Centrum Pomocy SalesCRM

Klienci

Wszyscy klienci

Co możemy sprawdzić w dziale Wszyscy klienci?


    1. W dziale Wszyscy klienci uzyskasz dostęp do pełnej listy klientów, którzy dokonali zakupu w Twoim sklepie. Dział aktualizuje się automatycznie po złożeniu zamówienia przez nowego klienta. Znajdziesz go w zakładce Klienci -> Wszyscy.
    2. Ogólna lista klientów zawiera takie dane jak:
      • imię klienta
      • nazwisko klienta
      • liczba złożonych zamówień
      • ilość dni, które minęły od czasu ostatniego zakupu
      • data ostatniego zamówienia

  1. Jeżeli potrzebujesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje o danym kliencie, wciśnij Pokaż w prawym rogu ekranu. Dzięki temu otrzymasz dostęp do:
  • danych, jakie klient podał podczas składania zamówienia
  • informacji o zamówieniach
  • wiadomościach, które zostały wysłane do klienta

Masz również możliwość edytowania danych do wysyłki i do faktury za pomocą przycisku Edytuj albo możesz dodać osobę na czarną listę.


Dodawanie klienta ręcznie

Listę klientów możesz także rozbudować ręcznie. W tym celu kliknij znajdujący się u dołu ekranu przycisk +Nowy klient, a następnie uzupełnij formularz o następujące dane:

  • adres e-mail
  • zgoda na newsletter (opcjonalnie)
  • imię
  • nazwisko
  • nazwa firmy (jeżeli jest)
  • telefon
  • kraj
  • ulica
  • numer
  • lokal (jeżeli jest)
  • kod pocztowy
  • miejscowość

Po wypełnieniu wszystkich niezbędnych pól zaznacz Utwórz. Nowy klient właśnie został dodany do listy.

Gotowe! Właśnie poznałeś funkcjonalność zakładki Wszyscy klienci w SalesCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup