SalesCRM - aktualizacje / blog produktowy

Zapisz się! » do newslettera i odbierz Biznesplan dla self-publisherów!

28 września 2022

Dla wszystkich systemów działających na SalesCRM zaktualizowaliśmy wygląd stron, z których Klienci mogą pobierać wersje cyfrowe zamówionych przez siebie produktów (ebooków, plików czy audiobooków).

20 września 2022

Podczas wprowadzania poprawek opisu funkcji sprawdzania, czy produkt został kupiony w przeszłości, postanowiliśmy dodać nową funkcję związaną z koszykiem i procesem zakupowym. Otóż dodaliśmy w SalesCRM możliwość wybrania, czy dany produkt będzie możliwy do zakupu tylko w momencie, kiedy w koszyku znajduje się inny produkt.

Takie rozwiązania pozwala na tworzenie nowych ścieżek zakupowych, np. Otrzymaj produkt A po wyjątkowej cenie 19,99 tylko jeżeli kupisz go z produktem B po normalnej cenie. W żadnym innym przypadku produkt A nie będzie możliwy do kupienia.

20 września 2022

Ze względu na wprowadzenie nowych opcji dotyczących streamingu wideo, zmieniliśmy sposób dodawania plików do pobrania przy okazji produktów elektronicznych.

Dodanie nowych opcji sprawiło jednak, że przestały prawidłowo działać sekcje w dziale Promocje związane z tworzeniem Bonów rabatowych oraz Gratisów.

Formularz związany z dodaniem plików został poprawiony w obu tych sekcjach i działają już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia w tym zakresie!

19 września 2022

Wprowadziliśmy poprawki programistyczne dotyczące generowania certyfikatów SSL przy wykorzystaniu opcji podpięcia własnej domeny (Konfiguracja -> Własna domena).

19 września 2022

Dla lepszej przejrzystości i wyjaśnienia działania opcji, zmieniliśmy jeden opis podczas dodawania i edycji produktu. Od teraz zamiast nagłówka „Zezwalaj na zakup pod warunkiem zakupu innego produktu”, pokazujemy Zezwalaj na zakup, jeżeli Klient wcześniej złożył zamówienie na jeden z tych produktów (system sprawdzi zamówienia złożone w przeszłości i na tej podstawie umożliwi zakup).

Gdy dodamy produkt, który ma wybraną tę możliwość, SalesCRM sprawdzi wszystkie archiwalne zamówienia klienta i na tej podstawie pozwoli lub uniemożliwi mu dokonanie zakupu poprzez odpowiedni komunikat w koszyku zakupowym.

Jeżeli użytkownik nie spełnia kryteriów, wówczas wyświetli mu się odpowiedni błąd podczas składania zamówienia.

Wygląd opcji po zmianach:

15 września 2022

Poprawiliśmy formularz wprowadzania danych do integracji z systemem szybkich płatności Tpay.

14 września 2022

Poprawiliśmy wygląd opcji upsell na urządzeniach mobilnych (chodzi o umiejscowienie nazwy produktu, ceny i przycisku „Dodaj do koszyka”). Dzięki temu maksymalnie wykorzystujemy miejsce na ekranach smartphone’ów.

13 września 2022

Dodaliśmy możliwość wyboru domyślnej serii numeracji dla faktur VAT dla integracji sklepów działających na SalesCRM, które korzystają z oprogramowania do wystawiania dokumentów sprzedaży wFirma.pl.

Przyda się to tym sprzedawcom, którzy korzystają z wFirma nie tylko do rozliczania sprzedaży, ale też wpisywania faktur za inne usługi.

Wybór serii numeracji jest możliwy po wejściu do działu Konfiguracja -> Integracje -> wFirma:

9 września 2022

Podczas tworzenia i edycji produktów dodaliśmy możliwość aktywacji opcji ukrywania w koszyku sekcji, w której Twoi kupujący podają dane do faktury.

Takie rozwiązanie z pewnością przyda się, kiedy prowadzisz sprzedaż głównie do klientów prywatnych (B2C), a nie biznesowych (B2B).

8 września 2022

Do tej pory przy wygenerowaniu dużej liczby unikalnych kodów rabatowych zachodziła konieczność ręcznego kopiowania wszystkich danych. O ile dla kilkunastu kodów nie stanowiło to problemu, tak dla kilku tysięcy – już tak.

Dlatego wprowadziliśmy usprawnienie, dzięki któremu można łatwo pobrać wszystkie wygenerowane kody rabatowe w formie pliku csv.

email-icon facebook twitter youtube linkedin instagram whatsup