jednej osobie, której spodobałyby się treści z tego newslettera… I śmiało podaj tego maila dalej 🙏

Przygotowałem nawet specjalną podstronę, na którą możesz odesłać znajomą lub znajomego: https://imker.pl/newsletter/.

Wielkie dzięki! 🤟

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup