W systemie SalesCRM pojawiła się nowa opcja – rozwiązywanie problemów email.
Gdy w twoim systemie pojawią się problemy z adresami email, zobaczysz ikonkę listu w prawym górnym roku panelu.
Kliknij ikonkę, aby przejść do listy problemów z adresami email.
Najczęściej problemy, występują przez drobne błędy – literówki, w podanych w zamówieniach, adresach.
Aby wejść w szczegóły zamówienia, kliknij przycisk Pokaż na pasku przy jednym z błędów na liście.
Kliknij w adres email klienta, aby przejść do danych klienta.
Następnie możesz zmienić adres email klienta przy pomocy przycisku Edytuj.
Po wprowadzeniu zmian nie zapomnij o przycisku ”Aktualizuj.” Adres email zostanie pomyślnie zmieniony. 🙂
Po zmianie adresu email klienta możesz również wysłać mu poprzednie, niedostarczone wiadomości, poprzez zmianę statusu zamówienia.
W tym celu wróć do szczegółów zamówienia (przycisk „Pokaż” na liście problemów), a następnie wybierz poprzednie statusy zamówień i potwierdź zmianę.
Pamiętaj, aby końcowo zostawić zamówienie na statusie, który był na początku.
Gdy wykonasz poprzednie kroki, kliknij przycisk „Rozwiązano„, przy zamówieniu na liście problemów.
Gratulacje, udało Ci się rozwiązać problem z błędnym adresem email!
Zapraszamy do sprawdzenia nowej opcji i wykorzystania jej w swoim systemie.