Jak ręczenie zaksięgować płatność za zamówienie w panelu SalesCRM?
Jeżeli chcesz, ręcznie zaksięgować wpłatę w panelu SalesCRM na początku przejdź do zakładki Zamówienia i odnajdź zamówienie, które chcesz rozliczyć.
O możliwościach, jakie oferuje wyszukiwarka zamówień w SalesCRM, dowiesz się, klikając na TEN LINK.
Po wejściu w panel zamówienia, które chcesz rozliczyć, odnajdź przycisk Rozlicz zamówienie znajdujący się na dole ekranu.
Po wybraniu przycisku status zamówienia zostanie zmieniony na Opłacone i jeżeli wcześniej przeprowadziłeś integrację z systemem do faktur i rozliczeń, automatycznie zostanie wystawiona faktura do zamówienia.
Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak ręcznie zaksięgować płatność za zamówienie w panelu SalesCRM!
Ważna informacja!
- Jeżeli klient opłaci swoje zamówienie za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, to w takim przypadku ręczne zaksięgowanie zamówienia będzie koniecznością.