Centrum Pomocy SalesCRM

Twoje początki w SalesCRM

Strona do zbierania adresów

Strona do zbierania adresów to darmowe narzędzie w SalesCRM, dzięki któremu możesz rozpocząć budowanie własnej listy mailingowej.


Dla kogo jest strona do zbierania adresów?

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z newsletterem i chcesz sprawdzić, jak duże będzie Twoje grono odbiorców – to rozwiązanie jest dla Ciebie.

Adresy e-mail zebrane na stronie pojawią się automatycznie w Twoim systemie SalesCRM. Dzięki temu możesz:

  • wysyłać mailingi,

  • badać ilość otwarć wiadomości,

  • rozwijać swoją bazę odbiorców w prosty sposób.


1. Utwórz stronę do zbierania adresów

  1. Przejdź do zakładki Wiadomości -> Strona do zbierania adresów.

  2. Rozpocznij konfigurację od ustawienia wiadomości, które trafią do klientów.

2. Skonfiguruj wiadomości

  1. Określ nadawcę wiadomości.

  2. Ustal treść maila, jaki klient otrzyma po zostawieniu swojego adresu e-mail.

  3. W treści maila musisz użyć znacznika {{SIGN_UP_NEWSLETTER_LINK}} – bez niego klient nie potwierdzi swojego zapisu.

3. Dodaj stronę z podziękowaniem

Po zapisie klient powinien zobaczyć potwierdzenie. Masz dwie opcje:

  • użyć własnej strony – wówczas należy wkleić do niej odpowiedni link,

  • utworzyć nową, prostą stronę z podziękowaniem w SalesCRM.

4. Skonfiguruj treść strony zapisu

  1. W zakładce konfiguracji aktywuj stronę.

  2. Wpisz treść, jaka ma się pojawić obok okienka zapisu.

  3. Po aktywacji system automatycznie wygeneruje adres strony w formacie: nazwasystemu.salescrm.pl/newsletter

Twoja strona do zbierania adresów może wyglądać tak:

5. Wysyłanie kampanii do zapisanych klientów

Kiedy zbierzesz już adresy, możesz wysyłać do nich wiadomości:

  1. Przejdź do zakładki Klienci -> Analiza sprzedaży.

  2. Odfiltruj klientów, którzy wyrazili zgodę na zapis do newslettera.

  3. Kliknij Wyślij wiadomość do wszystkich odfiltrowanych klientów.

  4. Pojawi się opcja stworzenia i wysłania nowej kampanii mailingowej.


Warto wiedzieć

  • Strona do zbierania adresów to najprostszy i darmowy sposób na start z newsletterem.

  • Możesz kontrolować procent otwartych wiadomości.

  • Wszystkie adresy zapisują się w Twojej bazie w SalesCRM – masz je zawsze pod ręką.


👉 Od teraz możesz zbierać adresy e-mail i budować własną społeczność odbiorców!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup