Jak codziennie sprzedawać swoje książki na Facebooku? 🤝🏻

 

Cześć !

W dzisiejszym newsletterze chcę Cię zaprosić do dwóch konkretnych aktywności.

Zaczynajmy!


1) Kup tę książkę

Na temat książki Minimalistyczny przedsiębiorca pisałem szczegółowo tydzień temu.

Teraz piszę wprost: To w mojej ocenie najlepszy zagraniczny tytuł dla Twórczyń i Twórców, jaki pojawi się w tym roku w Polsce*.

*Oczywiście ocena jest subiektywna, bo jestem współwydawcą 🙂

Po prostu kup tę książkę!

Jeszcze tylko dzisiaj z kodem IMKERPL zyskasz darmową dostawę.

Taka porcja wiedzy zdecydowanie jest jednak warta swojej ceny:


2) Przeczytaj case study o sprzedaży książek przez reklamy na Facebooku

Bardzo często w swoim newsletterze wspominałem o budowaniu społeczności wokół swojej aktywności w sieci.

Tymczasem Mateusz Żłobiński z Salaterka.pl  (klient IMKER, korzystający z SalesCRM, a przy okazji Czytelnik tego newslettera, którego serdecznie pozdrawiam!) na blogu Michała Szafrańskiego) nie tylko pokazuje, że nie trzeba mieć olbrzymiego audytorium by sprzedawać książki, ale też krok po kroku DOKŁADNIE przedstawia, jak to robił do tej pory.

W obszernym, mającym chyba ponad 100 tysięcy znaków case study (!!!) pt. 3.000.000+ zł przychodu z książek dietetycznych, czyli jak zarabiać dzięki reklamom Facebook [case study Salaterka.pl]  Mateusz pokazuje dokładnie:

  • przykłady używanych reklam,
  • dokładną analizę skuteczności kampanii,
  • dokładny harmonogram podejmowanych działań,
  • podsumowanie wszystkich kosztów i wygenerowanych przychodów,
  • a także przykłady nierzetelności agencji marketingowych, które zapowiadały efektywne wsparcie działań reklamowych.

W oczekiwaniu na zamówioną książkę Minimalistyczny przedsiębiorca (bo w końcu działasz na podstawie moich dobrych rad, prawda? :)), przygotuj sobie solidną herbatę czy kawę i przeczytaj cały ten materiał.

Następnie krok po kroku wdróż i zacznij sprzedawać swoje książki według przedstawionej ścieżki.

Jeżeli będzie to miało dla Ciebie ekonomiczny sens – kontynuuj!

Na pewno jednak nie przejdź obok tego materiału obojętnie.

To najlepsze case study o promocji książek na Facebooku. jakie kiedykolwiek widziałem.


Spodziewaj się kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.


Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik /imker.pl

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup