Centrum Pomocy SalesCRM

Klienci

Najwięcej wydali

Czego można się dowiedzieć, z działu Najwięcej wydali? 


Z działu Najwięcej wydali, uzyskasz przede wszystkim informacje o tym, którzy klienci wydali najwięcej pieniędzy na zakupy w Twoim sklepie. Możesz do niego przejść, wybierając Klienci -> Najwięcej wydali.

Po przejściu do działu Twoim oczom ukaże się zestawienie klientów rozpoczynające się od osoby, która przeznaczyła na zakupy najwięcej środków. Znajdziesz tam takie informacje jak:

  • imię klienta
  • nazwisko klienta
  • informację o liczbie złożonych zamówień
  • liczba dni, które minęły od momentu złożenia ostatniego zamówienia
  • data złożenia ostatniego zamówienia
  • ogólna wartość wszystkich zamówień złożonych przez klienta

Jeżeli zależy Ci na znalezieniu konkretnego klienta, to możesz skorzystać z opcji Wyszukaj znajdującej się u góry ekranu.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji o danym kliencie, wciśnij Pokaż po prawej stronie ekranu.

W tabelkach zebrane będą informacje o:

  • danych do wysyłki, jakie podał klient w trakcie składania zamówienia
  • danych do faktury
  • złożonym zamówieniu
  • produktach, jakie zamówił klient
  • wiadomościach wysłanych do klienta

Będziesz mógł również z edytować dane, jakie podał klient za pomocą przycisku Edytuj (możesz to zrobić również za pomocą przycisku Edytuj znajdującego się w głównym panelu) lub dodać osobę na Czarną listę.


Zaplanowane wiadomości

Uzyskasz także dostęp do panelu Zaplanowane wiadomości, w którym będziesz mógł zaplanować sekwencję przyszłych wiadomości, które będą wysyłane do klienta.

Jeżeli zechcesz stworzyć wiadomość, wybierz Nowa wiadomość. Następnie:

  • wskaż klientów, do których ma ona zostać wysłana.
  • ustaw nadawcę wiadomości
  • podaj treść wiadomości
  • wybierz termin wysłania wiadomości
  • opcjonalnie dodaj załącznik do wiadomości

Po uzupełnieniu wszystkich danych naciśnij Utwórz. Wiadomość zostanie wysłana do klientów w zaplanowanym przez Ciebie terminie.

Jeśli natomiast chcesz wysłać wiadomość, która została już wcześniej stworzona, to w panelu Zaplanowane wiadomości wybierz jej temat, a następnie kliknij Zaplanuj sekwencję.

Gotowe! Właśnie poznałeś zastosowania działu Najwięcej wydali w SalesCRM.

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup