SalesCRM - aktualizacje / blog produktowy

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

21 maja 2024

Dla wszystkich systemów działających na SalesCRM oraz korzystających z platformy STRIPE rozszerzyliśmy funkcję o nowe metody płatności.

Do tej pory po wybraniu płatności Stripe w koszyku, klient miał możliwość zapłaty jedynie kartą.

Od dziś rozszerzyliśmy tę funkcję i po przejściu do płatności, możliwy jest wybór płatności BLIK, Przelewy24 lub Klarna.

Integracja platformy Stripe jest niezwykla łatwa. Wystarczy pobrać Secret oraz Publishable key i zaimplementować klucze w SalesCRM.

Zapraszamy do sprawdzenia nowej opcji i wykorzystania jej w swoim systemie.

9 maja 2024

Dla wszystkich systemów działających na SalesCRM dodaliśmy funkcję znakowania plików elektronicznych w formacie PDF.

Do tej pory możliwe było ustawienie limitu dni oraz pobrań dla każdego produktu elektronicznego.

Od dziś rozszerzyliśmy tę funkcję o znak wodny.

Zaloguj się do systemu, przejdź do menu > produkty > wszystkie > + Dodaj nowy.

Po uzupełnieniu niezbędnych danych, następnym krokiem będzie wgranie pliku elektronicznego. Gdy dodasz plik PDF, system umożliwi uzupełnienie pola ze znakiem wodnym.

Możesz skorzystać z gotowych znaczników (wystarczy kliknąć, aby skopiować) lub wpisać własną treść.

 

Gdy ustawisz funkcję, każdy z Twoich klientów otrzyma oznakowany plik PDF. Treść znaku będzie widoczna na każdej stronie pliku, na samym dole strony. Znak wodny wyświetla się w kolorze szarym.

Zapraszamy do sprawdzenia nowej opcji i wykorzystania jej w swoim systemie.

24 kwietnia 2024

Podczas wyszukiwania zamówień, masz już możliwość odnalezienia go w systemie SalesCRM po numerze dokumentu (faktura oraz proforma).

Do tej pory namierzenie danego zamówienia, odbywało się poprzez wpisanie w polu wyszukiwania numeru zamówienia, imienia, nazwiska lub adresu e-mail.

Od teraz rozszerzyliśmy tę funkcjonalność i dostępna jest alternatywa w postaci wpisania numeru dokumentu, wygnerowanego w platformie SalesCRM.

Po zalogowaniu się do systemu, przejdź do menu > zamówienia > wszystkie. Następnie w polu wyszukiwania wpisz numer faktury, który chcesz odnaleźć:

 

 

Funkcja działa także w przypadku faktur proforma:

 

 

Numery wystawionych dokumentów w SalesCRM wraz z elektroniczną wersją do pobrania, znajdziesz na stronie danego zamówienia, w prawym górnym rogu, w sekcji Dokumenty sprzedażowe.

 

28 września 2022

Dla wszystkich systemów działających na SalesCRM zaktualizowaliśmy wygląd stron, z których Klienci mogą pobierać wersje cyfrowe zamówionych przez siebie produktów (ebooków, plików czy audiobooków).

20 września 2022

Podczas wprowadzania poprawek opisu funkcji sprawdzania, czy produkt został kupiony w przeszłości, postanowiliśmy dodać nową funkcję związaną z koszykiem i procesem zakupowym. Otóż dodaliśmy w SalesCRM możliwość wybrania, czy dany produkt będzie możliwy do zakupu tylko w momencie, kiedy w koszyku znajduje się inny produkt.

Takie rozwiązania pozwala na tworzenie nowych ścieżek zakupowych, np. Otrzymaj produkt A po wyjątkowej cenie 19,99 tylko jeżeli kupisz go z produktem B po normalnej cenie. W żadnym innym przypadku produkt A nie będzie możliwy do kupienia.

20 września 2022

Ze względu na wprowadzenie nowych opcji dotyczących streamingu wideo, zmieniliśmy sposób dodawania plików do pobrania przy okazji produktów elektronicznych.

Dodanie nowych opcji sprawiło jednak, że przestały prawidłowo działać sekcje w dziale Promocje związane z tworzeniem Bonów rabatowych oraz Gratisów.

Formularz związany z dodaniem plików został poprawiony w obu tych sekcjach i działają już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia w tym zakresie!

19 września 2022

Wprowadziliśmy poprawki programistyczne dotyczące generowania certyfikatów SSL przy wykorzystaniu opcji podpięcia własnej domeny (Konfiguracja -> Własna domena).

19 września 2022

Dla lepszej przejrzystości i wyjaśnienia działania opcji, zmieniliśmy jeden opis podczas dodawania i edycji produktu. Od teraz zamiast nagłówka „Zezwalaj na zakup pod warunkiem zakupu innego produktu”, pokazujemy Zezwalaj na zakup, jeżeli Klient wcześniej złożył zamówienie na jeden z tych produktów (system sprawdzi zamówienia złożone w przeszłości i na tej podstawie umożliwi zakup).

Gdy dodamy produkt, który ma wybraną tę możliwość, SalesCRM sprawdzi wszystkie archiwalne zamówienia klienta i na tej podstawie pozwoli lub uniemożliwi mu dokonanie zakupu poprzez odpowiedni komunikat w koszyku zakupowym.

Jeżeli użytkownik nie spełnia kryteriów, wówczas wyświetli mu się odpowiedni błąd podczas składania zamówienia.

Wygląd opcji po zmianach:

15 września 2022

Poprawiliśmy formularz wprowadzania danych do integracji z systemem szybkich płatności Tpay.

14 września 2022

Poprawiliśmy wygląd opcji upsell na urządzeniach mobilnych (chodzi o umiejscowienie nazwy produktu, ceny i przycisku „Dodaj do koszyka”). Dzięki temu maksymalnie wykorzystujemy miejsce na ekranach smartphone’ów.

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup