Nie brakuje Ci kreatywności i coraz częściej myślisz o tym, by zacząć dzielić się swoją twórczością z szerokim gronem odbiorców? A może zależy Ci na tym, by móc połączyć przyjemne z pożytecznym i zarabiać na swojej pasji? Jeśli tak, to znaczy, że nasza Akademia Twórcy Internetowego powstała właśnie dla Ciebie.
Przygotowaliśmy zbiór najważniejszych informacji i praktycznych porad dla każdego, kto chce zaistnieć w sieci. Przydadzą Ci się niezależnie od tego, czy publikujesz ebooki, kursy online, czy tworzysz content skupiony na szeroko pojętej rozrywce. Sprawdź, czego dowiesz się ze wpisów z tej serii!
Znajdź niszę, a potem wykreuj silną i autentyczną markę
Wszyscy doskonale wiemy, że początki są najtrudniejsze. Zaczniemy więc od wyjaśnienia, w jaki sposób możesz znaleźć swoją niszę w wirtualnym świecie. Dowiesz się, dlaczego analiza konkurencji jest tak istotna i jak możesz wykorzystać swoje zainteresowania i pasje do zdobycia rozpoznawalności w internecie.
Gdy już będziesz wiedział, co zamierzasz robić, zajmiemy się procesem budowania silnej i autentycznej marki. W końcu to ona stanowi podstawę sukcesu i zapewni Ci rynkową przewagę. To coś więcej niż ładne logo i współgrająca z nim paleta barw. To przede wszystkim Twoja historia, wartości, które wyznajesz i sposób, w jaki komunikujesz się ze swoją publicznością. Kreując markę, pamiętaj o spójności i byciu szczerym. Szybko przekonasz się, że to się po prostu opłaca.
Poznaj swoich obserwatorów i zbuduj zaangażowaną społeczność
Swoją twórczość musisz komuś pokazać, prawda? Właśnie dlatego w kolejnych wpisach skupimy się na tym, jak zdefiniować grupę docelową i jak określić, w których zakątkach internetu możesz spotkać jej członków. Zajmiemy się najpopularniejszymi platformami społecznościowymi, takimi jak:
- X
- LinkedIn.
Przybliżymy Ci ich charakterystykę i przeanalizujemy, jak wykorzystać je do budowania zaangażowanej społeczności wokół Twojej marki. Odpowiemy na pytanie, czy musisz być obecny we wszystkich tych miejscach, aby odnieść sukces. Poznasz przydatne funkcje i narzędzia poszczególnych mediów społecznościowych, które ułatwią Ci pozostanie w kontakcie z odbiorcami. Dowiesz się też, jak przygotowywać treści, by były dopasowane do konkretnych platform.
Tworzenie listy adresowej i atrakcyjnego newslettera
Każdy twórca internetowy chce dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób. Aby Ci to umożliwić, wyjaśnimy, jak stworzyć listę adresową i zyskać tym samym bezpośredni kontakt ze swoimi obserwatorami. Nie zabraknie kreatywnych pomysłów i myślenia strategicznego.
Powiemy też o przepisach prawnych, których trzeba przestrzegać, by nie narazić się na nieprzyjemne konsekwencje. Zdradzimy jak przygotować atrakcyjny, wartościowy newsletter. Co powinien zawierać oraz jak często go wysyłać.
Darmowy produkt – korzyści, które Ci przyniesie
Z naszej Akademii Twórcy Internetowego dowiesz się, dlaczego warto stworzyć darmowy produkt i udostępniać go swoim odbiorcom. Przedstawimy Ci potencjał tego narzędzia marketingowego i powiemy, co możesz dzięki niemu zyskać. Niezależnie od tego, czy będziesz oferował darmowego ebooka, wersję demo programu, czy bezpłatne próbki, szybko się przekonasz, że to znakomity pomysł na przekonanie do siebie potencjalnych klientów.
Co zrobić, by klienci chcieli kupować Twoje produkty?
Wiele osób, które dopiero pragną rozpocząć karierę w sieci, dopiero stawia pierwsze kroki w świecie biznesu. Zadbaliśmy więc o to, żeby w tej serii znalazły się materiały, z których dowiesz się, jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować.
Zrozumiesz, jak pokazać konsumentom, że Twoja oferta jest godna uwagi i jak przygotować asortyment, który będzie odpowiadał na potrzeby rynku. Zdobędziesz zaufanie klientów i nauczysz się zapewniać im profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.
Kluczowa rola landing page i sposoby na wzrost sprzedaży
Na końcu skupimy się na kluczowym narzędziu marketingowym, którym jest landing page. Wyjaśnimy, jak go zaprojektować i z jakich elementów powinien się składać, żeby jego efektywność była zadowalająca. Skupimy się zarówno na aspekcie merytorycznym, jak i wizualnym. Położymy nacisk na głównym celu strony, czyli na skłonieniu odwiedzających do podjęcia konkretnej akcji. Podpowiemy Ci, jak możesz go osiągnąć, poprzez stosowanie języka korzyści oraz zadbanie o estetyczny design. Podzielimy się też z Tobą kilkoma sprawdzonymi sposobami na zwiększenie sprzedaży i zintegrowanie strony z oprogramowaniem sprzedażowym, takim jak SalesCRM od Imker.
Jeżeli zamierzasz rozpocząć działalność w sieci, koniecznie zapoznaj się z naszą Akademią Twórcy Internetowego. Dzięki temu znacząco zwiększysz swoje szanse na odniesienie sukcesu i zyskanie rozpoznawalności oraz zbudowanie oryginalnej i autentycznej marki. Bez względu na to, czy tworzysz kursy online, ebooki, podcasty, czy grafiki, w Imker udzielimy Ci wsparcia i pomożemy w prowadzeniu biznesu. Weźmiemy na siebie marketing, logistykę i wszystkie inne aspekty, abyś mógł zająć się tym, co najważniejsze, czyli swoją twórczością. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!