Centrum Pomocy SalesCRM

Płatności / integracje

Jak ręcznie zaksięgować płatność za zamówienie w panelu SalesCRM

Jak ręczenie zaksięgować płatność za zamówienie w panelu SalesCRM? 


Jeżeli chcesz, ręcznie zaksięgować wpłatę w panelu SalesCRM na początku przejdź do zakładki Zamówienia i odnajdź zamówienie, które chcesz rozliczyć.

O możliwościach, jakie oferuje wyszukiwarka zamówień w SalesCRM, dowiesz się, klikając na TEN LINK.

Po wejściu w panel zamówienia, które chcesz rozliczyć, odnajdź przycisk Rozlicz zamówienie znajdujący się na dole ekranu.

Po wybraniu przycisku status zamówienia zostanie zmieniony na Opłacone i jeżeli wcześniej przeprowadziłeś integrację z systemem do faktur i rozliczeń, automatycznie zostanie wystawiona faktura do zamówienia.

Gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak ręcznie zaksięgować płatność za zamówienie w panelu SalesCRM!


Ważna informacja!

  • Jeżeli klient opłaci swoje zamówienie za pośrednictwem przelewu tradycyjnego, to w takim przypadku ręczne zaksięgowanie zamówienia będzie koniecznością.
email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup