3,5 tys. klientów w tydzień na szkoleniu online? Case study 🚀

Dzień dobry!

Oto #61 wydanie newslettera dla Twórczyń i Twórców, które wysyłam co wtorek do Ciebie.

Ostatnia kampania, tj. Crowdfunding czy przedsprzedaż w self-publishingu? 📚 A jakby to połączyć? 💡, miała współczynnik open rate na poziomie 44,7%. Dzięki za lekturę!

Dzisiaj polecam Ci najnowszy, konkretny artykuł mojego autorstwa:


3,5 tys. klientów w tydzień podczas przedsprzedaży szkolenia online? Case study Atlas Pasywnego Inwestora

Wczoraj, 4 kwietnia 2022 roku o 21:00, zakończyła się oficjalna przedsprzedaż internetowego szkolenia Atlas Pasywnego Inwestora.

Od samego początku obserwowałem działania marketingowe związane z tym projektem i uważam, że każda osoba, która chce w przyszłości sprzedać podobny produkt powinna zainspirować się Atlasem.

Nie chodzi mi tutaj tylko skalę działania osób stojących za projektem czy uzyskany wynik (zależny od wielu aspektów opisanych w case study), ale ogólnie o długoterminowe podejście do tematu sprzedaży swoich szkoleń online.

Zapraszam do mojego spojrzenia „na gorąco” na kampanię Atlasu Pasywnego Inwestora z przemyśleniami dla każdego, kto chce sprzedawać własne produkty w Internecie!


Spodziewaj się zatem kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży własnych produktów w Internecie w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

PS Mam do Ciebie prośbę – poleć proszę ten newsletter jednej osobie. Przygotowałem nawet specjalną podstronę, na którą możesz odesłać znajomą lub znajomego: https://imker.pl/newsletter/.

Wielkie dzięki! 🤟

PS 2 #PomagamUkrainie

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup