Dzień dobry! 🖐️
Z moich obserwacji wynika, że początkujących Twórców internetowych można podzielić na te dwa typy.I chociaż bycie tym drugim na pewno brzmi o wiele bardziej ekscytująco ✨, to ostrzegam – NIE WARTO!
Typ pierwszy: 👷 TWÓRCA-BUDOWNICZY
Od razu bierze się do roboty (i tej roboty się nie boi) 💪 Doskonale rozumie pojęcie “budowania społeczności”, dlatego cegła po cegle, post po poście buduje swoje audytorium 🧱
Gdy popatrzysz na jego drogę Twórcy, możesz stwierdzić „nic spektakularnego, gość po prostu układał cegły od kilku lat…”.
Fakty są takie, że efekty końcowe robią wrażenie! Zaangażowana, spora społeczność i masa wartościowych treści!
Do tego komplet różnych produktów sprzedawanych przez narzędzia od Imker i pozamiatane!
Ale…
Bardzo często widzę jednak, że osoby rozpoczynające swoją przygodę z działalnością w Internecie wolą stać się…
Typ drugi: 🧙 TWÓRCA-CZARODZIEJ
No cóż, magia brzmi lepiej niż ciężka praca, prawda?
W praktyce ścieżka Twórcy-czarodzieja zazwyczaj wygląda tak: nasz czarodziej (lub nasza czarodziejka) najpierw próbuje odnaleźć zaklęcie, które pozwoli mu zebrać ogromną społeczność w kilka dni.
Praca nad wartościowym contentem? To tylko iluzja.
Wrzuci post to tu, to tam, ale nigdy nie wiesz, kiedy możesz się spodziewać kolejnych treści – one po prostu wyskakują jak królik z kapelusza 🎩
A na koniec, kiedy w kilka tygodni (o miesiącach nie wspominając) na jego koncie nie pojawią się nagle setki tysięcy obserwujących, robi magiczną sztuczkę – znika! ✨
Może zdarzy się czarodziej wyjątkowo obdarzony szczęściem i uda mu się wybić, zanim pozbawiony zapału zwieje z Internetu…
Lecz jeśli na poważnie chcesz zostać Twórcą w Internecie, przygotuj się na ścieżkę budowniczego 💪
Nikt nie mówi, że będzie łatwo, ale jestem przekonany, że WARTO!
A teraz czas na:
📰 Materiały warte Twojego kliknięcia
➡️Jak w praktyce podejść do organizacji webinaru »
Niall Ratcliffe podzielił się pięcioma głównymi lekcjami, które wyniósł z poszukiwań swojego idealnego podejścia do organizacji webinarów. Od opracowania landing page z zapisem, po rzeczy, które trzeba wykonać po całym wydarzeniu. A po drodze wyniki przeprowadzonych eksperymentów. Warto zajrzeć!
➡️ Jak serwisy społecznościowe reagują na linki umieszczane w treściach? »
Za każdym razem kiedy chcesz zamieścić link w swoich materiałach w social media, to masz z tyłu głowy myśl „papa zasięgi…”? Jeżeli tak, to zapoznaj się z tym artykułem i wtedy będziesz wiedzieć, czy za hiperłącze we wpisie obrywasz czy nie.
➡️Newslettery w stylu pop-up – znasz coś takiego? »
Opcji prowadzenia newsletterów jest wiele, od takich regularnych jak mój (co tydzień w Twojej skrzynce!) po inne opcje. Ale czy znasz newslettery w stylu pop-up? To serie wiadomości z ustalonym początek i końcem, które dotyczą jakiegoś tematu. Nie musisz ciągnąć ich w nieskończoność, a w powyższym linku znajdziesz bardziej szczegółowe wyjaśnienie tego, jak działają wraz z przykładami.
✉️ Dołącz do 358 osób zapisanych na mój webinar o prowadzeniu własnego newslettera!
W momencie kiedy piszę te słowa 358 osób zapisało się na całkowicie bezpłatny webinar na temat prowadzenia newslettera, który poprowadzę już 11 grudnia o godzinie 19:00!
To spotkanie będzie dla Ciebie idealnie, jeżeli:
✅ dopiero myślisz nad własnym newsletterem, ale chcesz wiedzieć, jakie będziesz miał/a z tego korzyści,
✅ chcesz nauczyć się pisać angażujące treści, które przyciągną uwagę i zwiększą otwieralność Twoich maili,
✅ jesteś otwarty/a na pomysły i szukasz inspiracji,
✅ interesuje Cię, jak przekształcić swój newsletter w skuteczne narzędzie sprzedaży.
Liczę na Twoją obecność!
Przejdę przez cały proces – od budowania bazy, po strategie, które sprawią, że Twoje maile będą, nie będą lądowały w koszu, 🗑️
a Twoja społeczność będzie angażowała się, w to co tworzysz!
Zapisz się na webinar, klikając w link poniżej 👇
Co słychać w Imker? Za moment nowy wygląd koszyka, ale najpierw musimy wysłać tysiące paczek
Jesteśmy na finiszu prac nad nowym wyglądem koszyka sprzedażowego / zakupowego w narzędziach Imker.
Choć dotychczasowa wersja jest ciągle niesamowicie skuteczna, nie zatrzymujemy się tylko lada moment wprowadzimy więcej usprawnień.
Poniżej szybka prezentacja nowego rozwiązania – będę wdzięczny za informacje zwrotne od Ciebie!
Zanim jednak ten koszyk będzie dostępny, jesteśmy w trakcie wysyłki tysięcy zamówień u naszych klientów w ramach naszej usługi fulfillment (do dyspozycji!).
Po prostu to niesamowite jak niektórzy ograli temat Black Friday / Cyber Monday u siebie i zbieram wnioski z tych wydarzeń, by móc się nimi z Tobą podzielić w kolejnych wydaniach newslettera.
Jesteś tym zainteresowana / zainteresowany?
📈 Na zakończenie: Oto, co trzeba zrobić jeżeli faktycznie chcesz sprzedawać swoje produkty/usługi!
Trochę z przymróżeniem oka jeżeli chodzi o liczby, ale generalnie ten wpis znaleziony na X (dawny Twitter) jest pełen konkretów.
Punkt 1 – złoto!
Tyle na dziś.
W przyszłym tygodniu opiszę różne podejścia do preorderów własnej książki – wszystko po to, by jak najszybciej osiągnąć zwrot z inwestycji i zacząć zarabiać.
Do przeczytania!
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / https://imker.pl
PS. Pamiętaj, że masz cały czas dostępne:
👉 Pełne archiwum newsletterów »
👉 Biznesplan do analizy opłacalności wydania książki » (dla selfpublisherów i nie tylko)
👉 Linki do wszystkich materiałów z newslettera »
PS 2. Polecam Ci też nasze akademie:
🎓 Akademia Self-Publishing »
🎓 Akademia Tworzenia Kursów »
🎓 Akademia Tworzenia Ebooków »
🎓 Akademia Twórcy Internetowego »