Bestseller audio w mniej, niż 20 godzin? 🎙️ Case study sprzedaży podcastu Joanny Okuniewskiej

Cześć!

 

Dziękuję Ci za lekturę mojego ostatniego newslettera, tj. Jak odzyskać 21% nieopłaconych zamówień?🛒🛍️.

Niestety nie wiem, jaki ta kampania miała finalny wskaźnik open rate (szacuję ok. 13-15%), gdyż po kolejnej sytuacji z umieszczeniem mojego maila w spamie i braku wsparcia ze strony dostawcy oprogramowania do email marketingu, zdecydowałem się na przeprowadzenie szybkiej zmiany platformy do wysyłek.

Ten mail wysyłam do Ciebie z ConvertKit i zobaczymy, czy w zakresie doręczalności zauważymy wspólnie konkretną poprawę.

Co jest ważne przy zmianie platformy do e-mail marketingu i o czym warto pamiętać?

➡️ Konfiguracja nowego konta
➡️ Opracowanie nowego szablonu e-maila
➡️ Eksport subskrybentów z jednego systemu i import w drugim
➡️ Przeniesienie automatyzacji
➡️ Utworzenie nowych formularzy zapisu
➡️ Ustawienie nowej wiadomości potwierdzającej zapis
➡️ Implementacja nowych formularzy na Twojej stronie
➡️ Testy wszystkiego (wielokrotne)

Jeżeli postanowisz kiedyś zmieniać oprogramowanie do e-maili, to powyżej masz gotową listę. Całość udało się spiąć w ciągu jednego dnia roboczego, więc tempo było solidne.


Ankieta dla subskrybentów – liczę na Twój głos!

Przypominam o ankiecie dla subskrybentów newslettera. Serdecznie proszę o dosłownie 2-3 minuty Twojego czasu na uzupełnienie formularza:

 

Dzięki Twoim odpowiedziom będę mógł przygotowywać jeszcze lepsze treści!


Bestseller audio w 20 godzin, czyli jak Joanna Okuniewska sprzedała ponad 10 000 egzemplarzy jednego odcinka podcastu w rekordowym czasie? [case study]

Bestseller audio w 20 godzin

Joanna Okuniewska to autorka dwóch superpopularnych podcastów: Tu Okuniewska oraz Ja i moje przyjaciółki idiotki, które w sumie zanotowały dziesiątki milionów odsłuchów i od 3 lat są w czołówkach najpopularniejszych podcastów w Polsce. Niedawno zapowiedziała zakończenie tej drugiej serii i publikację ostatnich odcinków z nią związanych.

W niedzielę 30 stycznia 2022 r. jeden z tych finalnych epizodów miał swoją premierę w wyjątkowej formie. Całość została wydana jako specjalny odcinek charytatywny, z którego dochód ze sprzedaży zostanie przekazany do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Ten pomysł spotkał się z rewelacyjnym przyjęciem fanów Joanny Okuniewskiej. W niecałe 20 godzin od premiery, słuchaczki i słuchacze kupili bowiem ponad 10 tysięcy egzemplarzy odcinka podcastu!

Bestseller audio w mniej, niż jeden dzień? Tak, zgadza się! Z poniższego artykułu dowiesz się, jak to wszystko było możliwe (od strony zaplecza i nie tylko).


Co sprawia, że klikasz w konkretne wideo na YouTube?

YouTube analiza

Polecam jeszcze ciekawy materiał Justina Jacksona o jego analizie tematu klikalności wideo na YouTube oraz pracach nad zwiększeniem popularności nagrań.

Autor szczegółowo opisuje cały proces i pokazuje, jak wyglądały kolejne etapy tworzenia jego zdaniem najskuteczniejszych opisów i grafik do YouTube’a.

To bardzo dobry punkt wyjściowy do Twoich działań w tym zakresie + na końcu artykułu znajdziesz listę kilku prostych sposobów na zwiększanie liczby wyświetleń. Działaj!


Spodziewaj się zatem kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

PS. Poleć proszę ten newsletter jednej osobie. Przygotowałem nawet specjalną podstronę, na którą możesz odesłać znajomą lub znajomego: https://imker.pl/newsletter/. Wielkie dzięki! 🤟

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup