Cześć!
Dziękuję za bardzo dobry odbiór mojej ostatniego newslettera, pt. 📚 Mixtape dla Twórczyń i Twórców ⏩ vol. 6. Wtorkowa wiadomość miała współczynnik open rate na poziomie 40,7%!
Przechodząc do dzisiejszego tematu…
Musisz wiedzieć, że…
Twoja robota nie kończy się na samym zamówieniu!
To była jedna z pierwszych rzeczy, której nauczyłem się w świecie e-commerce. To było takie zadanie do wykonania, które dawało efekt w dłuższej perspektywie, a nie tylko tu i teraz.
Kiedy znaczna grupa sprzedawców skupiała się tylko na finalizacji zamówień, w swoich sklepach internetowych poszedłem o krok dalej i zależało mi na tym, żeby cały proces po sprzedaży był równie dobry,
co przed / w jej trakcie.
Oprócz prostego koszyka i łatwego procesu składania zamówienia, Klient po prostu musiał mieć informacje o nadanej paczce. Nie mogło też zabraknąć sprawdzenia, czy paczka do niego dotarła i czy jest zadowolony z zakupów.
Podobnie jest w świecie Twórczyń i Twórców.
Jeżeli już oferujesz swój produkt odbiorcom, to pewnie dobrze wiesz, że Twoja robota nie kończy się na jego zamówieniu.
Musisz go odpowiednio dostarczyć, a także zadbać, by Kupujący z niego skorzystał i – bardzo często – by zdobytą wiedzę wykorzystał w praktyce.
Do ogarnięcia tego procesu do A do Z potrzebujesz dobrej komunikacji i odpowiednich narzędzi.
Właśnie z taką myślą od początku tworzymy oprogramowanie do sprzedaży SalesCRM.
Wspólną cechą systemu jest bardzo prosta, właściwie 1-krokowa ścieżka zakupowa (z możliwością upsell i personalizacją wyglądu pod Ciebie) oraz komunikacja poprzez odpowiednie statusy zamówień.
Dla Ciebie i Twoich Klientów analizowaliśmy wiele różnych ścieżek i poszliśmy o kilka kroków dalej.
W zależności od tego, co oferujesz:
➡️ Jeżeli sprzedajesz produkty fizyczne = w SalesCRM integracje z przewoźnikami, generowanie list do pakowania czy zbiorcze generowanie etykiet na paczki (możesz wręcz cały ten proces oddać do fulfillmentu).
➡️ Jeżeli sprzedajesz ebooki = w SalesCRM wysyłasz pliki bezpośrednio na email kupującego, masz opcję zabezpieczeń w postaci liczby dni na pobranie oraz unikalne linki generowane dla każdego użytkownika ze sprawdzaniem liczby pobrań.
➡️ Jeżeli sprzedajesz audiobooki = poprzez SalesCRM Twój klient otrzymuje dane do logowania do platformy streamingowej tresci.online z opcjami znanymi z aplikacji do słuchania (opisywałem rozwiązanie np. w newsletterze Audiobook, podcast 🎧 – jak sprzedawać treści do słuchania? 💰).
➡️ Jeżeli sprzedajesz kursy online… No właśnie!
Do teraz nie mieliśmy odpowiedniego rozwiązania dla osób sprzedających produkty w tej formie. Dzięki integracjom SalesCRM komunikował się z wybranym systemem do kursów i Twój klient otrzymywał login i hasło…
Od dzisiaj zamiast przekierowywać swojego klienta do rozwiązania innego operatora, masz możliwość uruchomienia nowej platformy kursów w rozwiązaniu oferowanym przez IMKER!
Całość nazwaliśmy PlatformaKursow.online. Oprogramowanie opieramy
o jeden z najlepszych w naszej ocenie systemów open source do kursów online.
Na PlatformaKursow.online od IMKER już teraz możesz:
❇️ założyć dowolną liczbę kursów
❇️ stworzyć moduły lekcji oraz poszczególne zajęcia
❇️ wstawić dowolne treści do lekcji, wideo oraz pliki do pobrania
❇️ ustawić quizy na zakończenie danej sekcji czy zadania do wykonania dla swoich studentów
❇️ dodać sekcję komentarzy do wybranych zajęć i/lub uruchomić wewnętrzne forum dyskusyjne dla całego kursu
❇️ dodać innych trenerów czy autorów kursu, którzy mogą dodawać treści
❇️ wystawić certyfikat na ukończenie danego kursu
❇️ i wiele innych.
Rozwiązanie jest świetnie dostosowane do urządzeń mobilnych, gdzie obecnie odbywa większość ruchu w Internecie ogółem.
PlatformaKursow od IMKER jest na etapie beta – zbieramy uwagi oraz szykujemy nowości do wdrożenia w nadchodzących miesiącach.
Myślę, że mamy już wszystkie potrzebne na początku opcje (co potwierdzają pierwsi Klienci płacący za rozwiązanie – dziękuję za Wasze zaufanie!).
Chcesz przetestować?
Z przyjemnością uruchomię dla Ciebie wersję demonstracyjną do testów – wystarczy, że odpowiesz na tego e-maila lub napiszesz na adres kontakt@imker.pl, a mój zespół pokieruje Cię dalej.
Na zakończenie, wróćmy do pierwszych zdań z tego maila.
Skoro wiesz, że Twoja robota nie kończy się na zamówieniu, przejrzyj proszę u siebie cały proces PO dokonaniu zakupu.
Sprawdź, czy Twój klient jest informowany o wysyłce, czy wszystkie komunikaty są precyzyjne, czy zwyczajnie czuję się zaopiekowany.
Jeżeli zauważysz, że czegoś brakuje, po prostu uzupełnij to jak najszybciej!
Spodziewaj się kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.
Za tydzień między innymi wyniki tej ankiety (jeszcze zdążysz wypełnić!)
—
Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl