Twoja robota nie kończy się na zamówieniu 🛠️

Cześć!

Dziękuję za bardzo dobry odbiór mojej ostatniego newslettera, pt. 📚 Mixtape dla Twórczyń i Twórców ⏩ vol. 6. Wtorkowa wiadomość miała współczynnik open rate na poziomie 40,7%!

Przechodząc do dzisiejszego tematu…

Musisz wiedzieć, że…


Twoja robota nie kończy się na samym zamówieniu!

To była jedna z pierwszych rzeczy, której nauczyłem się w świecie e-commerce. To było takie zadanie do wykonania, które dawało efekt w dłuższej perspektywie, a nie tylko tu i teraz.

Kiedy znaczna grupa sprzedawców skupiała się tylko na finalizacji zamówień, w swoich sklepach internetowych poszedłem o krok dalej i zależało mi na tym, żeby cały proces po sprzedaży był równie dobry,
co przed / w jej trakcie
.

Oprócz prostego koszyka i łatwego procesu składania zamówienia, Klient po prostu musiał mieć informacje o nadanej paczce. Nie mogło też zabraknąć sprawdzenia, czy paczka do niego dotarła i czy jest zadowolony z zakupów.

Podobnie jest w świecie Twórczyń i Twórców.


Jeżeli już oferujesz swój produkt odbiorcom, to pewnie dobrze wiesz, że Twoja robota nie kończy się na jego zamówieniu.

Musisz go odpowiednio dostarczyć, a także zadbać, by Kupujący z niego skorzystał i – bardzo często – by zdobytą wiedzę wykorzystał w praktyce.

Do ogarnięcia tego procesu do A do Z potrzebujesz dobrej komunikacji i odpowiednich narzędzi.

Właśnie z taką myślą od początku tworzymy oprogramowanie do sprzedaży SalesCRM.

Wspólną cechą systemu jest bardzo prosta, właściwie 1-krokowa ścieżka zakupowa (z możliwością upsell i personalizacją wyglądu pod Ciebie) oraz komunikacja poprzez odpowiednie statusy zamówień.

Dla Ciebie i Twoich Klientów analizowaliśmy wiele różnych ścieżek i poszliśmy o kilka kroków dalej.


W zależności od tego, co oferujesz:

➡️ Jeżeli sprzedajesz produkty fizyczne = w SalesCRM integracje z przewoźnikami, generowanie list do pakowania czy zbiorcze generowanie etykiet na paczki (możesz wręcz cały ten proces oddać do fulfillmentu).

➡️ Jeżeli sprzedajesz ebooki = w SalesCRM wysyłasz pliki bezpośrednio na email kupującego, masz opcję zabezpieczeń w postaci liczby dni na pobranie oraz unikalne linki generowane dla każdego użytkownika ze sprawdzaniem liczby pobrań.

➡️ Jeżeli sprzedajesz audiobooki = poprzez SalesCRM Twój klient otrzymuje dane do logowania do platformy streamingowej tresci.online z opcjami znanymi z aplikacji do słuchania (opisywałem rozwiązanie np. w newsletterze Audiobook, podcast 🎧 – jak sprzedawać treści do słuchania? 💰).

➡️ Jeżeli sprzedajesz kursy online… No właśnie!

Do teraz nie mieliśmy odpowiedniego rozwiązania dla osób sprzedających produkty w tej formie. Dzięki integracjom SalesCRM komunikował się z wybranym systemem do kursów i Twój klient otrzymywał login i hasło…


Od dzisiaj zamiast przekierowywać swojego klienta do rozwiązania innego operatora, masz możliwość uruchomienia nowej platformy kursów w rozwiązaniu oferowanym przez IMKER!

Całość nazwaliśmy PlatformaKursow.online. Oprogramowanie opieramy
o jeden z najlepszych w naszej ocenie systemów open source do kursów online.

Na PlatformaKursow.online od IMKER już teraz możesz:

❇️ założyć dowolną liczbę kursów

❇️ stworzyć moduły lekcji oraz poszczególne zajęcia

❇️ wstawić dowolne treści do lekcji, wideo oraz pliki do pobrania

❇️ ustawić quizy na zakończenie danej sekcji czy zadania do wykonania dla swoich studentów

❇️ dodać sekcję komentarzy do wybranych zajęć i/lub uruchomić wewnętrzne forum dyskusyjne dla całego kursu

❇️ dodać innych trenerów czy autorów kursu, którzy mogą dodawać treści

❇️ wystawić certyfikat na ukończenie danego kursu

❇️ i wiele innych.

Rozwiązanie jest świetnie dostosowane do urządzeń mobilnych, gdzie obecnie odbywa większość ruchu w Internecie ogółem.


PlatformaKursow od IMKER jest na etapie beta – zbieramy uwagi oraz szykujemy nowości do wdrożenia w nadchodzących miesiącach.

Myślę, że mamy już wszystkie potrzebne na początku opcje (co potwierdzają pierwsi Klienci płacący za rozwiązanie – dziękuję za Wasze zaufanie!).


Chcesz przetestować?

Z przyjemnością uruchomię dla Ciebie wersję demonstracyjną do testów – wystarczy, że odpowiesz na tego e-maila lub napiszesz na adres kontakt@imker.pl, a mój zespół pokieruje Cię dalej.

 

 


Na zakończenie, wróćmy do pierwszych zdań z tego maila.

Skoro wiesz, że Twoja robota nie kończy się na zamówieniu, przejrzyj proszę u siebie cały proces PO dokonaniu zakupu.

Sprawdź, czy Twój klient jest informowany o wysyłce, czy wszystkie komunikaty są precyzyjne, czy zwyczajnie czuję się zaopiekowany.

Jeżeli zauważysz, że czegoś brakuje, po prostu uzupełnij to jak najszybciej!


Spodziewaj się kolejnych wiadomości ode mnie na temat self-publishingu oraz sprzedaży książek w Internecie w najbliższym czasie.

Za tydzień między innymi wyniki tej ankiety (jeszcze zdążysz wypełnić!)

Pozdrawiam
Krzysztof Bartnik / imker.pl

facebook twitter youtube vimeo linkedin instagram whatsup