W jaki sposób zintegrować system SalesCRM z platformą Baselinker?
1. Integrację rozpoczynasz od zalogowania się na konto SalesCRM oraz Baselinker.
2. W SalesCRM przejdź do menu > konfiguracja > integracje > pozostałe > Baselinker.
3. Wybierz opcję edytuj.
4. Następnie logujesz się na konto Baselinker i dodajesz nową integrację systemu SalesCRM.
5. Po wybraniu opcji +dodaj integrację, należy dodać sklep. Aby zintegrować SalesCRM wybierz inny sklep.
6. Wówczas otworzy się nowe okno wraz z danymi do integracji.
7. W miejscu nazwa wyświetlana wpisz nazwę sklepu.
Skopiuj hasło komunikacji i wklej do SalesCRM w miejsce Hasło bezpieczeństwa. W SalesCRM możesz zakończyć integrację klikając aktualizuj.
Po poprawnie przeprowadzonej integracji w SalesCRM, możesz zakończyć ją w Baselinkerze. Skopiuj z systemu SalesCRM Endpoint (plik wymiany danych) i wklej w pole Plik wymiany danych w Baselinkerze.
Potwierdź przyciskiem zapisz.
8. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie grup statusów (zamówienia > statusy zamówień > nowa grupa statusów > dodajemy statusów o nazwie sklepu).
9. Następnie uzupełniamy statusy zamówień, dodając po kolei każdy z nich (nowe zamówienia, nieopłacone, elektroniczne, oczekiwanie na dostawę, do wysłania, wysłane, anulowane).
10. Ostatnim punktem jest powrót do integracji i uzupełnienie ustawień. Po wpisaniu odpowiednich danych w każdą z zakładek możemy przetestować połączenie.
11. Aby integracja działała poprawnie należy także wykonać: import aukcji allegro do Baselinker oraz powiązać te aukcje z nr ID produktu w SalesCRM.