Centrum Pomocy SalesCRM

Klienci

Czarna lista

Czarna lista – co to jest za opcja, jak działa, co możesz tam sprawdzić?


Na czarnej liście możesz umieścić klientów, którym nie chcesz sprzedawać swojego produktu, a także otrzymywać od nich wiadomości.

1. Czarną listę klientów znajdziesz w sekcji Klienci > Czarna lista.

2. Do wpisania klienta na czarną listę, potrzebujesz jego adresu e-mail.

3. Opcjonalnie możesz dodać komentarz, wyjaśniający wpisanie klienta na czarną listę.

4. Po wpisaniu adresu e-mail i ewentualnego komentarza – wciśnij przycisk dodaj adres.

5. W każdej chwili będziesz mógł usunąć klienta z czarnej listy, aby to zrobić wystarczy kliknąć przycisk usuń, który pojawia się w opcjach.

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak działa funkcja czarnej listy na SalesCRM!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup