Centrum Pomocy SalesCRM

Płatności / integracje

Integracja SalesCRM z Baselinker

W jaki sposób zintegrować system SalesCRM z platformą Baselinker?


1. Integrację rozpoczynasz od zalogowania się na konto SalesCRM oraz Baselinker.

2. W SalesCRM przejdź do menu konfiguracja integracje > pozostałe > Baselinker.

3. Wybierz opcję edytuj.

4. Następnie logujesz się na konto Baselinker i dodajesz nową integrację systemu SalesCRM.

5. Po wybraniu opcji +dodaj integrację, należy dodać sklep. Aby zintegrować SalesCRM wybierz inny sklep.

6. Wówczas otworzy się nowe okno wraz z danymi do integracji.

7. W miejscu nazwa wyświetlana wpisz nazwę sklepu.

Skopiuj hasło komunikacji i wklej do SalesCRM w miejsce Hasło bezpieczeństwa. W SalesCRM możesz zakończyć integrację klikając aktualizuj.

Po poprawnie przeprowadzonej integracji w SalesCRM, możesz zakończyć ją w Baselinkerze. Skopiuj z systemu SalesCRM Endpoint (plik wymiany danych) i wklej w pole Plik wymiany danych w Baselinkerze.

Potwierdź przyciskiem zapisz.

8. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie grup statusów (zamówienia statusy zamówień > nowa grupa statusów > dodajemy statusów o nazwie sklepu).

9. Następnie uzupełniamy statusy zamówień, dodając po kolei każdy z nich (nowe zamówienianieopłaconeelektroniczne, oczekiwanie na dostawędo wysłaniawysłaneanulowane).

10. Ostatnim punktem jest powrót do integracji i uzupełnienie ustawień. Po wpisaniu odpowiednich danych w każdą z zakładek możemy przetestować połączenie.

11. Aby integracja działała poprawnie należy także wykonać: import aukcji allegro do Baselinker oraz powiązać te aukcje z nr ID produktu w SalesCRM.

Gotowe! Już wiesz w jaki sposób zintegrować SalesCRM z Baselinkerem!

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup