Centrum Pomocy SalesCRM

Produkty

Karta produktu

Jak dodać Kartę produktu w SalesCRM?


W celu dodania Karty produktu w panelu SalesCRM przejdź do zakładki Produkty > Wszystkie. Następnie na liście produktów znajdź produkt, do którego chcesz dodać kartę i wybierz Pokaż.

Kolejno najedź kursorem na przycisk Karta produktu znajdujący się u dołu ekranu.

Na ekranie pojawi się formularz. Uzupełnij w nim następujące dane:

  •  zaznacz Aktywność
  • Tytuł SEO np. [KSIĄŻKA] Skuteczna reklama na Facebooku
  • Opis dla SEO (opcjonalnie)
  • Tagi dla SEO (opcjonalnie)
  • Opis produktu
  • Godziny wysyłki (opcjonalnie)
  • Tekst po przekroczeniu godziny wysyłki (opcjonalnie)
  • Dodatkowe informacje o wysyłce (opcjonalnie)
  • Zdjęcia produktu – maksymalnie możesz dodać trzy zdjęcia
  • Atrybuty produktu (opcjonalnie)
  • Recenzje (opcjonalnie)
  • Dodatkowe sekcje (opcjonalnie)

Po wprowadzeniu wszystkich informacji kliknij Utwórz.

Gotowe! Właśnie dodałeś kartę produktu!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup